Burnumda güneş ışınlarını engellemek için beyaz bir tabaka; GÜNEŞ KREMİ ! Yaz Klasiği .
Bikinimin üzerine bir şal geçirdim. Hasır şapkamı taktım. Çantamı babama teslim ederek Plaj'ın ucuz kafesi (!) - ÇAY 10 TL. - Fakire nerede ? Annemin yanına gittim. Kapıdan girdim. Kalabalık bir sıra... İtiş kakış anca ...
-Az yiyin ya az az-
Annemin yanına oturdum.
-Anne?
-Ha, Yavruuum.
-?
-Kızım bugün fabrikadayken patron geldi. Güzelırmak 'ların hanımı. Patronun hanımı yani.
-Kesik kesik anlatma anne devam et.
- Sen benim telefona ; rehbere resim kaydettiydin . Tuşlu telefon kullanıyordu. Telefonunu kurcalarken resim koymuştum. O sıralar. Kaç senesi acaba? O zaman da selfie varmış. Oscar gecesi mecesi uydurmayın.
- İşte sen beni arayınca resmin çıkmış. Bu hanımefendi de pek hoşbuluvermiş seni. Beni yukarı kata çaya çağırıverdi. Senden konuştuk . Konu onun oğluna geldi de. En küçük varis. YAĞIZ GÜZELIRMAK. Babası (patronum) Tanju bey onu evlendirmek istemiş. Uygun eş arıyolamış. O konuda sizin bir tanışıvermenizi istiolar.
Hoppala paşam Gelibolu Keşan ! Orda duracan anne ! Orda bir duracan. Mantıklı düşünürsek zengin bir şirket bizim gibi düşük maaşlı çalışanının kızını gelin ister ki. Tuhaf . Çok Tuhaf ..
22 sine basmış herkes ister . Şu kutsal Şeyi.
4 yıllık Üniversiteyi 2.yılda bırakmış biri olarak bu yıllarımı çöpe atmış gibi hissediyorum. Hukuk okuyordum ... Ablam yüzünden bıraktım.Annem bilmiyor...
Oysa bende o kutsal törende beyaz şeyi giysem farklı olabilirdi .
Şey yapacağım şeye Evleneceğim kişiye yüzüğün Nerede diye hesap sormak ve "Banyoda kalmış hayatım" diye gönlümün alınması.
Cenneti ayaklarımın altına serecek o şeye sahip olmak. Bu şeyleri hayallerimi Yağız Güzelırmak ile mi gerçekleştirecektim. Oysa o , genç kızların telefonlarının ana ekran duvar kağıdıydı. Kızlar photoshop ile fotoğraflarını onun yanına koyarlardı. Sevgililerinden nefret ederlerdi. Başının bağlandığını duyduklarında tepkilerinin ne olacağını cidden tahmin edemiyorum ....
Pekala. Çevre umrumda değil diyim. Peki ya Yağız Güzelırmak ? O benimle bu sorumluluğu paylaşacak mıydı. Merak ediyorum ...
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Tutarsa devamı gelecek !!! ♥
1.Bölümü kısa tuttum. 2.bölüm uzun olacak. Aklınızdaki soru işaretleri gidecek ! Beklemede kalınn !
HayaliiYazarr XoX .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA KOCAM.
RomanceSıradan bir Nazlı Kargıner'in Güzelırmak şirketinin küçük varisi Yağız Güzelırmak ile başlayan evlilik hikayesi .... ×