Cei doi continuau să se privească de parca se cunoșteau de o viață.
- Buna! Spune străinul chipeș
-Buna ! Spune Anya , tremurându-i vocea.
Nu reușea să mai spuna nimic Anya , timpul se oprise în loc și amutise, astepta ca străinul sa mai spuna ceva sau macar sa dispară din fata ei, să nu se facă de râs, dar în cele din urmă,acesta rupe din nou tăcerea.
- Ai vrea să îmi arăți împrejurimile puțin mai târziu? M-ar face sa ma simt mai bine sa cunosc locul.
- Sigur ca da. În 30 de minute ar fi în regulă pentru tine ?
- Este mai mult ca perfect.
Anya intre timp fuge în camera sa să găsească ceva haine potrivite pentru plimbarea ce urma. Socotește prin dulap aproximativ 15 minute negăsind o ținută potrivită, apoi își aduce aminte de treningul acela negru care o arată sexi și se și simte asa cand il poartă. Se îmbracă repede, după fuge la oglinda,acolo se privește pret de cateva minute încercând să prindă încredere în ea pentru "întâlnirea" cu străinul. Era perfectă oricum, de o frumusețe măreață, însă ii era greu sa recunoasca asta si sa aiba incredere in propria persoană.
Își prinde părul lejer într-o coadă de cal și se gândește ce parfum al ei îi poate reprezenta starea din această zi, bineînțeles a ales un parfum dulce care te ducea cu gândul la multe flori sau chiar la vara pe o insulă pustie. A ales parfumul ideal pentru a prinde incredere in ea ca o sa fie demnă de această plimbare. Termina repede si acest tabiet și cobora in curte în așteptarea străinului cu ochii de culoarea cerului senin.
Ajunsă în curte , nu pare ca străinul o onorează cu prezența,așa că decide sa se aseze in hamac și să fumeze o țigară, ascultând natura cum îi cântă. Gândul îi zbura la părinții ei, care erau plecați cu treabă, ca de obicei si se întreba oare ce fac si de ce nu au sunat-o daca au ajuns la destinație, reveria i-a fost imediat stricată de vocea bărbatului chipeș.
- Esti pregatita ?
- Da. Hai aici sa mergem prin spatele grădinii mele.
- Bine.
Între timp Anya o cauta cu privirea pe servitoarea casei,dar nici urmă de acesta.
-Ella ! Eu voi pleca la plimbare !
- Bine, să ai grijă, daca e nevoie de ceva ma poti suna.
- Da. Sa fii cu ochii pe Ryan sa nu faca vreo poznă!
- Cu siguranță! Plimbare frumoasă!
- Multumesc, draga mea !
Apoi asteapta cuminte ca bărbatul misterios să apară și să descopere ceea ce secrete ascunde. Cand acesta apare merg spre grădina Anyei,care era plină cu flori atât de parfumate încât te simțeai parca într-un vis. Traversează in liniste grădina, fără ca niciunul dintre ei sa spuna ceva. Se zărea o pădure minunata la orizont asa ca străinul rupe tăcerea.
-Unde duce acest drum?
- La lacul verde , spune Anya.
- Da ? Exista aici un lac ?
- Da si este foarte frumoas , ai sa vezi
- Aha. Atunci hai sa ajungem la lac.Anya simțea parca o tensiune si o stanjeneala alături de bărbatul misterios si ii era teama sa il întrebe ceva legat de persoana lui, așa că decide sa nu spuna multe lucruri despre ea si asteapta sa fie întrebată. Merg ușor pe cărarea spre pădure, niciunul nereușind să aducă vreun subiect in discutie de teama de a nu fi jenant, așa că cei doi mergeau în liniște privind peisajul mirific, rupt din poveștile cu printi si prințese, deși ei nu făceau parte din acea categorie de oameni. Ea era o simplă fata, care in ciuda aparențelor ca este bogata si fericita , ascundea în sufletul sau multă tristețe.
În cateva clipe peisajul avea sa se schimbe si cei doi parca treceau printr-un portal fiind direct dusi in basme. Lacul era de culoarea smaraldului, cu vietăți pline de energie si o atmosferă care te relaxa complet.
- Vai! Este minunat , spune bărbatul.
- Într-adevăr este. Acum ca ne-am plimbat atât de mult ,Cred ca ar fi cazul sa facem cunoștință. Eu sunt Anya.
- Michael ,spune bărbatul misterios. Îmi pare bine ! Nu credeam ca in acest loc voi gasi priveliște atât de frumoasă.
Apoi cei doi s-au apropiat de lac privindu-l îndelung si bucurându-se fiecare de liniștea naturii și parcă se simțea o apropiere,o conexiune între cei doi străini.
CITEȘTI
Răsăritul dragostei
RomanceO poveste în care suspansul și dorința de a continua șirul poveștii se țin lanț. Anya , protagonista cărții se poate îndrăgosti oare de vecinul misterios în urma despărțirii ei crunte? Citeste și vei descoperi povestea " Răsăritul dragostei "