Jennie'den
Bir yanımda sıcak çikolata, diğer yanımda elimdeki kumanda ile benim için normal bir geceydi. Kumandanın dügmesine basıp haberleri açtım her zaman oldu gibi. Sunucu bir şeyler söylüyordu. Ne dediğini anlamak için biraz daha sesi açtım. Açar açmaz bizim gruptan bahsettiğini duydum. Hemen kızları bağırarak salona çağırdım.
Spiker:Her zaman olduğu gibi BlackMonster grubu bir elmas daha çaldı. Arkamda gördüğünüz gibi dedektifler ipucu arıyıp tanıkları sorguluyor Ve polisler ise kamera kayıtlerını kontrol ediyorlar. Kulağıma gelenlere göre kamera kayıdında suçlular eldiven taktıkları için hiçbir parmak izi bulamadılar. Daha Cinsiyetlerini bile bulamadığınız bir grubu bulmak polisler için zor insanlık için kötü bir durum.
Hepimiz buna çok sevinmiştik. Lisa koltukta zıplıyor, Rosé şarkı söylüyor, Jisoo ise çılgınlar gibi dans ediyordu.sevincimizi yarında kesen Jisoo'nun Telefonununun çalması olmuştu. Jisoo telefonuna alıp yeşil düğmeyi kenera kaydırıp konuşmaya başladı.
.........................................................................
Jisoo: Peki Bunun Karşılığın ne kadar alacağız?
..................................................................................
Jisoo: Tm Kabul. 1 Gün sonra london'da Oluruz.
.......................................................................................
Jisoo: Tm By.
Jisoo bize dönmeden direk Tabletini alıp koltuğa oturdu. biz ona mal mal bakarken o çok ciddi bir şekilde tablet ekranına bakıyordu.kafasını tabletten kaldırıp. Bize hiçbir şey anlatmadığını Farketti.
Jisoo: Az önce Telefonda Suhoyla konuştum. Elması çaldığımız için bizi tebrik etti. Yeni görev için london'a gitmemiz gerekiyor. Orda çok meşhur bir zümrüt varmış. Fazla detayları anlatmadı. London'a vardığımızda anlatıcak ve son olarak bende tabletten uçak bileti alıyorum. London'a gitmek için.
Demek london'a gidecekti güzel! Koltuktan kalkıp salonu terk ettiğimde salonda her zaman olan o sessizlik tekrar oluştu. Odama geçip bavulumu hazırladım. Yarın büyük gündü Henazından bana göre öyleydi. Pjamamı giyip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...........
________________________________________________________________________________________________
Böyle bir şekilde uyanmayı kim isterki evet uyanmak derken lisa'nın üstümde tepinmesinden bahsediyorum.Adeta bir öküz! Bı kızı eve almakla hata ettik. Eğer onu eve almasaydık şuanda bu durumda olmazdım.
Jennie: ULAN ÖKÜZ!!! KALK SİKTİR GİT!!!!! BİR İNSAN BÖYLE Mİ UYANDIRILIR!!!!
Lisa: Kalk hadi geç kalacağız uçağa!
Hemen kalkıp yüzümü yıkadım ve Dişlerimi fırçaladım. Hızlı bir şekilde üstümü giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• B$TCHES •
Teen FictionBlackMonster en çok aranan kız gruplarından biriydi. peki bu 7 oğlan onları bulabilecek mi? Shipler: Jenmin ◇ Roskook ♡ Taelisa ♤ Jinsoo ♧