Het is een vrijdag avond en ik zit bij Dioni thuis. Mijn ouders zijn een tijdje weg. Ik logeer tot ze terugkomen bij dioni. Maar wanneer ze terugkomen is altijd een grote vraag. Ze hebben het allebei druk. Te druk eigenlijk. Ze zijn nooit thuis. Niet dat ik het super erg vind, ik vind het wel goed zo eigenlijk. ik kan lekker mijn eigen ding doen. en dat is wat ik prettig vind, mijn eigen dingen doen. som s voel ik me wel alleen, maar gelukkig heb ik dioni, hij is mijn beste vriend. We kennen elkaar al vanaf jongs af aan. Onze ouders zijn erg close en daarom ben ik altijd welkom bij ze. het is bijna mijn 2e huis en mijn 2e gezin. zo voelt het aan.
ik zit in diepe gedachtes en heb niet door dat Dioni de huiskamer instapt met eten dat hij zojuist ging halen. ''Ashlynn'' zegt hij en tike me zachtjes aan. ik schrik op en doe mijn oortjes uit. ''Hey, ik hoorde je niet binnenkomen.'' Zeg ik terwijl ik rechtop ga zitten op de bank. Hij lacht. ''dat dacht ik al. was het je harde muziek of was je in gedachte?'' ''hmm, allebei.'' zeg ik. hij geeft me een knuffel en brengt daarna het eten naar de keukentafel. ik loop achter hem aan en ga zitten. als alles op is praten en lachen we nog een tijdje over alles en nog wat.
na een tijdje gaat z'n stem iets te serieus klinken voor zijn doen. '' ik wil je al een tijdje wat vertellen, maar ik heb het nog niet verteld omdat niks zeker was. Ik ga een boyband vormen met wat vrienden die ik vroeger heb leren kennen. We gaan meedoen aan X-factor.'' zegt hij zonder adem te nemen tussendoor. ik kijk hem een seconde raar aan, maar dan komt het me door wat hij gezegt heb. ''OMG DAT IS ZO LEUK. WAT GOED!'' roep ik blij en vlieg hem om zn hals. hij lacht. '' dus je vind het niet erg dat wij niet samen gaan?'' vraagt hij. '' kijk jammer is het wel maar dit is zoveel beter. ken ik diegene met wie je een band vormt?'' vraag ik. '' nee, maar ik wil ze graag aan je voorstellen!'' zegt hij.'' We moeten morgen repeteren en wat dingen doornemen. ga je dan mee?'' vervolgt hij. ''Ja tuurlijk!'' antwoord ik snel
rond 11 uur gaan we naar bed. dioni moet om half 12 in de repetitieruimte zijn. daar gaan ze oefenen. ik maak me klaar en ga op het bedbank liggen tegenover dioni's bed. we praten nog even en gaan dan slapen. ik val in slaap met de vraag wie de jongens zullen zijn met wie hij een boyband gaat worden.
JE LEEST
Just a reminder boy: i hate you.
أدب الهواةAshlynn is 16 en beschikt geheimen talenten. ze zingt en danst de sterren van de hemel! haar beste vriend is Dioni. wanneer dioni een boyband opricht met 4 vrienden (Kaj, Samuel, Cassius & Jai) en mee gaan doen aan X-factor steunt ze de jon...