~1~bölüm

207 21 9
                                    

Merhaba bu benim ilk kitabim.Umarim beğenirsiniz.Lutfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın♡BAŞLADIGINIZ TARÍHÍ YAZIN♧

Kulaklıklarımı taktım ve telefonumdan rast gele bir sarki seçerek gözlerimi kapattım. (Ariana Grande 7 rings) Şu an aşırı heyecanlıydim.Neden mi?Çünki ailemle birlikte Seul'a gidiyoruz.Orayı çok merak ediyorum.Annemin anlattığına göre çok güzel bir yermiş.Annem Koreli ve bu yüzden korece biliyordum.Fakat babam Amerikalı.Onların tanışma hikayeleri ise cok farklı bir durum.Arkadaşlarımdan ayrılmak,benim için zor olsada babamın işi için bu gerekli.Korede yeni arkadaşlar bulucağıma inaniyorum.Benim için yeni bir hayat başlıyor diye bilirim~~1 hafta sonra~~Sonunda eve iyice yerlesmisdik ve bir kaç kez Annemle beraber çıkıp Seul'u gezmistik.Yarın okul başliyordu ve ben cok heyecanlıydım,acaba yeni arkadaslar bula bilicekmiydim?

Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp,annemin yanına gittim."Anne ben dışarı çıkıyorum,biraz hava alıcağım" "Tatlım gelirken listedekileride alırmısın?"diyerek,listeyi bana uzatdi."tamam"deyip listeyi aldim ve yanağina öpücük kondurup,evden çıktım.

Yolda yürürken,telefonuma gelen mesaj sesiyle durdum ve cebimden çıkarıp,kimin mesaj attiğina baktim.
Lucas:Nasılsın kuzen?
Lucasın ismini görünce gülümsedim ve vakit kayb etmeden ona cevap yazdim.
"İyiyim Lucas.Sen nasılsın?"
Lucas:Bende iyiyim.Alışa bildin mi oraya?Nasil bir yer?
"Alışıyorum diyelim,çok güzel bir yer bu arada"
Lucas:Bir ara gelirken beni de gezdirirsin öyleyse
"Büyük bir zevkle"

Ben hala telefonumla uğraşırken,omuzuma değen sertlikle geriye doğru sendeledim ve bana çarpan kişiye baktım.Karşımda benden uzun,koyu kahverengi saçlari ve dolgun dudaklari olan bir erkek duruyordu.Alaycı bir ses tonuyla"neden önüne bakmiyorsun ufaklık?"dedi.Hey!o bana az önce ufaklıkmı dedi.?Hemde suç ondayken."Pardon ama,siz bana çarptınız.Ben öylece duruyordum ve ayrıca ben ufaklık falan değilim"Karşımdaki kişi kahkaha attiğinda ona uyuz olmadim degil.Fakat gülerken kısılan gözleri,dikkatimi çekmişti.Gerçerkten cok şìrin gözü-Ah!ne saçmaliyorum ben!Kendine gel Jessica!

Ben hala iç sesimle boğuşurken o,gülmeyi kesip,bana yaklaşmaya başladı.Ne yapiyordu bu adam?!"Tamam kabul,sana ben çarptim" Nihayet anladi.Ben onu dikkatlice dinlerken tekrardan konustu."Ama sende telefonla oynamak yerine, önüne baka bilirdin değilmi?" "Nesin sen?Öğretmen falan mi?" Omuz silkerek,"sadece gerceği söylüyorum"dedi.Aish!!cidden sinir olmuştum."Bir daha karşılaşmamak dileğiyle!!" Bir sey söylemesine izin vermeden,hemen yanindan ayrıldım ve hizli adimlarla markete doğru yürüdüm.~~Sabah alarmin çalmasıyla,gözlerimi açtım ve yatagimdan kalkarak banyoya yöneldim.

Dolabin karşisina gectim ve içinden okul formami alip hizlica giydim.Saclarimi dalgali yaptiktan sonra,hafif makyaj yaparak,cantami alıp aşağıya indim."Gunaydin!"annem ve babam bana bakip gulumseyerek "gunaydin kizim" dedi.Ziplayarak gidip, annemin ve babamin yanagina öpücük kondurduktan sonra,kahvalti masasina gectim.Babam kaşlarını kaldirarak,konuştu "Jessica iyimisin kizim?" "Evet iyiyim baba.Neden sordun?" Bu sefer annem konuştu."Bu gün fazla enerjiksin sanki?hm?" "Bu gün guzel bir gün anne.Yeni okul,yeni hayat,yeni arkadaşlar.Sencede enerjik olmam normal degilmi?"Ağzindaki lokmayi yutarak"dogru soyluyorsun"dedi.

Sonunda okulun önündeydik.Babamin yanagina küçük bir öpücük kondurup, arabadan indim.Okula baktigimda gercekten çok  büyük ve gözalıcıydi.Bahceye girdigim an herkesin gozu ustumdeydi.Sinifimi öğrenmek için müdürün odasina gitmem gerekti,fakat nerde oldugunu bilmedigim icin bir kizin yanina gidip ona sordum."Şey pardon,müdürün odasi nerde acaba?"Kiz bana bakip gulumsediginde ne kadar guzel diye dusundum icimden."Sen yeni öğrenci olmalisin?" "Ah evet.İsmim Jessica"  "Bende Min ji"
deyip,elini uzattiginda vakit kayb etmeden elini tuttum. Gulerek tekrardan konustu."Tanıştığımiza memnun oldum Jessy"Bende ona gulumseyerek konustum."Bende memnun oldum"Min ji cok tatli ve sevecen birine benziyordu.Koluma girerek,"hadi müdürün odasina gidip,sinifini ogrenelim" dedi."Tamam"diyerek guldum ve beni peşinden suruklemesine izin verdim.

Mudur odasinin onune geldigimizde Min ji bana dönüp,"ben seni burda bekliyorum"dedi."Tamam"dedim ve kapiyi bir kac kez tiklattim.Odadan "gel"sesini duydugum an iceriye girdim.Karsimda 40 li yaşlarinda,  gözlüklü ve sirin bir müdür vardi."Sen yeni ogrencisin galiba?" "Evet" "Okulumuza hos geldin o zaman.İsmin Jessica Brown yalnis hatirlamiyorsam?" "evet"diyerek başımı salladim.Gulumseyerek karsisinda duran,buyuk deftere goz atti."Sinifin 12A.İyi dersler" "Teşekkürler"deyip odadan ciktim ve kolidorda beni bekleyen,Min ji'nin yanina gittim."Hangi sinifdasin?"
"12A"dedigimde Min ji ellerini çırparak,"Güzel,bizim sinifta okuyucaksin.Hadi beni takip et"dedi ve hizlica önden yürümege basladi.Bu haraketlerine kikirdayarak,onu takip ettim.Gercekten eglenceli kizdi.

Sinifin kapisini acip,iceriye girdigimiz an butun gurultuler kesildi.Her kes pür dikkat beni izliyordu.Aralarindan bir erkek öne atildi ve ellerini  ceplerine yerlestirerek konustu."Isminiz nedir guzel bayan?"Evet her okulda bir capkin erkek tipi var degilmi?Buda onlardan biri sanirim."Jessica Brown.Umarim herkesle  iyi anlasirim" deyip,gulerek sinifa goz gezdirdim."Dong Hyun.Tanistigimiza memnun oldum" ben hic olmadim ama neyse."Bende"diyerek,yapmacik bir sekilde guldum.Dong Hyun hala bana bakmaya devam ederken,Min ji konustu"Eee Jessica benim yanimda bos yer var.Hadi beraber oturalim" "Tamam"dedim ve Min ji ile beraber, gidip sirada oturduk.Ilk ders matematikmis.Zil caldiktan,1-2 dakika sonra sinifin kapisi acildi ve iceriye giren kisiyi gormemle gozlerim fal tasi gibi acildi.Bu...O adamdi.Dün bana çarpan.

Teacher Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin