2.fejezet

44 3 1
                                    

Mikor felébredtem nem otthon voltam. Furcsa hely volt. Kicsi volt a szoba és egy 2 személyes ágyban feküdtem. Az agy mellett volt mindkét oldalt egy-egy komód amin egy kislánya volt. Mikor kikászálódtam az ágyból láttam hogy ugyan úgy nézek ki mint amikor lefeküdtem. Kicsit körülnéztem a szobában majd elindultam felfedezni a házat. Lementem egy hosszú csigalépcsőn ami a nappaliba vezetett. A konyhából pedig éreztem a gofri illatát. Mentem az illat után és mikor beléptem az ajtón megláttam Justint. Nagyon megdöbbentem. Általános óta nem láttam. Szóval ez az ő háza. Ahaaaa.

-Jó reggelt!-Köszönt nekem egy kómás mosoly kíséretében.

-Jobbat-mondtam miközben megdörzsöltem a szemeim.

-Éhes vagy?

-Igen. Nagyon jó illata van!-mondtam miközben közelebb mentem és a gofris tál fölé hajolva elkezdtem szaglászni,mire Justin felém fordult és megcsókolt. Nem értettem a helyzetet de viszonoztam a csókot.

~

Miután ettünk Justin elment dolgozni én pedig Otthon maradtam. Bementem a szobába átgondolni a dolgokat, hogy ez hogy történt. Vagy csak álmodom? Justin olyan ahw én meg olyan ehh szóval nem értem hogy ez hogy történt és azt sem hogy hogy kerültem ide? Ebbe az óriási házba azzal akibe szerelmes voltam általánosban. Justin azt mondta olyan négy óra körül ér haza és utána elmegyünk vacsorázni úgyhogy készüljek el mire hazaér. Hagyott itt nekem pénzt hogy ha valami ruhát vagy ilyesmit szeretnék venni menjek nyugodtan a közeli plázába.

~

Miután felöltöztem el is indultam. Nemsokára oda is értem. Az ajtón belépve kicsit el voltam ámulva a sok üzlet láttán. Ki is néztem egy ruhát amibe rögtön beleszerettem. Egy fekete térdig erő  felül feszülő alul lenge ruha volt. Imádom. Néztem hozzá egy cipőt is. Remélem Justinnak is tetszeni fog. Jézusom hogy elmerült az idő. Már délután kettő óra van. Sietek is haza hogy kényelmesen el tudjak készülni. Rohantam is ki az üzletből és felszálltam a legközelebbi buszra ami közvetlen a házhoz visz. Gyorsan letusoltam,megvésülködtem, felraktam egy laza sminket,felöltöztem épp a cipőm vettem volna fel mikor Justin benyitott.

-Fuhhh de jól nézel ki!-mondta mosolyogva majd odalépett hozzám és megcsókolt.

-Mehetünk?-kérdeztem halkan

-Persze. Gyere kint vár a taxi.-azzal kézen ragadott és kisétáltunk kézen fogva a taxihoz amibe rögtön be is szálltunk.

Az egyik legelegánsabb étterembe mentünk, ahol vörös szőnyeg volt leterítve, és az asztalterítők is pirosak voltak úgy, mint  szinte minden. Nagyon szép hely.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a fejezet.😊 Hamarosan hozom a következőt!😁

Függőségem...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt