??? : Gwenchana Wawa ???
Wawa pandang dari bawah sampai atas
Wawa : Ish!!!! Awak ni!!!! Suka suka je langgar orang!!! Bukannya nak minx maaf ke ape!!! Tau nak tahu keadaan orang je!! Hei!!!
??? : Eh!!! Die sendiri yang langgar , lepastu nak marah marah orang , pahal!!!
Wawa : eeehh!!! Marah aku balik... Yah!!!!
??? : Ish!!!! Yelah yelah , maafkan saya sebab terlanggar awak , 'lagipun die yang langgar' ( bebel sesorang )
Wawa : eehhh!!! Ape yang awak cakap tadi!!! X bape nak dengarlah!!!! Cuba ulang balik apa yang awak cakap tu!!
??? : Eeeeehhh!!! X de papelah!!!
Wawa : ha , monyet , awak buat ape kat sini??
Kevin : saje , sebenarnya saya datang sini nak jumpa awak
Wawa : kenape awak nak jumpa saya???
Kevin keluarkan satu surat lepastu bagi kat Wawa
Wawa tertanya tanyaWawa : ????? Ape ni????
Kevin : balik nanti awak bacalah , saya pergi dulu... Assalamualaikum...
Wawa : wa..Waalaikumsalam
Kevin berlalu pergi dan Wawa terus masuk office die
Wawa : agak agak ape bende he si monyet ni bagi??
Wawa bukak surat yang Kevin bagi
Daripada : Kevin
Kepada : WawaAssalamualaikum Wawa , ape khabar ??? Dah lama x nampak awak sejak lepas sekolah...saya harap awak baca ape yang saya nak sampaikan kat awak ..
Wawa : ape bende yang die nak bagitahu aku sebenarnya ??? ( Terpikir pikir ape jawapannye ) baik sambung baca
Saya sebenarnya...saya...saya pun x tahu nak cakap ape tapi saya sebenarnya....saya dah...
Wawa : ape bende siak!!!
Saya dah ter fall in love with you Wawa...
Wawa : what!!!! Jinjja!!!! Ape bende siak!!!
Hujung bulan ni , saya bawak awak jumpa keluarga saya ye , sebab eomma saya memang dah berkenan ngan awak sejak awak tolong eomma saya kat pasar
Wawa : yeke???? Yang mane he??? Mmmmmm????
Wawa teringat kejadian tu
Flashback beberapa bulan lepas
Eomma Kevin : Penatnye nak mengangkut barang dapur ni!!! X de sape ke nak tolong!!!
Tiba tiba bahunya ditepuk dan terus terkejut sambil ambil lobak putih yang besar dan terus ketuk kepala orang tadi
Wawa : haduh!!!! Makcik ni!!! Sakitlah!!!
Eomma Kevin : alamak!!!! Maaf dik , makcik x sengaja!!!! Kenape adik ni tepuk bahu makcik??
Wawa : sebenarnya makcik tercicir dompet ni...tu yang saya kejar makcik
Eomma Kevin : oh!!!!! Patutlah ade rase ade bende yang tercicir rupa rupanya dompet....
Wawa : nah!!! Makcik ni eomma kepada Kevin ke??
Eomma Kevin : ha!!! Dae!!! Kenape??? Kamu kenal ke Kevin???
YOU ARE READING
Siapakah pilihan ku?? • J Hope •
FanfictionMohlah baca cerita aku ye... Watak utama : 1) Wawa & j hope Watak sampingan : 1) ain , Najidah , Faz , af , Nani , holi , Aida & member member BTS Watak jahat : Nana & lelaki misteri... # yang lelaki misteri tu kalau nak tahu , bacelah...