Primele cuvinte

25 0 0
                                    

-Mereu se comporta asa de urat cu tine? a intrebat el.

-Din pacate,da. De cand am ajuns la aici mereu se iau de mine,imi arunca lucrurile,ma jignesc cum pot ele mai bine si da. M am obisnuit cu ele.

-Nasol,imi pare rau pentru ceea ce se intampla. Apropo,eu sunt Evan,unde imi sunt manierele?Pe tine cum te cheama?

-Rowena,imi pare bine! si incep sa rad.Trebuie sa plec.

-Lasa-ma sa te conduc pana acasa! spune el.

-Merci,dar nu i nevoie! Oricum am intarziat si ma asteapta ai mei! spun mintind.

-Ok! Ne mai vedem atunci! spune Evan

-Pe curand! 

In mintea lui Evan

Eram pe hol, intarziasem la ora de sport si deodata vad o fata care plangea si le am vazut pe acele  fete care ii faceau rau. Am recunoscut o pe Jade,fosta mea prietena. Stiam ca ea este foarte rea cu cei din jur dar nu ma asteptam sa fie si violenta. M am gandit cum sa fac ca ele sa plece si sa o lase pe biata fata in pace. Si atunci mi a venit idee sa le amenint cu directorul pentru stiu ca de fiecare data functioneaza. Dupa ce au plecat,am zis sa i dau o mana de ajutor. Cand am vazut o,am simtit ca m am indragostit de ea. Parul ala blond frumos cu ochii aia verzi ca smaraldul si corpul ala ca o frunza. Am vrut sa o conduc acasa dar nu a vrut. Ce vrea oare sa ascunda? Sincer as vrea sa ma mai intalnesc cu ea si aflu secretele ei.

In mintea Rowinei

Am plecat cat mai repede de acolo pentru ca intarziasem. Dar m am uitat la el mai ales la ochii aceia albastrii ca cerul si am simtit ca m a vrajit. Voiam sa mai stau de vorba cu el dar trebuia neaparat sa plec. A vrut sa ma conduca acasa dar am refuzat. Oare il plac? Nu,nu,nu! Dar era asa de frumos.Rowena revino ti,trebuie sa te concentrezi pe scoala si sa ti vezi de treaba.

Am ajuns acasa,m am dus in camera mea si am inceput sa ma gandesc la baiatul ala. A venit bunica mea in camera si m a intrebat:

-Ro,ce faci draga mea? a intrebat ea

Am uitat sa mentionez ca ea este pentru mine ca o a doua mama si m a crescut dupa ce parintii mei au murit. Bine,ea m a crescut impreuna cu bunicul meu dar din pacate a murit acum 2 ani din cauza cancerului. Si acum locuiesc doar cu ea intr o casa cu trei camera.

-Bine,scuze ca am intarziat!

-Nu i nimic,draga mea! Ce s a intamplat?

Am inceput sa i povestesc ce s-a intamplat si a zis:

-Ai facut foarte ca mi ai spus! Cine stie ce putea sa-ti faca baiatul.

-Dar sa stii ca era frumos,respectuos si generos.

-Te cred ca e asa cum spui tu dar stii cum se spune ca aparentele inseala si poate in realitate nu e asa!

-Eee, si tu acuma! si incepem amandoua sa radem.

-Ro,trebuie sa ti spun ca maine o sa plec la Cambridge. Stii ca am probleme de sanatate si trebuie sa ajung sa mi fac analize. Nu stiu cat durează. Ti am lăsat mâncare și am facut curățenie.
-Bine bunico!
-Promiti ca  nu te duci in cluburi?
-Promit!
-Bun!  Acum du te sa ti faci un dus si sa te apuci de teme!
-Ok!
După ce mi am facut dus,m am dus sa mi fac temele si dupa cateva ore am intrat pe Skype sa vorbesc  cu Kurt si Rogue. Le am povestit ce s a intamplat iar Rogue mi a spus:
-Am auzit de Evan. Din cate am inteles  este in penultimul an,a fost impreuna cu Jade dar din cauza a prea multor certuri s au despărțit.
-Ce i o fi plăcut la ea? Ca e rea?spun eu indignată.
- Nu stiu ce io fi plăcut la ea,dar e o mare tarfa! Spune Kurt. Stiu ca ii place sa faca sport si din cate am mai inteles practică kickboxing si ii place sa joace ping pong.
-Și Ro, iti place de el? Spune Rogue.
-Fireste ca nu! Cat de tâmpita sa fiu?spun mințind.
-Eeee,mai stii?zise Kurt si începem să râdem.
- Kurt de unde stii toate lucrurile despre el?  întreaba Rogue
-Am si eu sursele mele.
-Vezi tu ce bataie iti iei!Spune Rogue glumind
-Prieteni eu va las. Ne vedem maine!
-Ok!Pa!
-Pa!
Am închis calculatorul,mi am luat pijamaua si deodată ma trezesc cu un mesaj de pe Mess.
-Buna frumoaso! Ce faci?
Nu pot să cred cine era...

Poveste de liceu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum