TEŞEKKÜRLER
Gerçek anlamda çok değerli biri olduğuna inandığımFeyza ALTUN'a teşekkür ederim.
Sesi bir yana tarzı ve kişiliğiyle ön plana çıkanHalil SEZAİ'ye teşekkür ederim.
Albümlerinin güzelliği bir yana, güzel seslere sahip olan ikizlere, Ceyda TEZEMİR ve Şeyda TEZEMİR kardeşlere çokteşekkür ederim.
Bülent ÇOLAK, oyunculuğuyla bizleri büyüleyen sanatçımızateşekkür ederim.
Ece MUMAY'a, romanıma verdiği değer için teşekkür ederim.
Her zaman iyiliğimi isteyen ve yol gösterenHarun SEYMEN'e teşekkürler.
Kardeşim kelimesinden sonra her daim aklıma gelenUtku SAKA'ya teşekkürler.
Bu yola adımını benimle birlikte atan ve her koşulda yanımdabana cesaret veren arkadaşım, Cengiz Han GAZELCİ'yeteşekkürler.
The Harp Irish Pub'a ve Sunay Beye çok teşekkür ederim.
Sanata değer veren Haymatlos Mekan'a teşekkür ederim.
Zafer Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri MüdürüH. Önder SÜRENKÖK'e teşekkür ederim.
Her umutsuzluğa düştüğümde kapısını hiç kapatmayan, adından da anlaşılacağı gibi, Bilim Sanat Cafe Bistro'ya ve Şehnaz ALTINOK'a teşekkür ederim.
İhtişamıyla gözleri kamaştıran ve huzur bulmak için gittiğimKasaba Bar'a ve Çağdaş Abimize teşekkür ederim.
On A On Rock Cafe'ye destekleri için teşekkür ederim.
Olgunlarda Kafka Bar'a ve çalışan bütün arkadaşlardan, beniher zaman geri çevirmedikleri için teşekkür ederim.
Dekoru bir yana, saatlerce oturabileceğim Tiyatro Bar'a teşekkür ederim.
Ankara'da Tunus denildiği zaman tek aklıma gelen mekan,Retrox'a teşekkür ederim.
Sakarya Caddesinde her zaman tanıtımlara kucak açan,Eski Yeni Bar'a teşekkür ederim.
Sakarya Caddesinin bir parçasına dönüşen, beni bir kere bilegeri çevirmeyen, Telwe Bar'a teşekkür ederim.
B'Large Pub & Bistro'ya ve Burhan ŞİRİN'e teşekkür ederim.
Bestekar'da kokoreç sevenlerin adresi Profesör Cafe'ye teşekkür ederim.
Donkişot Bar'a sanata gerçekten değer verdikleri için teşekkür ederim.
Noxus ve bütün çalışanlarına teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
Süleyman ÇELİK ve Back House Rock Bar'ateşekkür ederim.
Varuna Gezgin ve Ferhat FIÇICI'ya çok teşekkür ederim.Ayrıca böylesine güzel mekanın yanında sanata değer verenmüşterileriniz ve gerçekten işini iyi yapan çalışanlarınız içinbir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Dublin Bar'a ve Ulaş CAN' a teşekkür ederim.
Coffee Manifesto'ya ve çalışanlarına teşekkür ederim.
Mars Cafe'ye teşekkür ederim.
Kadıköy'de Aylak Bar'a teşekkür ederim.
Kutu Bar'a teşekkür ederim.
Keşfedenler Kulübü Pedro ve Adil YILMAZ'açok teşekkür ederim.
Moda Caddesinde Tinca Tinca Bar'a ve Ömer BOLDAĞ'ateşekkür ederim.
Eskişehir'de Palmiye Cafe & Nargile'ye veY. Çağdaş TETİK'e teşekkür ederim.
River Bar'a ve Ömer DURU'ya teşekkür ederim.
Belfast Irish Pub'a teşekkür ederim.
Vosvos Bar ve çalışanlarına çok teşekkür ederim.
Tunalı Hilmi Caddesindeki Mr.B'ye teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİMİ SEÇ
Mystery / ThrillerGünler haftalar ve aylardır aynı kadını bekleyen ve hayatını gizemli ölümlere adamış hırslı bir adam... Başarılarla dolu bir kariyer. Sahil yolundaki evinden ayrılmak zorunda kalan Rauf TİBET'in hayatı, beklenmedik bir anda gelen telefonla bamb...