Începutul

27 0 0
                                    

Nu mai stiu ce sa zic! Sau poate stiu! Nu mai contează! Asa.
Numele meu este Roweina,am 17 ani si m am mutat în Anglia impreuna cu părinții mei acum 9 ani. Acum locuiesc cu bunica din partea mamei pentru ca părinții mei au murit cand am avut varsta 10 ani. A fost un șoc foarte mare pentru mine si am fost in depresie timp de 2 ani dar am trecut peste asta. Sunt la un liceu de prestigiu, in clasa am doi colegi care mi-au devenit cei mai buni prieteni: Kurt si Rogue.
Intr o zi am plecat de la scoala si ma întâlnesc cu colegele mele enervante(nesimtite): Alexa,Jade,Courtney si Heather.
Jade ma întreaba:
-Unde te grăbești Watson?
-Vreau să ajung acasa!spun eu nervoarsă .
- Nu te grăbi asa de tare. Ce ti e teama ca pierzi autobuzul sau ca bunica ta nu te a iubit niciodată? a spus Courtney cu un zâmbet răutăcios.
- Nu vreti sa ma lăsați în pace odata? De ce trebuie de fiecare dată să mă jigniti? spun eu trista.
-Pentru că esti o mare tocilara si vrem sa ti facem o viața amara! spune Alexa.
-Fetelor am o idee! spune Heather. Eu zic sa îi aruncam lucrurile pe jos si sa o batem.
-Buna idee! spun fetele.
Au început să mi arunce lucrurile,iar una dintre ele a început să mă lovească.
La un moment dat apare un băiat înalt, de un metru optzeci,brunet si cu ochii albastri. A vazut ce s a intamplat si a început să le amenințe:
- Voi patru! Daca va mai atingeti o singură data de ea si de lucrurile ei o sa va duc la domnul director.
Fetele,de frica au lăsat lucrurile si au fugit.Am început să mi strâng lucrurile si el mi a zis:
-Lasa mă sa te ajut sa strângi lucrurile! spune el.
- Iti multumesc frumos ca ma ajuți!
- Cu cea mai mare placere! imi raspunde zâmbind.



Hei! Este prima data cand postez o carte si as vrea sa stiu parerea voastră daca vreti sa continui  sau nu.

Poveste de liceu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum