Cap 1 - Revenirea la realitate

61 9 5
                                    

      Este ora 6:45 iar razele soarelui îi ating ușor obrazul perfect și se trezește din somnul rațiunii. Puțin buimacă, deschide ochii săi de un albastru intens, un albastru al oceanului și privește pe fereastră cum razele soarelui îi pătrund în cameră.
    Gingașa Anya tocmai ce a avut visul vieții ei, atât de intens și real încât răsuflarea sa era greoaie. Frumoasa fata de aproape 24 ani privea încă în curtea casei sale, se holba la copacul din centrul curții, la frunzele lui de un verde pur care se legănau în bătaia vântului. Încerca să își amintească cu disperare fiecare amănunt al visului ei, dar totul era în ceață și voia cu disperare să știe fiecare detaliu din acel vis de noapte care și-a pus amprenta asupra gândurilor sale.
    Este întreruptă din reveria sa de o bătaie bruscă în ușa camerei sale.
- Pot intra ? întreabă o voce inocentă.
- Da, numai o secundă, răspunde încet  Anya.
Se ridică cu mișcări mai lente decât ale unui melc și descuie ușa, o încuia de fiecare dată pentru că uneori era somnambulă și în acest mod prevenea o ieșire neașteptată, din cameră în miez de noapte.
   La ușă era micuțul Ryan, nepotul ei, micuțul cu ochii albastri ca marea, părul blond și buclat, o minune de copil, întruchipând parcă un înger. Nu mai avea somn și ca oricare pitic plin de 3 anișori care avea o energie desprinsă din filmele cu supereroi, vine în camera Anyiei să își facă loc de joacă, cel mai mult îi plăcea să privească îndelung pereții pictați ai fetei care îl trimiteau într-o lume magică a poveștilor, iar imaginile prindeau viață în concepția lui, lucru absolut normal pentru vârsta acestuia.
   Înainte de a se apuca de privitul pereților, Ryan își găsește culcuș în patul mătușii sale și îi cere porția de alintat pentru ziua ce avea să urmeze. Anya prinsă încă în gândurile sale și încercând să-și deslușească visul, atenția ei nu era îndreptată spre micuțul nepot.
- Știi că te iubesc enorm de mult? Îl  întreabă Anya pe Ryan
- Daaa,  daaa, știu.
Și atunci Anya începe să îl gâdile pe Ryan, iar acesta râde și se bucură enorm de compania mătușii sale, urmand o porție de pupat și drăgălit care cu siguranță viitoarei adulte aveau să îi facă bine și să se rupă puțin de gândurile care aveau să o sâcâie întreaga vară.

    După porția de joacă cu Ryan , Anya se hotărăște ca e momentul sa se bine dispună pentru noua zi. Totul i se părea brambura dupa visul tulburator care avea să îi marcheze întreaga experiență de viață.
Se ridică amândoi din pat și se hotărăsc să coboare în bucătărie si o roage pe Ella, servitoarea ei,să le pregătească micul dejun favorit, cereale cu lapte. Au mâncat amândoi pe nerăsuflate, ulterior petrecându-si fiecare ziua după bunul plac,astfel Anya decide ca e timpul pentru prin A parte a zilei de o lectură în hamac și ascultatul cantecului păsărelelor din livadă.
Se aude un fosnet ciudat de la casa vecinilor care recent fusese pusă la vânzare, asa ca Anya se ridică din hamac si încercă să tragă cu ochiul peste gard, la vila probabil a noilor locatari. O siluetă a unui bărbat se zărea printre gard, un bărbat misterios, cu părul negru și buclat, cu o poziție serioasă și sportivă, lucru care imediat i-a atras atenția Anyiei. Se tot uita să vadă de unde venea sunetul ciudat din vecinătate, bărbatul misterios tocmai ce scăpase una dintre cutiile cu lucrurile pe care urma să le aibă în noua casă.
Bărbatul se întoarce si o zărește pe frumoasă fată cum se holbeaza la el si ramane si el uitându-se fix la ea.

Răsăritul dragostei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum