over 5 minuten zijn we bij de ziggo dome. ik begin nu echt misselijk te worden. na die 5 minuten zijn wij er, mijn moeder stopt de auto voor het gebouw. lilly en mijn moeder wensen mij heel veel plezier.
''eef ik kom je na het concert ophalen, heel heel heel veel plezier lieverd''
''dankje mam tot strakjes, doeg lil het was zo leuk om je weer te zien. ik mis je nu al''
''ik ga je ook misschien eef'' ze kijkt me met een sip gezicht aan en lacht daarna weer. ik plant een kus op mijn moeders was en loop snel nog naar lil toe om haar een knuffel te geven. mijn moeder rijd weg.
hier sta ik dan voor zo'n mega groot gebouw, ik ken niemand en het is super druk. ik heb gelukkig een zit plek dus hoef niet in de extreem lange rij te staan voor de staanplaatsen. ik sluit achter de rij aan voor de zit plaatsen, de rij word al snel kleiner en kleiner en kleiner tot dat ik aan de beurt ben. ik begroet de man en geef mijn kaartje, hij scant hem en zegt dat ik verder mag. nu moet ik nog langs alle poortjes om te kijken of ik niks raars bij mij heb. al snel ben ik langs de poortjes en loop ik langs allemaal kraampjes met bts spullen. al snel zie ik een army bomb die ik nog niet heb. ik loop naar het kraampje toe en koop een army bomb. ik loop met een big smile naar de deuren van de concertzaal. al gouw zit ik op mijn stoel en kijk om mij heen. het is zooooo groot. ik moet nog 15 minuten wachten op het concert. dus ik pak mijn telefoon erbij en check mijn insta. nou een tijdje te hebben gescrold krijg ik ineens een volgverzoek van ene Jordan ofz. iets. ik klik op zijn account om te kijken wie het is. ik scrol naar beneden en druk super snel mijn telefoon uit. en kijk er met grote ogen naar. de vreemde jongen die ik al twee keer tegen kwam wilt mij ineens volgen op insta. ik ontgrendel mijn telefoon weer en kijk naar jordan zijn profiel, hij heeft trouwens echt veel volgers. is hij zo bekent dan? ik open een chat met jordan.
eva: e - jordan: j
-------------------------------------------------------
e; ''waarom wil jij mij opeens volgen?''
j; ''hallo schat, waarom krijg ik heel hallo?''
e; ''ten eerste ik ben jouw schat niet en ten tweede antwoord mijn vraag?''
j; ''en als ik dat niet wil?''
e; ''dan mag je mij ook niet volgen''
j; ''dus als ik het zeg mag ik je volgen?''
--------------------------------------------------------
ik heb hier dus echt geen zin in, ik druk mijn telefoon uit en wacht tot het concert begint. de lichten gaan opeens uit. met buikpijn zit ik te wachten ik ben zo zenuwachtig. ik kijk om me heen of er al iets komt. opeens zie ik Namjoon omhoog, daarna volgde de rest. ik zong super hard mee en genoot super erg van de show. ik denk dat ik hierna geen stem meer over heb. het concert was al afgelopen het ging zo snel. ik loop de zaal uit op zoek naar de fan meeting tafel (geen idee hoe dat heet) bij mijn concertkaart zat ook een fan meeting bij in. Naast mij hoor ik een meisje zeggen dat ze naar de fan meeting ging. ik tik het meisje aan op haar schouder.
''hallo, ik hoorde dat jij ook naar de fan meeting gaat. zou ik mogen meelopen?''
''ja tuurlijk!, hoe heet je?''
''yess thank you so mutch, ik ben eva. maar je mag mij eef noemen. en jij?''
''ik ben ladien noem me maar lad''
''okay, wie is je bias?''
''de mijne is namjoon en de jouwe?''
''de mijne is hobbie''
we komen aan bij de meeting en gaan in de rij staan. de rij word steeds korter en korter, en de zenuwen worden steeds erger en erger. ik ben al bijna aan de beurt. ladien staat voor mij dus die gaat eerst. ladien is nu aan de beurt dus ik ben bijna. ik heb het gevoel dat ik moet kosten maar ik moet zelfzeker blijven daar houden mannen van. ladien schuift een plek op dus dat betekent dat ik aan de beurt ben. als eerste kon ik aan bij namjoon.
JE LEEST
heb ik BTS echt ontmoet?
RomanceJe gaat voor het eerst in je leven naar een bts concert, je hebt er zoveel zin in. Je hebt het erg naar je zin op het concert en na afloop zou je moeder je komen ophalen, komt ze wel? Je zakt in elkaar van verdriet en word wakker in een warme kamer...