X. Napadeni

10 1 0
                                    

Vstala a vydali se tím směrem. Ten směr prý byl důvod proč se tohle všechno stalo. "Já myslela, že tu bude víc těch Nočních Můr."
Ethan se na ni podíval.
"Taky, že jsou."
Křoví zašramotilo. Lena se hbitě otočila a vytáhla drápy. Ethan se také nahrbil. Z křoví vyskočila malá srnka, nahrbila nosík a začichala, pohlédla na ně nevinným pohledem a natočila hlavičku. Lena si oddechla a uvolnila se.

Naneštěstí.

Srna sebou začala trhat a ve tváři se jí jasně zračila bolest. Lena zatajila dech. Kopýtka se prodlužovala současně s nohama. Měnila se v pařáty, přesně jako má jestřáb. Záda srnka nahrbila, tlamička se roztahovala a její zuby byly nyní tesáky připravené trhat maso. Z hlavy jí vyrůstaly dlouhé ostré parohy. Byly bílé jako kosti. Neúprosnou bolestí škubala srnka hlavou.


Přímo před Lenou se za pouhých pár vteřin z malé plaché srnky stala obrovská příšera s kopími na hlavě.
Monstrum si rozhněvaně odfrklo. Lena neváhala a vrhla se jí po krku. Ono však nečekalo a vrhlo se na Ethana, který stál necelé dva metry od ní. Zakryl si rukama obličej. Skočilo vysokým obloukem. Lena byla dvěma kroky u levého boku příšery, celou svou silou a zřejmě i díky své kinetické energii porazila Můru na zem a hbitě odskočila. Rychle oddechovala a nevěřícně pozorovala své dílo. "Dělej na co čekáš?!" Ethan ji chytil za ruku a potom běželi hlava nehlava ke světlu. Příšeře se trochu motala hlava, ale neváhala a ihned se vrhla se za nimi.

Lena Carvenirová I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat