İYİ OKUMALAR😊

9 3 0
                                    

Tarih 18.04.2018 sabah kalktım, hazırlığımı yapıp okula koyuldum. Biraz kendimden bahsedeyim. O zamanlar çok utangaç biriydim. Yani böyle kızlardan çekinir yanlarından bile geçemezdim. Lise 3'e gidiyordum dışarı asla çıkmayan sabah okula gelir çıkışta da giderdim.  Sınıftan asla çıkmazdım.  Özgüvenim yoktu açıkcası. Uzun saçlıyım. Okula sürekli başımda bereyle veya şapkalı kapşonla giderdim. Herşey okul çıkışında başladı. Ben okulun kapısından çıkmış başım önde arkadaşlarımla birlikte yavaş giderken yanımızdan 2 tane kız bana bakarak gülerek geçiyordu. Arkadaşlarım lise triplerine girerek "ooo" Çekmeye başladılar. Aramızda gülüp geçiştirdik sonra yollarımız ayrıldı yani biz başka yola girdik ilerlerken birden önümüze çıktılar.  Yine aynı arkalarında bakarak bana gülüyorlardı. İnsan refleksidir ya mutlu olmadım değil. Çünkü içime kapanık okulda kimseyi tanımayan biriyim. Neyse biraz ilerledikten sonra onlar arabaya binip gittiler. Aslında merak etmedim değil tanımıyordum da yeni gelen 9. Sınıflardan dı. Eve gittim o kızı düşünmeye başladım. Akşam saat 10 gibi instagram da geziyordum, Allah'ın işi işte karşıma çıktı emin olmak için istek attım.  He bu arada kızın adı Derya'ymış. Aradan birkaç dakika geçti geçmedi geri takip yaptı hemen profiline girdim. Resimlere bakıp o mu değil mi diye emin olmak istedim ve evet oydu. 1 tane fotoğrafı gözüme çarpmıştı çok güzel gülüyordu.  Aşık olmuştum gülüşlerine. Sonra tabi ben sakarlık yapıp yanlışıkla o resmi büyüteyim derken beğendim. İnstagramı da pek fazla bilmiyordum.  Yeni açmıştım.  10 dakika sonra bana mesaj geldi. Mesajı gönderen Derya'ydı. Heyecanlandım.  O zamanlar Kızlarla konuşmayı hiç bilmiyordum. Mesaja baksam mı bakmasam mı diye tereddütte kaldım. Sonra ani bir kararla mesaja baktım. Bana "Beni mi stalklıyorsun?" Yazmış. stalklamak ne bilmiyordum. Evet düşündüğünüz gibi internet ağlarında cahildim kabul ediyorum. "Anlamadım" Diye cevap verdim. "Aman neyse devam et" Dedi.  Merak ettim stalklamak ne? Diye. "Ne demek istedin?" Dedim. Bu sefer hızlı cevap vermemişti baya zaman geçtikten sonra bana "eski fotoğraflarımdan birini beğenmişsin" Dedi. Ben yine ne demek istediğinden birşey anlamamıştım. Neyse işte sonra biraz konuştuk.  Ama ben onun gibi sıkı, daha önce sürekli mesajlaşan biri değildim söylediği bazı yerlerde takılıyordum. Allahtan arkadaşım vardı adı ferdi. Bana yardım etmesini söyledim. Sağolsun etti de sevgilisi yoktu ama kızlarla iyi konuşuyordu yazmalarından belliydi. Derya'nın yazdığını ekran görüntüsü alıp ferdiye atıyordum ferdi cool bir cevap yazıp bana atıyordu bende kopyalayıp derya ya atıyordum.  Garip geldi dimi? ☺ Ama işte ben ona aşık olmuştum.  Olmasaydım umrumda değildi ufak şeyler yazarak kapatırdım konuyu. Zaten kızlarla aram yok. Neyse işte bu döngü böyle uzadı gitti.

Umarım beğenirsiniz.😊

GERÇEK BİR AŞK HİKAYESİ ♥💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin