ik kom met hoseok en taehyung aan bij het restaurant we moeten nog een bochtje om. taehyung en hoseok lopen het hoekje om maar ik stop. kan ik de jongens wel zien straks verstijf ik helemaal of straks mogen zij mij helemaal niet. ik blijf nog steeds stil staan. ik schrik wanneer taehyung ineens voor mijn neus staat.
(taehyung) ''kom je nog?''
''tae ik durf niet''
(taehyung) ''vertrouw me maar ze doen niks, je vertrouwt mij toch?''
''tuurlijk maar het is zo raar om ze zo ineens persoonlijk te zien, ik ben het helemaal niet waard om jullie te zien.''
(taehyung) ''zeg dan niet je bent onze vriendin, toen wij jou zagen bij de meeting hebben we allemaal met jouw gelachen. dus maak je geen druk kan je mee?''
''okay''
taehyung loopt voorop ik loop een beetje verstopt achter hem. we komen aan bij de tafel en ineens stapt taehyung opzij waardoor ik met al de members oogcontact krijg. ze kijken mij allemaal met een lach aan. ik sta weer eens verstijft door de schrik ik kan ook geen woorden uitbrengen.
(yoongi) ''hey eef we hoorde wat er gebeurd was we leven met je mee''
''th..a..nks suga'' zeg ik stotterend
(namjoon) ''kom je zitten eef dan gaan we eten''
''is goed'' ik lach naar namjoon en geen hem een dankbaar knikje.
(Jimin) ''hoe oud ben je eigenlijk eva?''
''je mag me eef noemen hoor, ik ben 16 jaar''
(Jimin) ''okay cool, heb je al een baantje?"
''nee nog niet''
(jimin) ''okay, Maakt niks hoor eef''
(jungkook) ''laat haar nou maar eten jimin''
jimin rolt met zijn ogen waardoor ik in de lach schiet. ze kijken me allemaal geforceerd niet begrijpend aan. jimin was ook al in de lach geschoten. hij wist wat ik bedoelde de rest zag het niet.
''jungkook trouwens bedankt voor mij naar binnen te brengen''
(jungkook) ''geen probleem, je kon echt hulp gebruiken. en ik help graag''
''thanks jungkook, en jullie ook allemaal bedankt dat ik bij jullie in het hotel mag overnachten''
(hoseok) ''met plezier eef'' ik lach naar de jongens en krijg een lach terug.
''maar hoezo helpen jullie mij eigenlijk, ik heb jullie niet geholpen. jullie kennen mij niet. ik ben niet knap. ik ben niet rijk ik ben niks waard.''
(taehyung) ''eef zeg dat nou niet, mag ik je even apart spreken?''
''sorry jongens dat had ik niet moeten zeggen''
(jin) ''eef voordat je met tae mee gaat moet je weten dat we je meenamen omdat we je allemaal mogen. tijdens de fanmeeting hadden we het nog over jouw. we mogen je allemaal echt dus we doen dit echt met plezier. en het maakt ons echt niet uit of je wel of geen geld hebt. we geven om je. ga nu maar met tae mee maar onthoud dit''
jin geeft mij een warme glimlach en de jongens knikken. tae en ik lopen het gangetje in voor de wc's.
(taehyung) ''eef waarom zeg je dat over jezelf?''
''sorry tae had ik niet moeten zeggen en het is niet belangrijk hoor''
(taehyung) ''dat is het wel eef je voelt nu al voor mij als een zusje, toen ik jou bij de fanmeeting zag wou ik vrienden met je zijn maar wij mogen geen nummers vragen aan fans dus dat kon ik jammer genoeg niet doen. maar toen ik je zag liggen helemaal bibberend op het bed was ik zo bezorgd. je voelt echt als een zusje je betekent veel voor mij. dus wil je vertellen wat er gebeurd is waarom je je lelijk en niks waard voelt''
JE LEEST
heb ik BTS echt ontmoet?
Storie d'amoreJe gaat voor het eerst in je leven naar een bts concert, je hebt er zoveel zin in. Je hebt het erg naar je zin op het concert en na afloop zou je moeder je komen ophalen, komt ze wel? Je zakt in elkaar van verdriet en word wakker in een warme kamer...