Usla sam u kucu.Bila sam pod utiskom od maloprije.Odakle se Zayn stvorio i sta mu treba znaciti ono "sutra ces mi se zahvaliti".Otisla sam u kuhinju i napravila sebi toplu cokoladu.Bio je septembar.London je bio veoma hladan.Otisla sam nahraniti zeca i macku.Kada sam to obavila zaputila sam se prema svojoj sobi.Izvadila sam pidzamu i otisla u kupaonicu.Nasula sam toplu vodu i stavila mirisljavu kupku u kadu i usla u nju.Opustila sam se i utonula u san.
Klizim sve dublje i dublje u kadu.Odjednom osjecam snazne ruke kako me iznose.Polako se budim i ugledam Zayna.Vrisnem i stavim ruke preko lica.Upravo me je ugledao golu.Vec sam crvena kao paprika a on se smjeska.Ispusti me u mojoj sobi a ja otrcim do kupaonice i zakljucam se.
Zayn:Otvori vrata!-pocinje jako lupati.
Ja:Cekaj malo.-kazem to preplasenim glasom dok oblacim pidzamu.
Otvaram vrata i ugledam Zayna.Stojim preplaseno pred njim i tresem se kao prut.Pocne mi se priblizavati, a ja se krenem udaljavati.Jako me uhvati za ruku i ja jauknem zbog oziljaka.
Ja:Aaaa to boliii.-vicem bolnim glasom.
On se iznenadi i zasuce mi rukav od pidzame.Iznenadeno ugleda moje oziljke.Pogleda me nekakvim tuznim ocima.Odjednom me podigne kao mladenku i spusti na krevet.
Legnem i on legne pored mene.Opet mi zasuce rukav i pazljivo krene promatrati oziljke.Priblizi moju ruku svome licu.Poceo je ljubiti moje oziljke.Iznenadila sam se.
Ja:Zasto radis to?
Zayn:Zato sto nisam bio tu da te sprijecim da to uradis.
Ja:Mene niko ne moze sprijeciti u tome.
Zayn:Dokazati cu ti suprotno.
Pogledali smo se u oci i krenuo je prema mojim usnama.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
Budi me hladna voda u kadi.Sjecam se sna i ne mogu sama sebi vjerovati sta sam sanjala.
Izlazim iz kade i oblacim pidzamu.Silazim u kuhinju i pravim sendvic.Sa sendvicom se premjestam u dnevni boravak gdje trazim film na TVu.Nadem neki zanimljivi i krenem ga gledati.
Kada je film zavrsio pogledam na sat i shvatim da je 23:30.Sutra je subota pa si mogu dozvoliti da ostanem duze budna.Odlazim u sobu.Namjestam svoj krevet.Legnem u njega i uzmimam svoj laptop sa nocnog ormarica.Provjerim instagram,twitter i na kraju facebook.
Imala sam 1zahtjev i 1poruku.Otvaram zahtjev.Zayn mi je poslao zahtjev za prijateljstvo.Ostavim ga na cekanju.Otvaram poruku i vidim da je od njega.
"Pazi kako prelazis cestu". Stavim samo 'seen ' i zaklopim laptop.Pogledam na sat na mobitelu na kojem pise da je 01:15.Shvatim kako bih trebala spavati i utonem u san.LJUDI STVARNO IZVINITE STO NASTAVKA NIJE BILO 6MJESECI.IMALA SAM OBAVEZA U SKOLI,PRIVATNIH PROBLEMA ITD.NOVI NASTAVAK JE TU.NADAM SE DA CU CESCE POSTAVLJATI NASTAVKE.
KAKO VAM SE SVIDA OVAJ NASTAVAK?
STA MISLITE STA CE SE DOGADATI?
VOLIM I LJUBIM VAS SVE <3 :*