Te iubesc

18 0 0
                                    

După ce ne am sărutat,Evan m a întrebat:
-Vrei sa te duc acasa?
-Sigur!
Mergem impreuna spre casă, ma lasa in fata casei ,ma sărută și după pleaca.
Intru in casa si ii vad pe unchiul si mătușa certandu se. Ca sa evit orice conflict cu ei,m am dus repede in camera sa fac un dus,mi am luat un tricou negru cu Halestorm si blugi negri si cand sa ies din casă ma vede mătușa mea.
-Unde pleci tarfo?
-Ma duc sa ies pe afara.
-Stii ca astazi nu ai facut nimic?
-Cum adică nimic? spun mirată.
-Pai azi dimineata am gasit mizerie si nici n ai gatit!
-Dar am facut de mâncare și am și făcut curatenie.
-E sa mori tu! Mai ai de spus minciuni? Ia vino Stan sa ti zic ceva.
- Ce mai vrei femeie?
-Stii ca azi mi a răspuns la telefon un băiat la telefon in locul ei?
-Asa s a intamplat ? Lasă că vezi tu!
Unchiul a scos din sertar un cuțit și inceput sa se apropie de mine.
-Unchiule,te rog lasa cuțitul ala. Te rog nu mi face rau.
A continuat să se apropie de mine si a început să mă înjunghie. M-a înjunghiat la o coasta. Simțeam cum intra cuțitul ala in mine si am cazut pe jos. Incerc sa ma ridic si reusesc. Am reusit sa ies din bloc, am fugit cu mici pauze dar am reusit sa  i pierd urma. La un moment dat, eram pe trecerea de pietoni și am văzut o mașină care mergea cu o mare viteză. Am încercat să fug dar a fost prea târziu pentru ca masina m a lovit cu o forță foarte puternică.
Pe trotuar era Evan impreuna cu prietenul său, Scott. Acesta il intreaba pe Evan:
-Omule,asta nu e Rowena?
- Ba da! Ea e! E rănită! Scott suna imediat la ambulanță!
Cei doi s au dus lângă fata si Evan a întrebat-o:
-Ro, esti bine?
N am apucat sa raspund deoarece am leșinat.
-Omule,suna odata la ambulanța aia!!! spune Evan disperat.
-In doua minute ajunge!
Poliția a ajuns la locul faptei și au început să investigheze locul. Intr un final a ajuns si salvarea.
Evan i a anunțat pe Kurt si pe Rogue despre Rowena si cei doi au ajuns de urgență la spital. La spital,doctorul a venit cu ochii inlacrimat. Evan l a intreabat:
-Cum se simte Rowena?
-Starea de sănătate a fetei este foarte gravă. A suferit un accident vascular,fata ei este plină de cioburi, are capul spart,a fost înjunghiata la o coasta si mai are si o mână rupta. Va trebui să i facem o operație.
-O doamne! Săraca de ea! si incepe sa plângă  pe umărul lui Kurt.
-Domnnule doctor se poate sa intru in sala de operații?
-Imi pare puștiule dar nu se poate! Va trebui să aștepți dupa ce se va termina operatia.
-Ok,am inteles! a spus Kurt.
In timpul operației,Evan o vede pe Jade si o întreaba:
-Unde crezi ca te duci?
-Ma duc sa-mi vizitez fratele!
-A,da? Ma nenorocito,de ce ti ai batut ma joc de ea? De ce ?
-Nu stiu despre ce vorbesti! spune Jade mirată.
- Nu te preface ca nu stii! Zii ma! Ce ai avut cu ea?
-Evan,calmează te! Jade nu a facut nimic. Nu avut de a face cu asta. Liniștește te.
Jade a plecat grabita si fitoasa pe lângă ei. Doctorul a iesit din sala de operații si a spus:
-Operatia a avut succes! Puteti sa mergeți sa o vedeti.
Cei patru au intrat si au vazut o cum dormea Ro. Kurt si Rogue i au spus ca trebuie sa plece si ca o sa vina maine iar Scott s a  dus pana la cantină sa si ia o cafea. Evan s a așezat lângă ea si mângâiat o pe cap. Apoi i a spus:
-Ro,te iubesc din tot sufletul!
Cand a deschis ochii,ea a mai întrebat inca o data:
- Ce ai spus?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 09, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Poveste de liceu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum