°Prozor°

283 17 6
                                    

Leah ti si na redu,izvuci osobu sa kojom ces sjediti cjelu skolsku godinu.-rekao mi je razredni,dobar covjek,srednjih godina,po imenu Denial.
Prof.D:I koga si izvukla?--rekao je to sa veselim tonom,uvijek je bio veseo.
Ja:Zayn Malik.-o ne o njemu bruji citava skola.On je na losem glasu,prica se da je nekoga i ubio.Iz zadnje klupe nece da se makne,ne sjedi pored prozora,tako da cu ja morati tu sjediti.
Mnoge cure iz razreda su me presudnicki pogledale,nemam prijatelja.Ima "brata" mslm druga ali mi je kao brat.Znamo se od kako smo bili dijeca.Pokusava da me zastiti.Pokupila sam svoje stvari i uputila se prema zadnjoj klupi gdje je Zayn.Kao  obicno nije nista progovarao.Sjela sam do prozora i gledala kroz njega .Kada je zvonilo za kraj casa izasla sam.Na odmoru su svi brujili o toome kako ja sjedim sa Zaynom.Niko me ne voli u ovoj skoli sem Arona mog brata.Prisao mi je na odmoru i zagrlio me.

A:Je li istina da sjedis sa Zaynom?

Ja:Vjeruj radije bi sa nekom "kuckom"iz razreda nego sa njim.-kada sam to rekla Zayn je prolazio i cuo je.Ucini mi se da vidjeh tugu u njegovim ocima.NEeee zaboravih on nema osjecaja.Zazvonilo je i ja sam krenula prema svojoj,a Aron prema svojoj ucionici.Sjela sam do prozora,onda je Zayn dosao.Samo je bacio onu svesku koja je jako lupila i mene prestrasila.On ne bira jesi li musko ili zensko.Tako sam barem cula.Ja sam previse placljiva.Sitnica me povrijedi.Znam se rezati.Rijetkost je.Aron me pokusava odgovarati od toga,no demoni pobjede.Kako ubiti demone u sebi,a da ne ubijes sebe?Volim citati imam malu biblioteku u kuci..Zivim sama.Imam 20 i idem na filozofski fakultet.Si mi imamo oko19-20-21g.Roditelji nekada dodu da me posjete.Imam macku i zeca.Dobro se slazu,nece da ga pojede.Obozavam ih.Kada je profesor usao zacudio se sto me  je vidjeo u zadnjoj klupi i to sa Zaynom.Navikao me je vidjeti uvijek u 2-3.Ucili smo  nesto novo iz engleske filozofije.Rekao je da moramo da  glumimo uloge u nekoj priredbi  i da cemo izvlaciti uloge.Sem glavnih.

Prof.:Glavne uloge ja biram.Ok zenska glavna uloga je Leah,a muska Zayn.

Molim js moram da glumim glavnu ulogu sa njim.Boze sta sam i skrivila.Profesor nam je podijelio scenarij nekakav.O nekim vampirima i ostalim sranjima.

Ja:O Boze sta  ti skrivi-promrmljala sam to.Zayn je cuo i okrenuo se prema meni sa jednom podignutom obrvom.

Ja:Sta blejis?-rekla sam to nepomisljeno jer je i dalje bio zurio u mene.Zivci su mi pri kraju.Sreca sto nam je ovo zadni cas.

Kada se napokon zavrsio cas pakla krenula sam sama kuci.Aron je morao ostati na kaznenom casu.To je cas na kojem moraju da izdrazvaju nekakvu kaznu zbog tog sa su uradili.Aron i ja smo sprejali iza skole,pa je "malo" vise otislo po skolskom betonu i kamere su nas uhvatile.Aron je svu  krivicu svalio na sebe.najvjerojatnije ce morati da cisti taj cumez hahah.Ne zivim daleko od skole jedno 15-20min.Kako sam htjela da predem na drugu stranu  auto jedno je islo sve brze prema meni.Kada sam mislila da je gotovo,udarila sam na nesto mekano.Polako sam otvorila oci i vidjela u daljini Zayna kako rci.Pored mene je stajala ceduljica:"Pazi kako prelazis ulicu.Sutraa ces mi se zahvaliti ;;)" Ha? Nista mi nije bilo jasno

Bad Boy and Good GirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora