Yoongi bana geldiğinde onu kucağıma aldım aslında dediğim gibi bir kedi çocuk almayacaktır ama o çok tatlıydıki insanın onu yiyesi geliyordu.Yoongi'yi almak için gereken belgeleri imzaladım ve Yoongi hakkında olan kitapçığı ve eşyaları aldım.Kafes gibi şeyleri oradan çıkınca direk çöpe attım ki zaten bu kafes şey sini hiç sevmezdim en nefret ettiğim şey buydu belkide hangi hayvan olursa olsun onların kafeste olmasından nefret ederdim ya o kafeslerde biz olsaydık ne yapacaktık hayvanları çok severdim.Hobim çok değil aslında dansı,şarkı söylemek,film izlemek,kitap okumak,uyumak gibi şeyleri severdim ki bunların arasına Min YoonGi'de dahil olmuştu.Size bir sır vereyim Yoongi,kuzenimin ve arkadaşlarımın kedi çocukları hariç hiç bir kedi çocuğu hayatıma almadım gerçi dayım Suho'nun bile Lay adında bir kedi çocuğu vardı.Lay'ı severdim 20 yaşındaydı ve yaşına göre çoooook olgundu.Gerçi bazen saflık yapardı ama çok iyi biriydi beni seven sayılı kişilerdendi belkide emin değildim.Bunu biraz düşünmem lazımdı ki çok düşünmek istemiyordum bu olayları bilemem belki Yoongi beni değiştirir ama ona inşallah bir zarar gelmezdi umarım ona zarar gelmesini istemezdim umarım zarar gelmez.
~~~~~~Yazardan~~~~~~~~~
Benimle konuşmak isterseniz mesaj atmanız yeter hepsine cevap vereceğim bir sorun olursa söylemeyi unutmayın~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Catboy (Yoonkook)
Fanficukegi vardır eğer öneri verecek olursanız lütfen bana mesaj atın aynı zamanda Exo ve diğer Bts üyeleri bulunabilir.