,,Tak budíček!"
Pomalu jsem rozlepil oči a zamžoural na našeho velitele smečky. ,,Tak rychle!" Zařval na nás a my šli k uměle vytvořené řece, abychom si opláchli obličej. Naše alfa je bývalý vojenský trenér a my jsme jeho odvetný tým. Společně chystáme revoluci, za naši svobodu. Nehodláme se totiž dál držet v kleci
,,Takže! Dnešní plán je trochu speciální! Setkáme se dnes s prvním hybridem tohodle ústavu. Takže se najezte a za půl hodiny tady!" Rozběhli jsme se, abychom si vzali denní příděl jídla. Za sklem čekalo zase to párátko. Každý den nám podával maso a dohlížel, abychom vraceli podnosy. Nikdo nic netušil.
Po dojedení jídla jsme šli za alfou. Abych popsal naši smečku, bylo nás celkem patnáct. Pět lidí byli ženy. Stačily nám ve všem a v něčem nás i předčily. Postavil jsem se vedle Veroniky a poslouchal. ,,Tak slečinky, změna plánů. Za pár hodin bude sněm. Je vám tedy jasné, co se bude probírat?" ,,ano pane!" odpověděli jsme všichni najednou. ,,Rozchod"
Každý měl nyní dost času se připravit. Na sněm museli všichni vypadat co nejlíp. Ale abych popsal o co jde: Většina v kategorii danger jsou poměrně civilizovaní hybridi. Neví se čím to je. Na sněmu se sejdou čtyři vládci smečky a jejich rodu a král sněmu. Ten zastupuje svůj rod, skupinu a celý sněm. Vždy se volí náhodnými souboji. Které mohou přijít neplánovaně.
Posadil jsem se k vodě a strčil do ní nohy. chvíli jsem koukal do hloubky jezírka, když se nedaleko vynořil další hybrid. Z vody mu koukaly jen oči. Jeho vlasy byly směsicí masa a blán, vypadaly dost splihle. ponořil se pod vodu a já tak mohl vidět celé jeho tělo. Bylo vidět, že se předvádí. Vlezl jsem celý do vody a ponořil se pod hladinu, různě kolem mě proplouval a neustále si mě prohlížel. Pak připlul těsně přede mě a z blízka si prohlížel můj obličej. Vynořil jsem se pro nádech a ponořil se znovu. Zakroutil jsem hlavou. Bylo mi jasné, že si hledá partnera. Smutně se na mě podíval a pak odplul
Moc vodních tu není. Jsou často osamělí. Pořád jsem na něj myslel, zatím co jsem se osušil. Připadal jsem si jak na vojně.
Ale abych vysvětlil o co jde, tak sněm, je prostě sněm v jeskyni bez dozoru. Sejdou se tam velitelé a alfy větších a menších smeček, hejn a skupin. Jsme sice trošku agresivnější, ale rozhodně si tu nevymrdáváme mozky z hlav. Vlastně jsme o něco civilizovanější. Alespoň někteří z nás " nebezpečných". Nicméně, pokud jsme měli jít za prvním hybridem, ale stejně jdeme na sněm, tak to se bude řešit revoluce.
na sněmu: ,,A musíme se osvobodit a naše druhy, jenž nemají sílu bojovat. Jsem snad jediná, co chce cítit vítr na kůži a čerstvý vzduch v nose?" ,,Ne!" ozvalo se sborově a já sledoval, jak královna sněmu pronáší řeč. Byla albínský páv, byla schopna přeprat a zabít každého z nás. A i když byla krásná, tak její partner bych být nechtěl.
Polovinu sněmu jsem neposlouchal. Ovšem pak to začalo být zajímavé. ,, Smečka vlků se setká s prvním hybridem ústavu. Měl by mít informace, jenž by se nám hodily. Smečko vlků, můžete odejít plnit úkol." Rozešli jsme se. Šli jsme do jiné z jeskyň, kde byl přístup k vodě. Sedli jsme si, i když to kvůli vlhku nebylo příjemné. Světlo zde bylo díky vodě, ta musí být prosvětlená jako bazén, na noc se osvětlení zhasíná. Chvíli jsme čekali.
V modré vodě se začal objevovat obrys, chvíli jako stoupající člověk, po chvíli jako obrovská hvězda. Po chvíli se vynořil další z hybridů. Vypadal velmi mladě, Jeho vlasy byly temně modré a pokožka byla jen o odstín světlejší. Oči měl však jiné. Jasně žlutě zářily. Polovinu obličeje měl ponořenou ve vodě. pak se vynořil celý. Byl opravdu krásný, až nepřirozený. ,,Zdravím" pronesl slabě. Jeho hlas byl opravdu nádherný.
ČTEŠ
Naše životy
BeletrieByl vynalezen nový způsob záchrany lidí i zvířat. Nazvali ho splynutí. Do dvou komor se dá odděleně zvíře a člověk. ať jsou jakkoliv nemocní, splynutím těchto DNA vznikne hybrid člověka a daného zvířete. Vyléčí se všechny nemoci. Všechny. Ale lidská...