uživatel sunflowerboyksj právě zveřejnil(a) fotografii.
to se líbí uživateli yoongi, mark_tuan a 21 333 dalším.
sunflowerboyksj: pózuje takhle u random sloupů i váš přítel nebo je jen ten můj broken?🤔 @joonie.kim
komentáře (3 562)
parkosjiminos: přítel?👀
↪️ sunflowerboyksj: přítel jakože kamarád...KA MA RÁD!!!
joonie.kim: no a co..aspoň jsem roztomilej
taetaekim: jen ten tvůj je broken ¯\_(ツ)_/¯🌻
„Jin hyung dělej!" zvolal mladší, jelikož se starší loudal někde na začátku kopce. Joon túry zbožňoval a vyžíval se v trávení času v přírodě. Příroda byla jediné místo, kde se cítil svobodný. Miloval vdechovat čerstvý vzduch, díky kterému sršil energií na všechny strany.
„Když já už nemůžu.." ozvalo se zadýchaně za mladšího zády. Ačkoliv nebyli ani v půli kopce, Jin vypadal, že je na pokraji zhroucení. Mladší se tomu jen zasmál a rozcuchal staršímu vlasy.
„Jinie, však nejdeme ani půlhodiny, tak hrozně na tom tvoje kondice být nemůže." prohodil Joon, zatímco Jin sběsile hltal vodu z flaštičky.
„Právě, že je na tom ještě hůř, než si dokážeš představit.." vydechl Jin a frustrovaně si vjel rukou do vlasů. Mladšímu přišlo všechno, co Jin dělal nesmírně roztomilé. Nevěděl, proč má poslední dobou takové smíšené pocity ohledně Jina. Znají se už dlouho, ale tohle všechno mu přijde nové a zajímavé.
„Tak takhle, když zvládneš tuhle túru bez úhony a nebudeš zdržovat, tak tě večer bude čekat překvapení." řekl mladší s podzvednutým obočím. Chtěl, aby měl Jin aspoň malou motivaci.
„Překvapení?" podivil se starší, „Jaké překvapení?"
„To se dozvíš až večer." mladší pobaveně zakroutil hlavou, „Teď už ale pojď, ať se stihneme do tmy vrátit."Cesta dvou chlapců nebyla zrovna nejkratší, ale nakonec to oba ušli a teď se společně mohli válet na obrovském chlupatém koberci před krbem, jenž měli v chatce u lesa. Nebyla to žádná nóbl chata, ale chlapcům na jeden víkend bohatě stačila.
„Co to překvapení pro mě?" zeptal se zvedavě Jin a upřímil na Joona svoje velké oči.
„Však jsem říkal, že až večer." usmál se Joon a jemně cvrnkl Jina do nosu. Starší smutně povzdechl a svoji hlavu položil mladšímu na hruď.
„Ale už je večer!" starší jemně vyšpulil spodní ret se snahou vypadat smutně i přesto, že mu Joon neviděl do obličeje.
Namjoon chtěl něco odvětit, když v tom se chatou ozvalo hlasité zabouchaní na dveře. Starší se bleskurychle narovnal do sedu a vystrašeně kouknul na mladšího.
„To bude to tvoje překvapení, vydrž." řekl Joon a odešel otevřít dveře.
Seokjin se zatím uvelebil do tureckého sedu a netrpělivě vyčkával, co mu jeho mladší kamarád donese. Očekával pizzu, ale netušil, kde by Namjoon vzal tolik peněz, aby ji mohl objednat na dovoz, když nejbližší civilizace byla až někde za horama.
Z myšlení ho vytrhl mladší, jenž nesl v ruce dva velké hrníčky, jeden hnědý a druhý růžový, ze kterých čouhal kopec šlehačky, jež byla zbarvená jako hrnek. Starší překvapeně vykulil oči. Vypadal jako dítě u vánočního stromečku.
„Překvapení pro mého šikovného hyunga!" řekl Joon, hrníčky položil na blízký stolík a pohodlně se usadil vedle Jina.
„Panebože Joone, to je úžasný!" vydechl nadšeně starší, nepřestávajíc si prohlížet ty dva roztomilé výtvory. „Můžu si tě s tím vyfotit? Prosím." zeptal se mile se psím kukučem, čemuž mladší nemohl odolat.
Po vyfocení se znovu svalili na zem. Společně konverzovali o úplných blbostech a popíjeli lahodný nápoj. Takhle by to i pokračovalo, dokud by nešli spát, jenže mladší se rozhodl konat. Nebyl si sice jistý, jaká bude reakce staršího, ale pro tuto chvíli měl dostatečně odvahy na to, aby udělal to, po čem už delší dobu toužil.
V nestrežené chvilce se naklonil a svoje plné rty spojil se rty staršího. Ten se nejprve lekl, ale po chvíli začal svými rty pohybovat. Třeli se o sebe svými rty, až do doby, než Namjoon trochu silněji zmáčkl Jinovo stehno, nacož slastně vzdychl. Joon využil situace a svým jazykem vnikl do staršího pusy, čímž způsobil hotovou válkou o dominanci. Samozřejmě, že ji aji vyhrál.
Když se Jin odtrh a překvapeně vydechoval právě prožitý zážitek, Joon se jen usmál a chystal se odejít do koupelny.
„Neboj princezno, jsme přece jen kámoši.." zazubil se a zmizel v útrobách chaty.
Seokjin zůstal překavpeně sedět na koberci, zatímco jeho mysl byla stále někde u toho nejsladšího polibku, který kdy zažil.
ČTEŠ
Sunflower boy /Namjin/
FanficLáska moderní doby, kde se Seokjin s Namjoonem znali už od školky, no dohromady je spojil až instagram🌻 boyxboy hlavní ship - namjin vedlejší shipy - yoonmin, vmin, vkook a forever alone Hoseok