part 1: dag voor het concert

25 1 0
                                    

wat informatie voordat je gaat lezen;

- de hoofdpersoon is eva en zij is 16 jaar oud

- de beste vriendin van eva is lilly en zij is 17

- jin en soongi zijn 19, namjoon, hoseok en jimin zijn 18, taehyung is 17 en jungkook 16.

--------------------------------------------------------------------------

ik schrik wakker van mijn wekker met een slappe arm zet ik mijn wekker uit. met vermoeide ogen en door de war zittend haar loop ik als een zombie naar beneden. ik begroet mijn moeder en pak de yoghurt en cornflakes. ik eet mijn ontbijt op en ga nog even snel naar boven om mijn haar en gezicht te doen. vandaag heb ik trouwens school ik heb er dus echt geen zin in. ik begin om 10 uur dus ik heb nog geluk. vandaag ik het vrijdag dus school zal snel om zijn met 4 uurtjes. ik loop naar beneden en doe mijn jas aan en pak mijn oortje voor tijdens het fietsen. ik plug ze in en zet fake love van mijn favoriete boyband aan. ik fiets in de polder ik kijk snel achter me of er iemand achter me fiets, zodra ik zag dat er niemand achter me fietste zong ik luid mee

I'm so sick of this fake love, fake love, fake love
I'm so sorry but it's fake love, fake love, fake love

I wanna be a good man just for you

Sesangeul jwossne just for you
Jeonbu bakkwosseo just for you
Now I don't know me, who are you?
Urimanui sup neoneun eopseosseo
Naega wassdeon route
ijeobeoryeosseo
Nado naega nuguyeossneunjido jal moreuge dwaesseo
Geoureda jikkeoryeobwa neoneun daeche nuguni

ik schrik wanneer er ineens een jongen langs me fiets en mij lachend aankijkt, ik verstop snel mijn rode wangen onder mijn sjaal en lach me rot van schaamte. aangekomen op school eet ik snel een appel en hoor de bel al gaan

''let's begin the dag''

nu ben ik onder weg naar huis, ik plug mijn oortjes weer in en zet anpanman aan. ik besloot vandaag niet meer mee te zingen door het incident van vanmorgen haha. Ineens kreeg ik een steek in mijn maag, ik dacht er weer aan dat vandaag het concert was van bts. ik pak mijn sleutels en open de deur. ik loop de woonkamer in waar ik mijn moeder zie koken maar ook staat er een vreemd pakketje op tafel. ik vraag aan mijn moeder wat het is maar ze haalt alleen haar schouders omhoog. ik loop naar het pakketje toe, ik haal de strik eraf. het pakketje valt open en met open ogen kijk in naar het pakketje.

''is dit echt'' schreeuw ik super hard. ik kijk mijn moeder aan die doet alsof ze niets weet met een glimlach op haar gezicht aan het koken is. ik loop naar mijn moeder toe en geef haar een back hug. '''dankje mam ik ben zooo blij'' 

''gelukkig schat, ik wist dat je zo graag hierheen wou ik heb mijn best gedaan om het voor je te kunnen kopen'' 

''dank.. MAM WAT MOET IK AAN, MAM OMG'' mijn moeder kan haar lach niet inhouden en lacht zich rot waardoor ik ook begin met lachen.

''daar heb ik al aan gedacht lieverd, zullen we gaan shoppen?'' met een hele grote lach kijk ik haar aan omdat ze weet dat ik van shoppen hou en helemaal voor het concert. ze heeft al mijn gezeur al moeten aanhoren over wat ik aan moest bij het concert als ik een ticket kon krijgen. ''natuurlijk wil ik shoppen, dankje mam ik houd van jouw''

''ik ook van jouw lieverd''

we rijden nu naar de stad om een leuke outfit te zoeken, na honderd winkels in en uit te lopen koos ik voor deze outfit (foto in de beschrijving boven aan). het was 26 graden dus echt warm voor Nederland. daarom lekker een open outfit. ook haal ik nog passende schoenen voor bij de outfit. ik ga voor zwarte sandaaltje. ik geef mijn moeder nog snel een knuffel en bedankt haar. ''zullen we nog een ijsje halen'' vraagt mijn moeder. 

''ja lekker'' zei ik, we komen aan bij de hema waar ik een groot softijsje neem. nadat ik mijn ijsje ophad lopen we naar de auto toe. we rijden de pakeerplaats uit, snel sluit ik mijn telefoon aan aan de radio in de auto en zet dna aan. mijn moeder vind het niet erg als ik bts muziek aan zit. en lacht naar mij. we rijden de winkelstraat uit. uit kijk met schrik weg wanneer ik de jongen naar mij zag zwaaien met een grote lach op zijn gezicht. snel kijk ik de andere kant op, mijn moeder kijkt mij vragend aan. ik draai met mijn ogen en lach. ik ga haar dus echt niks vertellen. we komen thuis aan. ik zet mijn tassen op de tras en laat me vermoeiend met een super blij gevoel op de bank vallen. 

''ik ben zo blij dat jij er bent mam, sinds pap is er niet meer voor ons''

''ik weet het schat maar we hebben elkaar dat is het enigste wat telt'' mam komt naast me zitten en geeft me een knuffel. 

''wat wil je eten?, we moeten nog boodschappen doen" 

''mam wat dacht je van pizza'' zeg ik met een lach omdat ik weet dat we zaterdag pas weer ongezond mogen eten. 

''nou vooruit lieverd omdat morgen het concert is'' ik spring in de lucht van blijdschap en geef mijn moeder een knuffel. god wat hou ik veel van mijn moeder. ik geef haar een kus op haar wang en loop naar boven. 

''lieverd ik ga naar de supermarkt, kan jij alvast de tafel dekken?''

''Ja mam'' roep ik. ik plug mijn telefoon aan aan mijn speaker en zet save me op. vrolijk zing ik mee en begin te tekenen. ik teken elke bts member, ik hem iedereen bahalve jin al gedaan. ik moet alleen nog jin. ik begin jin te schetsen. 

ik kijk op mijn klok wanneer ik zie dat ik al 20 minuten bezig ben. met schrik spring ik uit mijn stoel en ren naar beneden. ik zucht van blijdschap wanneer ik zie dan mijn moeder er nog niet is. snel dek ik de tafel. ik ga op de bank zitten en scrol door insta, ik hoor mijn moeder binnenkomen. 

na 10 minuten hoor ik mijn moeder roepen dat we eten. ik begin aan mijn pizza. nadat ik mijn pizza ophad help ik de tafel afruimen. we aten best laat omdat we hadden geshopt dus ging ik alvast naar bed zodat ik fit was voor morgen. ik heb zoveel zin aaaaaaaa.........!!!!!



heb ik BTS echt ontmoet?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu