Betül'ün ağzından:
Yemekhanede Gizem'e yakın olan masa tek boş olduğu için oraya oturduk. İçeri Kaan girdi, şaşırdım. Yemeğini alıp Sema"nın yanına oturdu. Ona bir ayrı şaşırdım zaten.
Kalbim ağzımda atıyordu. Ne kadar ona bakmak istemesemde gözlerim benden bağımsız hareket ederek ona bakmak istiyor. O güzel mavi gözleri beni benden alıyor. Mavi gözlerini gördüğümde aklıma gökyüzü geliyor, gökyüzüne bakdığımda aklıma o geliyor. Bu yüzden ona gökyüzüm diyorum.
Okul çıkışı sahile gittim. Bir banka oturdum. Yine gökyüzüne bakıyordum, yine onu düşünüyordum. İstemsizce gözümden yaşlar akıyordu. Ona onu sevdiğimi söyleyemediğim için ağlıyordum. Ceketimin tersi ile gözyaşlarımı sildim. Eve doğru yürüdüm.
Eve girip "Annee!" diye annemi çağırdım. Cevap yok. Tekrar çağırdım ama yine cevap yok. Muhtemelen yine nöbetçi hastahanede. Ben de yukarı çıkıp üstümü değiştırdim. Çok yorgundum, bu yüzden hemen yattım.
Sema'nın ağzından:
Son ders zili çaldıktan sonra okuldan çıktık. Betül sahile gitti, ben de parka gittim. Parkta bir banka oturdum. Bekledim, bekledim ama ne gelen var ne giden. Yanıma biri oturdu, kim diye bakmak için kafamı çevirdim. Ömer'di.
Bn: Ömer?
Ömer: Naber?
Bn: İyi işte. Sen?
Ömer: Aynı.
Ömer'in telefonu çaldı. Kim arıyor diye baktıktan sonra bana " Ben gidiyorum. Görüşürüz." diyip gitti.
Bilinmeyen'e mesaj attım.
Bn: Nerdesin sen ya?!
Bm: Yanına gelemicem.
Bn: Neden?
Bm: Gelemicem işte.
Bm: Başka zaman.
Bn: Bakarız.
Bn: Ben gidiyorum.
Bm: Tmm.Bilinmeyen'in kim olduğunu çok merak ediyorum. Betül Ömer olabileceğini söylüyor ama onun olacağını sanmıyorum. Oturduğum yerden kalkıp eve gittim. Kapıyı çaldım annem açtı. Annem neden geç geldiğimi sordu. Ben de parkta biraz oturduğumu söyleyip odama gittim. Annem de arkamdan geldi. " Hadi üstünü değiştir sonra bana yardıma gel. Akşam misafir var" dedi. " Kim gelicek?" diye anneme sordum.
- Babanın çalıştığı yerin sahibi.
- Emirhan amcamlar mı?
- Hayır baban ordan ayrıldı.
- Ayrıldı mı? Neden ki?
- Daha iyi bir teklif aldı.
- Bu teklif nerden geldi?
- Sonra anlatırım Sema. Hadi acele et birazdan gelicekler. Dedikten sonra odamdan çıktı. Ben hiç tınlamıyordum ama annem hep aşağıdan çağırıyordu.Kapı zili çaldı. Babam ve misafirler gelmişti. Annem odama gelip " Sema hadi gel misafirleri karşıla" dedi.
Kim bu misafirler??Bölümü baya geç attım. Okunma sayısı az olunca bölüm atasım gelmiyor. Yoksa 8. bölüm de bitmek üzere. 6. bölümde asıl olaylar başlıyor. Umarım beğenirsiniz.
DIP NOT: Yorum yapın lütfen.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARM-AŞIK
Novela JuvenilAdı üstünde KARM-AŞIK. Okuyunca hem eğleniceksiniz hem beyniniz allak bullak olucak, olayları çözmeye çalışıcaksınız. Ama ağlamıyacaksınız, ağlamaktan ziyade gülüceksiniz. Dedim ya adı üstünde KARM-AŞIK. Ama merak etmeyin okuyunca sıkılmıyacak...