Meydana cen Yunci yana heykel banya Suya deyley daya 3 yayındayım bey şey gidiyorum boy kay hayfay şonya gogusuruyz. (Merhaba ben Yoongi bana herkez Suga derler daha 3 yaşındayım ben şey gidiyorum bir kaç hafta sonra görüşürüz.)
Jungkook'tan
Evet bugün arkadaşlarım aynı zamanda arkadaşlarımın içinde bulunan kuzenlerim sayesinde bir "Kedi Çocuk"defilesine gidiyorduk tamam kedi çocukları "sexs"oyuncakları gibi bakmıyor olabilirim fakat nedense onlarla pek ilgilenmem çünkü ben Jeon şirketinin başındayım bu şirket Dünya'ca ünlü ve ben şirketteki işleri yaparken kedi çocuğuma kim bulacaktı zaten 25 yaşından sonra büyümeyi bırakıyorlardı ve daha sonra sahipleri ne zaman ölürse o zaman ölüyorlardı çünkü o sahibine bağlanmış oluyordu ki buda benim için iyi olmazdı çünkü çook düşmanım vardı ki size olayı anlatayım derken dalmışım neyse işte şu an yanımda en yakın arkadaşlarım ve kuzenim var.Yani Hoseok,Taehyung (V) ve kuzenim Kim Namjoon.Namjoon'un Seokjin adında bir catboy'u oldu ben size olayı anlatırken Seokjin çıkmış ve bizim gamzeli oğlanı istemişti. Galiba onun gamzelerine aşık olmuş.Bu sırada defileye YoonGi adında bir kedicik çıkmıştı kadının dediğine göre 3 senedir kimseyi istemiyormuş ve o şuanda bana doğru geliyordu. Bense onun güzelliğine bakmaktan bana doğru geldiğini görmemiştim.Kendime gelince bana doğru geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy (Yoonkook)
Fanficukegi vardır eğer öneri verecek olursanız lütfen bana mesaj atın aynı zamanda Exo ve diğer Bts üyeleri bulunabilir.