500 yıl sonra tekrardan selamlar. Sanırım en uzun bölümlerden birisi oldu..Umarız beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.. ❤️❤️❤️🌺
Eylül ve İpek yaklaşık yarım saattir kavga
ediyordu salonda. Ali mutfaktaydı. Oturuyordu öylece.. Sonra kızına bakmaya karar verip kalkmıştı sandalyesinden..
İlerliyordu holde. Salona geldiğinde durmuştu..
...İ:SENİN KOCAN BABAMIZI ÖLDÜRDÜ ABLA!
E:KES SESİNİ!
İ:YALAN MI?
E:ALİ ONU KURTARMAK İÇİN HER ŞEYİ YAPTI!
İ:ONUN PEŞİNDEKİ ADAMLAR YÜZÜNDEN GÖMDÜK BABAMIZI!
E:SAÇMALAMAYI KES ARTIK!
Eylül boğazının acıdığını hissettiğinde yutkunmuştu bir kez. Etrafına bakındığında Ali'yi görmüştü..
İ:Senin kocan bizim ailemizi mahvetti.
E:Ne ailesi ya? NE AİLESİ? 3 GÜN HAYATIMDA KALDINIZ DİYE AİLEM FALAN OLMADI KİMSE!
İpek de görmüştü Ali'yi.. Gülmüştü sonra..
İ:Oo! Enişte. Gelsene ya. Gel gel konuşalım..
Ali sakin kalmaya çabalıyordu. Eylül'e dönüp bir iki adım atmıştı sonra onlara doğru..
İ:Şu hesabı bi görelim.
E:Haddini aşma!
....
İpek, Ali'ye döndükten sonra saçlarını düzeltmişti.
A:Ne olsun istiyorsun İpek?
İ:Benim bir şey istediğim yok.Sen zaten istediğin her şeyi elde ettin. Eylül seni seçti baksana. Ailesini değil.
A:Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
İ:Evet. Çünkü öyle..
A:Ben Vedat Bey'i kurtarabilmek için elimden gelen her şeyin fazlasını yaptım İpek.
Öfkeni anlıyorum. Ama...İ:Acaba senin babanın ölümünün sebebi Eylül olsaydı hâlâ burada olur muydun?
Ali şaşkınlıkla bakıyordu İpek'e. Gözlerindeki öfkeyi hissettiğinde Eylül'ün elini daha da sıkı kavramıştı..
A:Peki neden geldin?
İ:Niye? Ablamın evi değil mi? Görüştürmeyecek misin yoksa karını kardeşiyle..
Eylül gülmüştü istemsizce.. Ali şaşkınlığını gizleyemiyordu..
E:Sen iyi değilsin. Cidden.
İ:Sayenizde..
E:Ortalıktan bir anda kaybolan sendin. Kaçmak yerine kalabilirdin..Şimdi etrafındakileri suçlamayı kes..
İ:Beni kardeşi olarak görmeyen sensin. Hâlâ kabul etmiyorsun değil mi? Ben de bir ablam var diye kendimi kandırmışım bunca sene.
E:Bunca sene ablam var diye kendini kandırmak yerine gelebilirdin. İkimiz de çocuk değiliz artık.
İ:Ben sadece...
E:Hiçbir zaman aile olamadık İpek. Ya da şöyle, hiçbir zaman benim bir ailem olmadı.
Ali, Eylül'e çevirmişti gözlerini..