~14~

49 6 4
                                    

Beberapa tahun kemudian...

Wawa : eomma!!!! Appa!!!! Wawa nak pergi keje dah ni!!!

Eomma : ye!!!! Hati - hati bawak kereta tu!!!!

Wawa : ye eomma!!! Bye!!! Assalamualaikum!!!

Eomma & appa : Waalaikumsalam!!!

Wawa pun berlalu pergi

Eomma : cepat betul anak kita membesar kan....

Appa : betul tu...

Eomma : awak setuju x nak kahwinkan die ngan die ni ( tunjuk gambar j hope )

Appa : setuju , tapi kita tengok dulu pendapat Wawa macam mane ye?? Lagipun die ade banyak kerja kene uruskan kat resort abang tu..

Eomma : mmmm betul jugak tu , yelah!!!!

* Pembaca pembaca sekalian , appa Wawa sebenarnya pemilik resort yang terkemuka di Korea , Wawa terpaksa handle semua keje appa die *

Wawa : mmmmmm aku nak buat ape ni!!!! , kekadang terpikir jugak kalau jadi boss ni bosanlah pulak!!!! * Sigh *

Wawa tengok handphone die dan bukak galeri , Wawa tengok je gambar j hope ngan die mase zaman remaja

Wawa : aku rindu die...mane die sekarang ni ye??? Dah makan ke belum??? * Sigh *

Wawa pandang jam

Wawa : alamak!!!! Aku kene meeting ngan syarikat ni!!!! Habislah!!!!!

Di syarikat j hope

* Pembaca pembaca sekalian , appa j hope pun ade syarikat yang terkemuka kat Korea gak , die ngan Wawa same je keje nye *

J hope : Hei.....manelah Wawa sekarang ni??

Tetiba perempuan x cukup kain datang
J hope muka menyampah

Dalam hati j hope

J hope : kenapelah minah x cukup kain ni ade kat sini!!!!dahlah buat Wawa hilang ingatan , lepastu buat muka x bersalah!!! Hei!!! Menyampahnya aku!!!!

J hope : ape yang kau nak pompuan!!!

Nana : alah!!!! Datang datang je , marah!!! Datang datang je marah!!!! I datang sebab nak tengok you lah!!!!

J hope : pergilah!!!! Aku x nak tengok muka kau ni lagi!!!

Nana : sayang....janganlah buat I macam ni....penat saya jalan dari tingkat satu sampai tingkat 12 tau!!!!

J hope : eh!!!! Gediknya pompuan ni!!!! Rase macam nak campak je kau !!!

Nana : campak ke mane?? Dalam hati I ke??? Oh...so sweet!!!! Ni makin sayang ni!!!

J hope : Hei!!! Kau dengar sini , aku x nak kat kau lah!!!! Aku dah ade orang lain!!!! Kau x payah nak perasanlah yang aku ni suka kau!!!! Dah!!!! Baik kau blah!!!

Nana : you ni!!!! Sampai hati you buat kat I macam ni!!!!

J hope : ha!! Baguslah!!! Pergi berambus!!!

Nana : x pe....nanti I report kat eomma you!!!!

J hope : ha!!! Reportlah!!! Eomma aku x kisahlah kalau kau nak cakap ape!!!! Die dah setuju nak kahwinkan aku ngan....

Nana : ngan sape??? Ngan I ke??? Wah!!!!! I sudi!!!!

J hope : banyak cantik muka kau!!! X hinginlah aku ngan kau!!!! Puih!!!

Nana : sampai hati you buat I cam ni!!!! 😭😭😭

J hope : baik kau blah!!!!

Nana terus tinggalkan j hope sendirian

Siapakah pilihan ku?? • J Hope •Where stories live. Discover now