🌻
taetaekim: um Jiminie..?
taetaekim: stalo se něco?j.jeongguk: ?
parkosjiminos: ano...
parkosjiminos: už mě nebaví, jak se motáme v nějakým trojúhelníku..
parkosjiminos: je to hlavně o tobě Taehyungie..
parkosjiminos: buďto jsi se mnou nebo s Kookiem..oběma nám tvrdíš, jak nás máš rád, ale nikdy nechceš být s oběma dohromady..
parkosjiminos: a já jen poslouchám řeči o tom, že Kookieho miluješ a mě jen taháš za nos, abys mi neublížil..taetaekim: Jiminie...
j.jeongguk: Tae..myslím, že už přišel čas..
j.jeongguk: měl bys mu to říct..parkosjiminos: ??
taetaekim: víš Jiminie..
taetaekim: spolu se známe už dlouho a mám tě opravdu rád..máme spolu hodně vzpomínek..
taetaekim: ale od doby, co znám Kookieho, to mezi námi není ono..
taetaekim: od té doby tě mám rád jako nejlepšího kamaráda
taetaekim: a ačkoliv jsem se snažil, nemůžu tě mít víc rád
taetaekim: oni mají pravdu..Jungkookieho mám radši..jeho mám rád jako přítele..parkosjiminos: a tos mi to nemohl říct dřív?
parkosjiminos: tos ze mě
celou tu dobu musel dělat debila?taetaekim: Jiminie promiň..
taetaekim: takhle jsem to nechtěl..j.jeongguk: Jiminie..Tae tě má fakt rád..ano, ublížil ti, ale on nevěděl, jak ti to říct už dřív, aby ti nezlomil srdce..
parkosjiminos: stejně to srdce mám zlomený, tak co by to změnilo?
parkosjiminos: ale nechtějte po mně, abych vám váš vztah přál..kór po tom, co jsi mi ty, Taehyungu, udělal, když jsem šel ven s Yoongim...taetaekim: promiň Jiminie...fakt je mi to líto..
🌻
j.jeongguk: obavám se, že Jiminova oslava je v ohrožení...
sunflowerboyksj: pepemu došla zmrzlina?:o
yoongi: proč??
j.jeongguk: pohádali se s Taem..
j.jeongguk: Tae mu přiznal náš vztah a Jiminie je naštvaný..j.hobi: ....to se nemohli pohádat později?
j.hobi: ta oslava má být pozítříyoongi: konečně! álelůja🙌🏻
joonie.kim: tak bude ta oslava little bit awkward no...
joonie.kim: však Tae tam ani chodit nemusíj.hobi: no uvidíme..
sunflowerboyksj: Namjoone..
sunflowerboyksj: nebuď zas hnusnej, na tý oslavě budeme všichni a hotovoUž teď vám může být jasné, že Jiminova oslava bude tragédie xddd
ČTEŠ
Sunflower boy /Namjin/
FanfictionLáska moderní doby, kde se Seokjin s Namjoonem znali už od školky, no dohromady je spojil až instagram🌻 boyxboy hlavní ship - namjin vedlejší shipy - yoonmin, vmin, vkook a forever alone Hoseok