Prolog

115 7 0
                                    

' Tot ce puteam vedea în fumul des era disperarea care urla din toate puterile. Nu îmi puteam simți niciun membru, încheieturile îmi erau strâns legate de un metal aspru, strâmt și rece. Îmi pierdusem speranța. Știam că demonul meu nu va veni să își ia rămas bun, cu toate că mi-aș fi dorit.

În încăperea umedă și rece apăru o siluetă bine cunoscută cu corp masiv, mușchi proeminenți și tatuaje .

- Faith , se pare că prințul tău nu va mai veni de această dată ! Se auziră cuvintele dure , dar totuși adevărate rostite de Josh .

Oricât aș fi încercat să îmi stăpânesc lacrimile , m-am lăsat pradă suferinței și agoniei în care mă aflam . Nu îmi puteam scoate din cap vorbele lui ' Totul va fi bine , atâta timp cât ești a mea te voi proteja. ' , acum simple minciuni care mă afectau psihic. Știam că nu va veni și că nu se va ține de promisiune , dar l-am crezut. Am crezut în vorbele lui false . Nu mă va salva , aici și acum îmi era sfârșitul.

Josh se apropia agresiv de corpul meu slăbit întins de izbeliște pe podea. Nu mă puteam opune când a început să mă atingă senzual. Știam unde avea să ajungă și îmi doream să se termine cât mai rapid.

- Ce e prințeso, nu îți vine făt-frumosul? Spuse acesta rece, înșfăcând un cuțit de pe masă și inscripționând ușor pe obrazul meu litera 'J' . Lacrimi de durere au dat năvală peste fața mea la contactul cu materialul metalic rece, șiroaie de sânge curgându-mi abundent pe fața acum palidă.

- Poate nu va veni, dar știu măcar că sunt a unui demon, nu a unei javre. Am încercat să rânjesc cu toate că rănile nu îmi permiteau.

Josh s-a întins peste mine și a început să mă dezbrace ușor , începând cu cămașa . ' Hm , văd că nu ți-ai pierdut tupeul încă ' , șoptise la urechea mea și începu parcă să ma devoreze din priviri.

- Huh , mă bucur că ești așa prost încât să crezi că mi-aș putea pierde tupeul. Te-aș putea bine mersi păcăli că ești fată. Am spus plină de amuzament în mine, fapt care l-a enervat mai tare și a început să mă sărute pe sâni.

Încercam să mă zbat în brațele sale , dar era prea puternic. Am scrânșit din dinți când l-am șimțit mușcându-mă de sfârcuri.

- Oprește-te , te rog! Am țipat cu disperare încercând să scap de acest chin.

Dintr-odata, o explozie s-a auzit de afară și înăuntru a năvălit James, chiar el, demonul meu, împreună cu Edith , Sky , Ash , Lu și Dianne.

James a venit imediat la mine și i-a dat un pumn în față lui Josh, acesta aterizând la pământ zdrobit. M-a eliberat din strânsoare și m-a luat în brațe. Mi-au lipsit aceste brațe puternice, parcă făcute pentru a-mi atinge corpul. M-a predat lui Edith și Dianne și am ieșit afară, chiar înainte ca sediul să sară în flăcări.

- JAMES ! A fost tot ce am putut striga printre șiroaiele de lacrimi ce mi-au invadat fața. James murise,pentru mine.

- Nu te voi uita, te voi iubi mereu demonul meu! Am țipat către cer și m-am lăsat pradă inimii mele zdrobite și suferinței acumulate...'

Secret love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum