Eram plină de sânge și aveam câteva vanatai pe corp. Partea bună din chestia asta era ca nu aveam nicio vanataie pe față că de obicei mi se intampla sa am dar se pare ca de data asta,cred ca pintr o minune am reusit sa nu am.
Nu stiam cum sa ascund zgarieturile si vanataile,mai ales rănile de pe maini si am decis să mă duc să mi fac un dus si dupa sa ma culc.
A doua zi de dimineață, pe la 6 ma trezeste din somn o voce de bărbat:
-Trezeste te o data proasta dracu! Nu vezi cat e ceasul? Treci odata si fă curățenie si de mâncare acum!spune unchiul meu nervos.
-Unchiule,nu pot să mi fac un dus,sa mănânc ceva si apoi ma apuc de treaba? intreb eu.
- Bine! In 5 minute sa fii gata,da? Dacă era nevasta mea in locul meu te ar fi trimis imediat sa faci treaba. Si acum,misca te!
M am dus sa mi fac un dus,m am îmbrăcat într un tricou negru cu Nirvana,blugi negri si intr-un hanorac negru.
După ce am terminat de mâncat,ma pomenesc cu mătușa mea urlând lângă mine:
-Acum te ai apucat să faci treaba? Trebuia să te apuci de mult!
-Scuze matuso dar voiam să mănânc ceva!
-Treci dracu odata si fă i mâncare proasto!
După câteva ore de chin,am plecat spre scoala încercând să ascund rănile și vanataile de pe maini si de pe corp. M am întâlnit cu Kurt si Rogue si m au întrebat amândoi ca de am întârziat la primele două ore. Eu le am zis:
-Scuze ca am întârziat dar au venit rudele mele pe la mine si a trebuit să fac mâncare și curățenie.
-Iar au venit tampitii aia? a spus Rogue dezamagita. De ce bunica ta ii cheamă de fiecare dată pe la tine?
-Zice ca sunt singurele mele rude din oraș și în plus ea este plecata la Cambridge.
-Bă nasol! zice Kurt. Mai vii si la cealalte ore?
- Nu cred ca mai merg! Dacă e ma duc in sala de sport, ma mai uit la echipa de baschet a scolii cum se antreneaza,vad eu.
-Ok! Vorbim diseară pe Skype! zice Rogue.
-Ok!Pa!
-Pa!
Am plecat spre sala de sport. Ma bucur ca Rogue si Kurt nu mi au vazut ranile dar imi pare rau ca trebuie sa i mint asa. Pe drum ma întâlnesc cu Alexa. Ma intreaba:
- Hei Watson! Ce faci?
Oare visez sau tocmai m a salutat?
- Hei Alexa! Ma duc spre sala de sport. Tu ce faci?
-Eu sunt pe aici. Pierdeam vremea. Acum două zile stii ce ti am facut,adică noi 4 si as vrea sa mi cer,adică eu sa mi cer scuze pentru ce s a intamplat si as vrea sa devenim prietene,daca ai vrea si tu.
-Stai putin sa inteleg! Tu vrei sa ti cer scuze? Si prietenele tale ce ti spun?
- Cu ele m am certat si am zis ca nu mai vreau sa fiu rea cu nimeni. Adică chiar m am schimbat si vreau sa incep o noua viata. Ce zici? Vrem sa fim prietene?
Nu mi vine sa cred! Alexa Walker vrea sa devenim prietene? Eu cred ca e un truc vechi sau ceva. Dar orice om merita o a doua sansa.
-Da! Sunt de acord.
-Perfect! Eu acum trebuie sa plec pana la biblioteca,am de facut un proiect! Mai vorbim!
-Ok! Pa!
-Pa!
Am ajuns intr un final in sala de sport,ma asez pe o bancă și ma uit la echipa de baschet cum se antrenează.Deodata mi s a facut sete si m am dus sa iau o sticla cu apa de la tonomat. Cineva vine in spatele meu,își bagă mâinile în jurul tailie si ma pupa pe obraz. Fiind speriată voiam sa l lovesc dar imi spune:
-Usor frumoaso era sa ma lovești!
-Evan,tu erai? Mai speriat de moarte.
-Da eu eram! Ce faci pe aici? Nu ai ore?
- Ba da aveam,dar am zis sa merg in sala de sport si sa privesc echipa de baschet cum se antrenează. Tu ce faci pe aici?
-Tocmai acum am terminat orele,am venit in sala de sport sa exersez impreuna cu prietenii niste miscare de luptă și după te am văzut pe tine si am sa te salut si sa stam de vorba.
-Scuza ma putin dar imi suna telefonul.
Ma asez pe banca si deschid telefonul sa vad cine m a sunat. Evan s a așezat lângă si m a intrebat:
-E in totul în regulă? ma întreaba îngrijorat.
- Da e ok!
O sun pe mătușa mea si incepe sa mi tipe in telefon:
-Unde mama dracului esti proasto?
-Sunt la scoala! spun eu
-Trebuia sa fii acasa nesimtita dracului. În casa e foarte multa mizerie.
-Dar am facut curățenie azi dimineata!
-Pe dracu ai facut,nesimtito ce esti.
Incep sa plâng,iar Evan imi ia telefonul si vorbeste cu mătușa mea:
-Sa stiti ca nu este frumos ce ati dumneavoastra.
-Si ma rog,tu cine esti?
-Sunt cineva care îi pasă de ea! si închide telefonul.
Evan s a apropiat de ea si a luat-o în brațe spunându i:
-Ro,spune mi ce s a intamplat!
- Nu pot! Chiar nu pot!
-Te rog,si ma uit la mana ei care e plină de sânge. Cine ti a facut asta?
-Evan,nu poti sa intelegi ca nu pot să spun?
-Te rog! Ai incredere in mine! Lasă ma te ajut!
-Ok! Dar nu aici! Hai in parc!
Ok!
Ne am dus amândoi în parc,ne am așezat pe o bancă și am început să i povestesc totul despre mine. El mi a zis:
-Tu nu meriti sa trăiești asa.
-Stiu dar asta e situatia.
-De ce nu te ai dus la poliție? si si a pus mâna lui pe obrazul meu.
-Mi a fost frica si m ar fi bătut mai rau.
-Biata de tine! Prima dată când te am văzut,cel mai mult m au atras ochii tai si m am îndrăgostit de tine.
-Și eu cand te am văzut prima dată am crezut ca esti un băiat de bani gata. Dar m am inselat si mi a plăcut parul tau. Evan eu chiar te.... Si n am mai putut să spun nimic pentru ca el m a sarutat. Buzele lui erau dulci si limba lui mi a căutat o pe a mea si pana la urma mi a gasit o.
Mi am pus mainile in jurul gâtului sau iar el si a pus mainile in jurul spatelui meu.
CITEȘTI
Poveste de liceu!
RomanceCand viata ta normala:liceul,prietenii cu care poti vorbi despre tot si despre toate,fetele nesuferite care arunca cu replici in sus si n jos, se întoarce pe dos odata cu aparitia lui. Băiatul dragut si generos,apare în viața ta fara un anunț de at...