Bittim ben. Öldüm !
Annem bizim tanışmamız için bir gün belirlemiş. Evet evet. Yarın bile değil."Yeni eş adayım" ile ilk karşılaşmam bugün ....
Ne giyeceğim ? Saçım? Makyaj konusunda endişeli değilim çünkü ben bir makyaj blogger,youtuber ve vlogeriyim. Biraz yeteneğim var , spiker gibi sesim de var, mimiklerimi kaş dudak ve gamzelerle ifade de edebilirim. Dış görünüş yok ama takipçilerim bu kusurumu örtüyor. Tabiki özelliklerimi saymam ukala, kendini beğenmiş olduğum anlamına gelmesin. Başkaları ile konuşamam. Dik duramam bile. Özgüvenim düşük olabilir. Şu; artık tüm dizilerde, kitaplarda kadınlar güçlü, özgüvenli, %100 özgür. Benim annemde öyledir ama hayata isyan etmez. Ablam da öyledir. Kuşkucu şüpheci, güçlü . Ben niye böyleyim ? Babama çekmiş olabilirim. Şirket kar etmek için babamı ve diğer fukaraları erken emekli etmiş. O yüzden ailemiz durumu iyi değildi. Ablam okutulmamış, kocaya verilmiş. Ben ise okutuldum. Ablam suçluymuşum gibi nefret etti okumamdan. Avukat olabilirdim .. Belki hakime hanım. Dik durmayı öğrenirdim. Ki belki de okusam da beceremezdim. Avukat olsam güçlü sözlere karşı "Özür dilerim" hadi kaybettik eyw. Moduna girme olasılığımdan söz etmek bile utanç verici. Aslında suçluyu koruyamasam da haklıyı savunur ezdirmem. Özelliklerim birbirine çok ters. İçimde bir çelişim sıkıntısı var. Öyle işte. Ablamın gazı belki de tehditleri okulu bırakmama sebep oldu. Tamamlama şansım var ama bu sefer de "Kızınızı almaya doktor bile geldi vermediniz. Eh buldunuz Zengini. Oysa ilk gelene verdiniz beni. Al bu fukara ne işime yarar" diyip durdu. Enişteme üzüldüm. Kendi halinde 36 yaşında esmer bir adam. Ablam gibi konuşkan,memnuniyetsiz kadının yanında eziliyor, üzülüyor ... Ablam 30 yaşında . Biraz büyükle evlendi. Çocukları var 6 yaşında Ablam 20'sinde evlendi. Yumurtalıkları hastaydı. Yıllarca bebekleri olmadı. O yüzden kızı Tuana'ya canını verir. Onun için yaşıyor.. Ablam güzeldir. Saçları boya;sarı. Gözleri ateş kahvesi . Gayet güzel alımlı bir kadın. Ona pek benzemiyorum sanırım.
Her neyse. Odaklanmamız gereken ilk buluşma. Düşünsenize... Harbi evlenicek miyim lan ben ? Hazır değilim. Erken daha be üf. Neyse.. Ailem çok umutlu. Seher geldi. Babamın ilk evliliğinden bir abim var. Abimin annesi ölmüş. Onun eşi. Görümce diyemiyorum çok rezalet geliyor. Yenge diyorum. ZENGİN KOCA muhabbeti açıldı. Eğer Yağız da beni Zengin Koca Avcısı olarak görürse .. Kötü hissederşm,yapamam.
********2 saat sonra********
Bu odanın hali de ne !. Kıyafet birşeyler buldum da Odayı toplamam.. Aman siktir et. Şimdi Yağız Güzelırmak'ı değil de odamın bu halini mi düşüneyim?. Üzerimde dümdüz beyaz bir elbise. Tek kol. Kol parça parça sarıyor omzumu. Zaten çok beyaz tenliyim elbise üzerimden kaybolmasın diye etrafına lacivert şerit dikdik. Lacivert şerit tüm elbiseyi sarıyordu. Ve aynı lacivert renkte önü açık topuklu ayakkabı. Çanta ise kombine olmasın diye rujumla aynı renk. Somon. Buda benim klas tarzım. Kombinimin 200 lirayı geçtiğini sanmıyorum. Saçımın dalgalarını omzuma düşürdüm. Uzamış perçemlerimi bir sağdan bir soldan alarak siyah bir tokaya tutturdum. Kulaklarımı örttüm. Hazırdım.
Beni almak için taksi göndermiş. Parası fazlasıyla ödenmiş taksi. Bindim. Annemin tedbirleri aklımdan uçup gitti. Heyecanlıydım.
************
Yağız oydu ... Büyülenmiştim.
-Demek sen osun. Tamam kabul o kadar fena değil,dedi. Pardon¿?
-Saçlarının rengini sevdim ışıkta kızıl gibi duruyor kahven. Kameralarda güzel çıkar. Gözlerin yeşil. Ee, iyi. Renkli göz severim. Kameralarda ben ön planda çıkmalıyım. Senin o göbeğin değil. Diyetisyene git. Umrumda değil. Vücut hatların berbat ve biraz dik dur Güzelırmak oluyorsun!.
Şiddetle söylediklerini; alçakgönülle karşıladım .
-Bu tarz benim yarışmasında olduğumu farketmemişim, üzgünüm.
-Güçlü görünmeye çalışma. Üvey annem seni seçtiyse zaten uysal, ağzını açmayan, ona itaat edebilecek biri olarak seçmiştir. Öz gelininin önüne geçmemen için de durumun iyi değildir. Baban, babama sponsor olamaz. Yani ailem için hep 2.planda olursun. Yalnızca benim başımı bağlıyorlar. O kadar.
İçim buruklaştı ... Böyle küstah biri olacağını tahmin etmedim.Gözlerim kızarmış... dudaklarım titriyordu.Bu da kredi kartın. Alışveriş yaparsın. Ailemin hediyesi.
Bana uzattı ama almadım. Babam da almazdı
-Gururluluk rolleri. Tamam. Bana kalsın. Tek bi sorum var ,dedi. Sesimin titremeyeceğimden emin oldum hafif aksırdım.
-Evet?
-Benimle neden evleniyorsun ?
-Benimle evlenecek misin ki ?
-Ben sordum.
-Ama ben cevaplamadım.
Öfledi. Ve ikimizde sorusunun cevabını alamadık.
-Bak. Sana üzülürüm. 22 yaşında iyi birisin. İki kaynanaya katlanman zor olacak. Ben Şok. Abilerim ve eşleri miras için savaşıyor. Benim alakam olmasada üvey annem endişeli. Sana rahat vermez kimse. Ben İptal. Son olarak benim zaten bir bir sevgilim var... Ben vefaad.
O sırada elim ayağım birbirine karıştı. Çatal bıçağım düştü. Garsona baktım. Sorun yok der gibiydi. Topladı. Çantamı düşürdüm aldım. Gitmek için hazırlandım. Yağız ters ters bakıyordu.
-Cevap vermeyecek misin?
Başımı Hayır anlamında salladım . Aptalcaydı.
-Neden benimle evleniyorsun?
-Ailemi mutlu etmek için ... Tamam mı ?
-Nasıl ya ? Ailen mi zengin olduğumu duyunca zorladı.
-Hayır , diye öfkelendim.
-Fazla stres cilde zarar. Sakin olll ,dedi. Ve devam etti ;
-Sen aileni mutlu et. Ben hayata aynen akıyim. Formaliteden halledelim.
Hiç böyle hayal etmemiştim ... Hayallerim akıp gitti.İçim isyan ediyordu ama dışım .. Başını evet anlamında salladı. Karşı koyamadı.
-Yarın da görüşelim. Babam tembihledi. Bugün seninle görüştüm mü diye peşime araba taktı. Camdan baktım bize bakıyordu. İşini kötü yapıyordu . Bugün seninle burada konuşup anlaştığımızı duyunca bana güveni artar. Yani yarın peşimde olmaz. Gece Klubüne gidelim. Benim mekanıma. Bir görün. Seni alamam, yine taksi yollarım ama ,Hoşçakal.
Bana bakıp gülüyordu giderken. Aynadaki yansımasından gördüm.
Dünydaki en kötü gün.
****
Aileme anlattım. Herseyi değil. Çok iyi anlaştık dedim. Yarın da görüşmek istiyor dedim. Diğerlerini içine attım.
-Ne demek kartı geri verdin !! ,dedi ablam.
-Tabiiki verecekti! ,diye karşı çıktı annem ve babam. Ablama.
Konuşmaktan yoruldum ve odama çekildim. Gizli nutella kutusunu açtım ve kaşığımla fantazi yaşayarak yemeye başladım. Ağlamama engel olamıyordum. Hayalimdeki evlilik mutlu gidiyorken, formalite bana uygun değildi.
Sende hayatıma hoşgeldin kocamın sevgilisi ...
Tesekkurler. Bomba gibi bir 3.bölüm için beklemede kalın ..
#Hayaliiyazarrxox ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA KOCAM.
RomanceSıradan bir Nazlı Kargıner'in Güzelırmak şirketinin küçük varisi Yağız Güzelırmak ile başlayan evlilik hikayesi .... ×