4. fejezet

31 3 1
                                    

Az álmom szerintem egy visszaemlékezés szerű volt. Azt láttam hogy futok egy késsel a kezemben. Kergetek egy férfit. Nemtudom így hogy kit. Berohqnt egy sufniszerűségbe.

-Zsákutca.-mondtam miközben gúnyos mosolyra húztam a számat.
Hátrált amíg falhoz nem ért. Én gyorsan megemeltem a kést a kezemben és leszúrtam. Folyamatosan szúrkodtam megállás nélkül. Egyszer csak arra eszméltem hogy csupa vér minden. A falról folyt le a vér és csurgott az ajtó felé. Én is tiszta vér voltam. Sírva fakadtqm és kirohantam a faházból be az erdőbe. Ott húztam meg magam. Kimostam a patakban a ruháimat és kerestem ennivalót.

~

Mikor felkeltem Justin nem volt mellettem. Kissé megijedtem. Aztán megláttam őt a teraszon hintázni a hintaágyban. Odamentem hozzá és leültem mellé.

-Úgy megijesztettél!-mondtam közben meg hozzá bújtam.

-Ma nem megyek dolgozni úgyhogy elmehetnénk valahova.-közben mosolyra húzta a száját.

-Nekem oké de csak ha előtte elmeséled hogy kerültem ide.

-Hát jó. De akkor kucorodj ide mellém egy párnával.

-Egy erdőben találtalak meg. Eszméletlen voltál úgyhogy bevittelek a kórházba. Pár napig bent tartottak téged. Nem nagyon tudtam hogy mi történt veled de semmilyen hozzátartozód nem találták. Így hát haza hoztalak. Pár napig csak aludtál de mondták az orvosok hogy valszeg ez lesz de attól még kicsit féltem. Hamar megszerettelek de nagyon. Így itt tartottalak,ápoltalak. És innentől már gondolom emlékszel.-fejezte be és le hajtotta a fejét.

-Én nem emlékszem semmire ami az előtt volt hogy idekerültem. Csak arra hogy elaludtam még a régi otthonomban.-mondtam elképedve.

~kínos csend~

-Köszönöm hogy úgymond megmentettél.-mondtam mielőtt megöleltem és egy lágy puszit nyomtam a nyakára.

-Mit főzzek ebédre?-kérdeztem tőle mosolyogva

-Amit szeretnél. Elmegyünk vásárolni?

-Aham. Veszünk valami tortaszerűseget?

-Felőlem vehetünk.

Sziasztok! Bocsi hogy ez most kicsit rövidke lett de nem volt nagyon ötlet😅 De majd a következő hosszabb lesz.😊

Függőségem...Where stories live. Discover now