" iyiki Doğdun Yoongi"
Herkesin bi anda saklandıkları yerden çıktığında şaşırmış gibi yaparak etrafta ki insanlara bakıyordum. En önde değer verdigim altı insan ve arkalarında da annem, babam ve başka (gereksiz) kişiler bulunuyordu. Hepsinin başında doğum günü şapkaları vardı . Benim baktığım yerden baksalar eminim ne kadar şapşal göründüklerini anlarlardı.
ㅡ"Dilek tut yoongi "
jimin uyarıcı bi dille söylediginde tebessüm etmiştim, çok kırılgan ve naif bi kalbi vardi. Ve onu kırmak son isteyim di çünkü bana çok değer veriyordu ve bunu hissettiriyor.YAZARDAN
Düşündü küçük; çocuk arkadaşının güzel duygularını bilmiyordu ki arkadaşının kalbi yalnızca ona kırılgan, anlamıyordu ona verdigi değeri ne denli başka duygular oldugunu. Küçük çocuk bunları düşünürken...
"Yoongi hadi mumlar eriyecek üflede yiyelim"
arkadaşının sesiyle hemen kendine gelip, hızlıca herkesi gözden geçirdi ve 6 yazan mumu üfledi herkezin alkışlarıyla gülümsedi aslında o kadarda mutlu degildi.Harika arkadaşları vardı , dünyanin en güzel ve şevkatli annesine sahip olsada. Bilmemesi gereken ve yanlış şeyler biliyordu,
Babasının annesini aldattığını.Hatta şu anda babasının telefonu çaldı, çaldıgında da kim oldugunu hep anlardı. Konuştukları saçma ve iğrenç konuları düşündü küçük çocuk kim hak ederdi ki üzülmeyi? kim hak ederdi ağlamayı? kim kim kim... bu soruyu çok düşündü cevap belliydi kötüler bu kadar kolaydı ya (!) hiç kimse kötü deyildir. Asıl suçlu olanllar kötüyü kötü yapanlardır...
Küçük çocuk korkuyordu babası annesini bırakır diye, babasını o kadınla konuştugunu duyduktan sonra gerçekten korkuyordu, mumları aceleyle üflerken dilek tutmamıştı, dilek tutmakta çok inandırıcı gelmese de belki bi şansı olur diye Tanrıya Dua etti.
"tanrım lütfen lütfen annemle babam ayrılmasın"
küçük çocuğun gözünden bi damla yaş düştü elinin tersi ile sillerken odasından bi ses duydu evde biraz gürültü olsa da bunun üst kattaki odasından geldigini anlayabilirdi,sanki yere düşmüş porselen bi eşya gibiydi ve kafasının içinde şu sesler yankılanıyordu.
"Zamanını değerlendiremedin yoongi geç kaldın dillegin gerçekleşmiyecek"
Bu ses bi kız sesiydi, yaklaşık bir haftadır bu kızın sesini rüyallarında duyuyordu ve artık kızın sesini tanıyordu ama bi sorun hatta iki sorun daha vardı. Odadaki ses tekrarlanınca iyice merak etmişti.
"tabikide korkmuyordum ufacık bi tedirginlik belki-..."
bunları düşünürken altı arkadaşının da yanına yaklaştıgını fark etti,düşüncellerinden sıyrılıp;
Yoongi'den
1 saat sonra:
Jimin ve digerleri ellerinde ki küçük kutullarla önüme geçince evdeki diyer misafirlerin gittigini ve onlarında gitme vaktinin geldigini anlamıştım.
Ellerindeki hediyelleri alıp sehpanın üzerine koyup, hepsine sıkkı ve kıssaca sarılıp aileleriyle gidişlerini izledim.ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Aşagı kattan tartışma sesleri geliyordu alışmıştım, ailecek alışmıştık galiba tartışmallarına artık kimse tuaf karşılamıyordu, mesela benim bugün doğum günüm ve ailem kavga ediyor dedigim gibi.
Onları kafama takmadan merdivenlere çıkmaya devam etmiştim.Odaya gelip yatagıma oturmuş omuzlarımı düşürmüş annemi bekliyordum, aklıma duydugum sesler gelince etrafa göz gezdirdim.
Başta dikkatimi çekken bişey olmasa'da dolapımın arkasında parlayan kırmızı kurdaleyi görmüştüm kırmızı mı? gerçekten kırmızı dan nefret ediyordum.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Evet su damlaları ilk kitabım ve ilk deneyimim oy ve yorumlarınızı bekliyorum♥♥♥
460 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little magic / DOLL
Fanfic" Küçücük bi sihirdi onların kaderini değiştiren..." yoonie - fanfic