„Jinie?" ozvalo se z koupelky, kde byl Namjoon už aspoň 2 hodiny zavřený. Nechtěl jsem mu tam lozit i přes velký strach o jeho život. Jeho pobyt v koupelně většinou trvá půl hodiny, takže 2 hodiny byly mírně šokojucí s ohledem na to, jaký idiot občas umí být. Fakt jsem se bál, že se třeba utopil.
„Co je?" zavolal jsem nazpět. Zajímalo mě, co tam tak dlouho dělá.
„Já jsem to..no..asi zase posral.." křikl trhaně, což mě donutilo vstát a jít ke dveřím koupelky, na které jsem lehce zaťukal.
„Můžu dovnitř?" zeptal jsem se a na následné odsouhlasení jsem vstoupil. Naskytl se mi pohled na Joona s ručníkem kolem pasu, žiletkou v ruce a bradou celou od krve, která mu musela už nějakou tu chvíli téct, jelikož ji měl steklou na krku, hrudi a byla i v umyvadle.
„Panebože...Co jsi dělal?" vystrašeně jsem vyjekl a rychle přešel k němu. Bradu jsem mu chytl mezi prsty a jemně si ho natočil k sobě. Naskytl se mi pohled na velkou řeznou ránu přímo pod spodním rtem.
„Já se zkoušel oholit a ono se mi to trošku nepovedlo.." sklopil zrak a stékající krev si slíznul jazykem.
„Trošku?! Však je tady krve jak na zabijačce, Joone!" vytřeštil jsem oči a z poličky vytáhl lékárničku, abych mu to mohl ošetřit. „Jak se ti vůbec povedlo, se říznout takhle moc?" zeptal jsem se, zatímco jsem mu navlhčeným ubrouskem stíral krev z těla.
„Já nevím.." mykl rameny a dál mě zaujatě sledoval, jako ho ošetřuju.
Bylo zvláštní ho takhle mít přímo před sebou a bez trička. Vím, že bych měl jevit starost o jeho ránu, ale nemohl jsem si pomoct. Když jsem mu cestičky krve stíral z hrudě, užíval jsem si každý dotek. Až v ten moment jsem si plně začal uvědomovat, jak moc krásný Namjoon je.
„Nerad tě ruším v obdivovaní mého těla, ale ránu mám pod rtem, ne na břiše, které mi ošetřuješ už dobrých pět minut.." Joon se mírně uchechtl, čímž mě probudil z mého transu. S červenými líčky jsem špinavý ubrousek odložil na stolek a vzal si nadesinfikovaný tampónek, který jsem se chystal Joonovi přiložit na ránu.
„Nebude to štípat, že ne?" kousek se ode mě odtáhl se zděšeným výrazem.
„No možná trochu jo, ale když to vydržíš, tak dostaneš pusu." zasmál jsem se. Joon se znovu přiblížil a se zavřenými oči kývnul, že je připravený.
Vatový tampónek jsem mu jemně přitiskl na ranku, nacož sebou Joon vylekaně cukl.
Po očištění rány jsem mohl vidět, jak hluboká byla. Nebyl jsem žádný expert nebo tak, ale obával jsem se, že tohle bude chtít sešít.
„Ta rána je dost hluboká, Joone.." řekl jsem a jemně mu po ní přejel prstem.
„Co tím chceš říct?" nechápavě skrčil obočí.
„Asi bychom měli jet do nemocnice, aby ti to sešili." odpověděl jsem.
„V žádným případě!" řekl rázně a odkráčel do ložnice. Já cupital hned za ním.
„Ale Joone, takhle můžeš dostat infenkci!" snažil jsem mu rozmluvit jeho sabotování vlastního zdraví. „Dej si na to aspoň náplast." dodal jsem.
Namjoon vstal z postele, na které doteď seděl a rychlostí blesku mě zády přitaličil ke skříni. On sám stál natisklý na mě a rukama se opíral o skříň vedle mojí hlavy.
„Co když si na to dám tvoje rty?" řekl a hned na to své rty přitiskl na ty mé. Nebudu lhát, v puse se mi okamžitě rozlila chuť jeho krve.
Netrvalo dlouho a jedna jeho ruka se přemístila na moje záda, po kterých jemně sklouzla až níž, na můj zadek. Joon moc dobře věděl, co dělá. Jemně mi ho stiskl, což způsobilo můj sten, díky kterému mi Joon vnikl do úst jazykem.
Poprvé jsem z našeho polibku necítil jemnost, spíše chtíč a nadrženost. Věděl jsem, že mu nemůžu už dál vzdorovat, jelikož jsem to chtěl snad více, než on sám.
Rukama jsem mu zatlačil na hruď a když jsem měl více prostoru, tak jsem ho žďuchl na postel. Sám jsem si na něj obkročmo sedl, začínaje ho znovu líbat. Nemohl jsem ovlivnit fakt, že v téhle poloze se naše rozkroky o sebe třeli, což způsobovalo příjemný pocit v mým kamarádovi. Joon na tom musel být ještě hůř, jelikož jeho pipík byl schovaný jen pod tenkou látkou ručníku.
„Jin~ahh" vydechl a zaklonil hlavu, čímž rozpojil náš polibek. Já se mu rty jemně otřel o ránu a poté jsem si dělal cestičku až na jeho krk, kde jsem mu začal sát kůži.
Joon mi svoje ruce zapletl do vlasů, za které začal tahat. Oběma nám v téhle pozici začínalo být jasné, že tohle je jen předehra.
Netrvalo dlouho a Joon si mě jedním pohybem otočil pod sebe, takže se naše pozice prohodily. Věnoval mi jeden malý polibek, než mi stáhl tričko a začal se věnovat mým klíčním kostem. Mokrými cestičkami postupoval níž a níž, až dokud nenarazil na moji bradavku, kterou začal opečovávat svým jazykem.
Jsem hrozně citlivej, takže tohle pro mě bylo spíš utrpení, než slast.
„Joone...dost.." vydechl jsem trhaně, ve snaze snížit svůj zvýšený tep.
„Tobě se to snad nelíbí, koťátko?" tázavě se mi zahleděl do očí, „Můžeme tady klidně přestat.." provokativně si zkousl ret a dělal, že se chystá odejít.
„Ne!" vyhrkl jsem rychle a znovu obrátil naše polohy. Teď jsem zase sedel já na něm. „Jen jsem strašně citlivej a ono to bylo hrozně intenzivní.." vydechl jsem.
„Tak koťátko je citlivý, hm?" ušklíbl se.
„Nech mě.." jemně jsem vyšpulil spodní ret a s jistým účelem jsem se mírně pomrvil na jeho rozkroku, což ho donutilo vydechnout.
„Jine, seš si ale jistej, kam tohle směřuje, že jo?" mírně zvážněl a zadíval se mi do očí. Jednou rukou mi jezdil po břiše nahoru a dolů. Lechtalo to, ale bylo to příjemný.
„Ano." kývl jsem na souhlas. Chtěl jsem to, poprvé za tu dobu, co jsme si s Joonem takhle blízcí, jsem věděl, že ho chci.
„Takže s tím souhlasíš?" ušklíbnul se a záměrně mi prstem přejel přes bradavku, což způsobilo zachvění celého mého těla.
„Jo." sklopil jsem svoje červená líčka, „Ale..ale buď prosím opatrnej.." zčervenal jsem ještě víc, pokud to tedy šlo.
„Neboj, budu k tobě něžnej, jako k princezně.." pošeptal mi do ucha,kde mi následně zkousnul ušní lalůček.Myslím, že naše předehra byla delší, než celej náš "vztah". Joon byl v tomhle, sakra, dobrý. Věděl, kde se mě má dotýkat a moc dobře si uvědomoval, co se mnou jeho doteky dělají.
Byl jsem docela překvapený, když jsem se najednou ocitl na čtyřech před Joonem.
„Zlato, teď to bude trochu bolet, ale to zvládneš." pošeptal mi do temene hlavy, než do mě pomalu začal zasouvat svůj nemalý penis. S hlasitým výdechem jsem svoje nehty zaryl do matrace, kam jsem následně položil i svůj hrudník, čímž jsem Namjoonovi krásně vyšpulil zadek.
Joon ze mě znovu, smrtelně pomalým pohybem, svůj penis vytáhl, aby ho následně do mě mohl zasunout.
„Joon~ahh, ry-rychleji prosím.." vydechl jsem a nespokojeně jsem zakroutil zadkem. Bolelo to jako čert, ale tohle pomalé tempo to ještě zhoršovalo a já už to chtěl mít za sebou. Chtěl jsem si to začít užívat.
Joon vyslyšel moje prosby a jen, co jej ze mě naposledy pomale vytáhnul, ho do mě rychle vrazil a stejnou rychlostí začal přiřážet. Během chvíle mě bolest začala opouštět a vystřídal jí pocit blaha.
Namjoon mi stiskl boky, za které se mě
i přidržoval a přidal na tempu. Fakt nevím, kde se v něm vzalo tolik energie, ale nestěžoval jsem si. Užíval jsem si každý Namjoonův příraz, jako kdyby měl být poslední.
Ve chvíli, kdy jsem si myslel, že už to snad ani nemůže být lepší, Joon narazil na moji dlouho zapomenutou prostatu.
„Joo-ahh, tam!" vydechl jsem hlasitě a svým zadkem jsem šel naproti vůči Joonovým přírazům.
Cítlm jsem, jak se i Namjoonův tep zrychlil a jeho vzdechy nabírali na intenzitě.
„Jinie~ah.." prudce vydechl a své nehty mi zaryl do boků, čímž mi oznámil, že jeho chvíle se blíží. Já tedy zopakoval svůj předešlý čin, takže jsem Joonovi dopomáhal svým zadečkem.
Netrvalo dlouho a já mohl cítit, jak se mé vnitro zaplnilo teplou bílou tekutinou, ve stejné chvíli, kdy Joon hlasitě vydechl mé jméno. Ještě párkrát do mě přirazil, než i mě polil pocit naprostého blaha.
Namjoon se vedle mě udýchaně svalil a jednou rukou si mě položil na svoji hruď. Oba jsme byli zadýchaní a spocení.
„Jinie.." šeptl Namjoon a dal mi jemnou pusu do mých vlasů. „Ty jsi vážně to nejlepší, co mě kdy mohlo potkat a ačkoliv si nejseš jistej ve vztahu, po tomhle už ti nikdy nedovolím odejít." celou dobu šeptal a přitom mě hladil po mých nahých zádech.
„Víš Joone," svoji hlavu jsem otočil směrem k té jeho, abych mu mohl vidět do obličeje. „Já tě asi miluju.." dořekl jsem a poté mu věnoval jemný polibek, který moje slova potvrdil.
Věděl jsem, že jsem v tom až po uši a taky to, že už ho, chudáka, nemůžu dál trápit.Takže Koťátka, tenhle díl vyšel až dnes, jelikož jsem si na něm dávala opravdu záležet, sice s ním furt nejsem spokojená, ale lepší už to asi nebude..Jo a taky proto, že ve škole toho teď mám trochu víc a samozřejmě nestíhám..:')) Fakt se Vám omlouvám, že jsem Vás nechala čekat, ale aspoň je ten díl dlouhej a máte tu dlouho očekávanýho oficiálního Namjina╰(*'︶'*)╯♡
Love ya'all sm!!💖Btw Jinovo "Tonight" je nová hymna a všichni bychom tu písničku měli uctívat!! Zázraky se dějí a tohle je masterpiece! Ámen💖
ČTEŠ
Sunflower boy /Namjin/
FanfictionLáska moderní doby, kde se Seokjin s Namjoonem znali už od školky, no dohromady je spojil až instagram🌻 boyxboy hlavní ship - namjin vedlejší shipy - yoonmin, vmin, vkook a forever alone Hoseok