Concept: Trebuie sa pleci în România.
Jin: Era o zi însorită de primăvară iar tu cu Jin erați la plajă. Deodată tu îți aduci aminte că trebuie să-i spui lui Jin ca trebuie sa pleci în România.
(N/T): Jin, trebuie să-ți spun ceva!!
Jin: Desigur, spune.
(N/T): Trebuie sa plec în România.
Jin: Ahhhh...(N/T) AI STRICAT MOMENTUL. Şi nu pleci nicăieri.
(N/T): Te iau şi pe tine.
Jin: Atunci, haide (N/T) ce mai stai?? Nu mai trage de timp.
(NT): Doamne fereşte!!Suga: Erați amândoi în parc când tu îți aduci aminte că trebuie să-i spui lui Suga că trebuie să pleci în România.
(N/T): Suga!!
Suga: (N/T)!!
(N/T): Yoongi, trebuie sa plec în România!!
Suga: Auuu!!!
(N/T): Ce ai pățit Yoongi??
Suga: Mam lovit la mână!! Trebuie să stai cu mine acasă!!
(N/T): Yoongi dar nu ai nimic!!!
Suga: Ştiu dar eu vreau sa stai cu mine acasă!!
(N/T): MIN YOONGI!!! spui tu alergândul prin tot parcul.J-hope: Erai frumos afră doare iar tu cu J-hope erați la pişcină. Tu îți aduci aminte că trebuie să-i spui razei tale de soare că trebuie să pleci în România.
(N/T): Oppa, trebuie să-ți spun ceva important!!
J-hope: Desigur, spune
(N/T): Trebuie să plec în România
J-hope: Şi pe mine nu mă iei cu tine??( face aegyo)
(N/T): Ahh...ce cute eşti!! Normal că te iau cu mine!!
J-hope: Yeeeeey!!( dansează pe marginea pişcinii si cade în pişcină tu râzând)Rm: Erai în bucătărie cu Namjoon si mâncaț si tu îți aduci amine ce trebuie să-i spui lui Namjoon.
(N/T): Namjoon, trebuie să-ți spun ceva.
Rm: Spune!!!
(N/T): Trebuie să plec în România.
Rm: Trebuie să PLECĂM în România nu?
(N/T): De ce ai pus cuvântul plec la plural??
Rm: Pentru că aşa este corect!!
(N/T):Offf...doamneJimin: Erai în dormitor cu Jimin şi deodată îți amintesti că trebuie să-i spui ceva lui Jimin.
(N/T): Oppa, trebuie să-ți spun ceva!!
Jimin: Spune jagi!!
(N/T): Trebuie să plec în România
Jimin: Merg cu tine şi punct.
(N/T): Offf okTehyung: Tu, Taehyung şi Yeontan erați afară tu îți aminteşti ce trebuie să-i spui lui Taehyung.
(N/T):Tae, trebuue sa plec în România
Tae: Mergem si noi doi adica eu cu Yeontan.
(N/T): KIM TAEHYUNG!!!scoti tigaia delimano.Jungkook: Kookie deja aflase aşa că nu ai putu să-l convingi să te lase până într-o bună zi.
(N/T): Haide Kookie trebuie sa plec măcar o săptămână!!
Jk: NU!!!
(N/T): Ok atunci trebuue să mergem amândoi în România.
Jk: Ehh...păi vezi că şti cum sa te rogi de mine.Îmi cer scuze că nu am mai postat dar am avut nişte probleme de rezolvat şi nu am putut să mai postez, îmi cer mii de scuze dar o sa revin cu încă două cărți. Pwp❤