T:Tamam güzelim.
M:Eee Tahir ne olacak şimdi?
T: Şimdi nikah tarihi almaya gidiyoruz. Burda nikahlanıp Trabzon'da düğün yapacağız.
N: Düğün şart mı?
T: Elbette düğünsüz olmaz.
Hazar bey izninizle biz Nefesle nikah tarihi almaya gidelim.
H:Peki.
T:Haydi Nefes?
N: Çantamla montumu alayım geliyorum .
T:Tamam arabada bekliyorum.
N: Hı hı.*********
1 hafta sonra;
Nefesten;
Bu gün düğünüm vardı. Artık Trabzon'daydım. Burada ki, herkes iyi insanlar. Asiye abla, Mustafa abi, yangazlar,Saniye hanım, Mehmet bey hepsi,hepsi bana çok iyi davranıyor. Asiye abla ve yangazlarla kardeş gibiyiz.
Galiba mutluyum ya da ben öyle zannediyorum. Ama herşey yolunda. Mardin'den hiç kimse gelmedi arkamdan. Ne annem ne babam hiç kimse Yaşar Dedem izin vermemiş.Bir taraftan da mutluyum o cehennemden kurtlduğum için.Beni bu düşüncelerden Asiye ablanın sesiyle ayrıldım.A:Nifes gız ne güzel olmuşsun valla tam bağa layuk eltu.
N: Çok teşekkürler Asiye ablacığım sende çok güzel olmuşsun.
A: Öylemi dersin ben bir an şu elbisenun içine sığmayacağum diye korktum.
N:Ya Asiye abla düşünme böyle hem sen çok güzelsin. Doğuma ne kadar zaman var? (Arkadaşlar Asiye burda hamile)
A:Uuu daha 3 ay var.
N: Sabırlı olmak lazım.
A:He e hayde ben çıkayum paşam gelicek şimdi.
N:TamamNefesten;
Asiye abla odadan çıktıktan sonra içeri Tahir girdi.Takım elbiseyle daha da yakışıklı olmuş.T: Noldi doymadun bakmalara.
N:Ne diyosun ya ben sana bakmıyorum bi kere.
T:He Nefes he tabloya mı bakiysin.
N: Gidiyormuyuz.
T:Noldu pek bi heveslisin benumle evlenmeye.
N:Ne hevesli olacağım ya sadece bu günün bitmesini istiyorum.Bunu dedikten sonra Tahir beni kendine çekti. Aramızda çok az mesafe vardı.
N: Napıyorsun ya dokunma bana.
T:Niye karıma dokunuyorum.
N:Ya bırakana zaten akşam dokunucaksın zaten.
T:Dokunmıyıcam.
N:Nee
T:Korkma dokunmıyıcam işte akşam o şey olmayacak.
N:Peki neden.
T:Ne nedeni kızım biz seninle zorla evlenmiş olabiliriz ama ben kimseye zorla sahib olmam zorla dokunmam.
N: Teşekkür ederim.
T:Ha dokunmam ama sarılıb uyayabiliriz dimi.
N: TamamDedim ve Tahir beni yavaşça bıraktı. Daha sonra koluna girerek odadan çıktık.
Bahçeye indiğimizde herkes alkışlayarak bize bakıyordu. Asiye ablaya baktığımda ne kadar mutlu olduğunu gördüm. Bende mutluydum bir yanım mutlu bir yanımsa kırgındı.Aile eksikliği herkes buradaydı ama benim ailem dışında. Daha sonra Tahir'in sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
T:Nefes Nefes
N: Hı
T: Nefes iyimisin.
N:İyiyim
T:Eminmisin
N: Evet hadi oturalım.Nefesten;
Masaya yaklaşırken kendimi çok halsiz hissettim. Tahir'e açıklama yaptıktan sonra masaya oturduk.1 saat sonra;
M:Tahir hayde oğlum bu gün senin günün hayde Kaleli kardeşleri horon tepecek.
T:Tamam abi siz gidin geliyorum ben.
Nefes yengemi çağırıyım mı otursun seninle birlikte.
N:Yok yerek yok yorma kadını zaten zorlanıyor.Ben burdayım git sen.
T: Tamam hemen gelicem.
N:Tamam.Nefesten;
Tahir gittikten sonra bende masadan onları izliyordum. Nasıl da eğleniyorlar onlar horon teperken Asiye abla yanıma geldi beni kaldırdı birşeyler yemek için diğer masaya doğru yürüyorduk.
Bir kaç adım atmıştım ki, gözlerim kapanmaya etraf bulanıklaşmaya başladı. Daha fazla ayaklarım beni taşımadı ve gözlerimi karanlığa bıraktım.Son duyduğum ses Asiye abla'nın "Nefes"diye bağırmasıydı.
Bölüm sonu
YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM 😊
4 Bölüm Emojileri:😭👩⚕️🏥💏💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL | NefTah ~TAMAMLANDI~
Gizem / GerilimOnun için yaptım herşeyi kendimi onun için feda ettim hayatımı onun için karattım. Kardeşim Ali Akbulut için amaw değerdi onun için canımı bile verirdim.Zaten canımı vermiş gibi oldum. Bu benim hikayem ya kader hayatımı baştan yazacak ya da alnım da...