Правя нещо което никога не съм мислела че ще правя. Ще трябва да го пазя в тайна колкото се наложи по дълго, разделям се с всички и тръгвам. Не знаех че решителността ми е стигала до този предел. Нека да започна от начало.
Два дни по-рано
Бели: Фат, няма да повярваш какво се е случило след инцидента с Джънгкук
Ели: Кой беше Джънгкук, мисля че забравих
Сил: Глупачка такава, Джънгкук е онзи певец който вече не може да пее
Фат:Бели сега ще ми кажеш ли на какво няма да повярвам?
Бели: Аааа да той официално няма да пее повече
Фат: Не не не това не е истина, няма да го допусна. Момичета имам новина, мислех много след като разбрах какво се е случило с Джънгкук и реших че ще отида в Корея и ще помогна на Джънгкук да продължи да пее и отново да влезе групата.
Бели: Ха ти ще отидеш, но как ще го срещнеш? Как ще го направиш за час или два?
Фат: Няма да бъдат часове, ще отида в училището му
Ели: Най-вероятно не си разбрала, но той учи в училище с момчета
Фат: Знам това много добре...
Сил: Ооо не
Фат: Ще се направя на момче
Ели: Тази е напълно полудяла
Фат: Мислете каквото искате, но вие ще ми помогнете! Искам да ми направите прическа като на момче
Бели: Твоя воля, добре ще го направя
Сега
Гледна точка на Фат
В следващите два дни се приготвях: взех си ластик с който да прикривам гърдите си, мъжки дрехи и още какви ли не неща, а в този момент Бели реже косата ми без да и мигне окото, не мислех че ще приличам на момче, но пък не съм толкова красиво момиче така че се получава. След един час е полетът ми до Сеул и съм ужасно притеснена, но ще трябва да го направя ако го обичам...Първа главааа🤗 Дано не се случват подобни неща с моята любов, но това е история, има всякакви истории така че ще преудолеете и тази.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ready for anything for you
Lãng mạnЩе мога ли изобщо да те обичам?....... #32 bts #13 jimin