Anlatıcağım hikayenin başında daha 9 yaşındayım demeyinki 9 yaşındaki bir kızın aşkı nedir ki diye inanmayacagınız hatta belki kötüleyeceğiniz şeyler yaptım... Herneyse başlasam iyi olur :)
Evet okullar açılmasına az kalmıştı ben mi ben ne yapabilirim ki iki hafta öncesinden dershaneye bile gitmeye başlamıştım en kötüsüde dershane okul zaten hayatımızın tamamını alıyor dershane neye gerekli ki derken annem seslendi :
- Madem bu kadar söyleneceksin derslerine çalışsanda dershaneye gitmesen biz seni dershaneye göndermek için can atmıyoruz .
Ufff anne sen ne anlarsın ki herneyse daha 9 yaşındayım ve yapmam gereken daha çok şey var beni neden böyle yerlere göndererek kısıtlıyorlarki . Her kız gibi süslü pembeyi seven takılar takıp takıştıran bir kız değilim hem de hiç siyah ı sever hic birşeyden korkmayan birisiydim hâla da öyleyim hiç birşey demişken böcekler hariç onlar korkutucu ve iğrençler. Dershaneye gelmiştim 4. Sınıf vay be ne kadar da küçükmüşüm ama o zamanlar kendimi çok büyük hissederdim annemler öğretmenle konuşurken ben sınıfıma çıktım evet haklıydım süslü kızlar pembe etekler tek ben siyah bir şort siyah bir t shirt ve siyah botlar giymiştim. Cidden çok tuhaf gözüküyor olmalıyım içeri girdim ve arkaya oturdum her kez benim gibi yeniydi herkesle tanıştım sıcak kanlıyımdır iyi de anlaştık hepsiyle sevdiler beni . Yakın arkadaş bile edindim adı Eslem . Ders bitti tenefüs zili çaldı .
Eslem : hadi kantine gidelim dedi .
Kabul ettim tabikide kantine indik sonra aniden kızların geliyor geliyor diye bağrışmalrını duyduk neler oluyor diye kafamı uzatıp baktım 7 erkek ten başka kimseyi goremdim aoww anlamıştım her yerde olduğu gibi popüler çocuklar uff hiç sevmem o tipleri hiç işimde olmaz . Bunlarda kim diye sordum Eslem e ablamın sınıf arkadaşları bizden bir yaş büyükler sadece ama büyükler bile onlara aşık dedi. Sadece sırıtıp geçtim . Kantici ablaya parayı verip tam arkamı dönücektim ki koluma bir sersem vurdu ve gazoz şişesi elim sen düştü.
- önüne baksana be diye bağırdım .
- Bana çarpan kişi sensin kasten yaptığını biliyorum bana dokunabilmek için dedi .
Bide haklıymış gibi üste çıkmaya çalışıyor uyuza bak sen ona dokunmak içinmiş o kim oluyorki !
-Eslem kısık bir sesle onun adı Toprak o yediliden biri dedi.
- Ahahah bakın siz şuna bende başka hangi küstah böyle konuşurdu ki dedim sesli bir şekilde .
- Toprak sen ne saçmaladığını biliyormusun dedi benimle konuşurken katlarına dikkat et eğer halâ yaşamak istiyorsan dedi.
Sadece güldüm çünkü çok komik görünüyordu belkide ilk defa bir kız ona karşı gelmişti. Suratına bakıp alaycı bir gülümsemeden sonra yazık deyip geçtim . Derse girdik aklımdan bir türlü çıkmıyordu aklıma geldikçe sırıtıyordum salakça.
Öğretmen komik olan bir şey varsa bizimle de paylaş dedi.
Hocanın suratına baktım hayır yok aklıma VIR şey geldi de deyip oturdum.
Herkes bana bakıyordu bi anlık da olsun Toprak denilen kişi aklımdan çıkmıştı pek uzun sürmedi kapı çaldı ve içeri giren o ve onun arkadaşlarıydı .
Esleme fısıldayarak aman tarım buda nerden cıktı deyip kafamı sakladım . Meğer rehber öğretmenleri bizim rehber hocamızmış onun için gelmiş bir şey soyledikden sonra gittiler . zil çaldı eslemle kantinin oradaki oturma yerlerine gittik bir baktım bir masanın bir bölümü çikolata kekler ve notlarla dolu Esleme ne oldugunu sordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız & Masum İnsanlar
RomanceBu Hikaye gerçek yaşanmışları anlatır. Kitap adının `Kötü kız ' olmasının sebebi sadece aşk tır . Aşk ın açtığı yaralar sadece çok sevmis bir kız düşünceleriniz ne olur bilemem ama umarım bu gerçek yaşanan olayları beğenirsiniz şimdiden teşekkürler.