... Am observat o umbră neagră analizându-mă cu atenție. Fierbeam de nervi știind că cineva mi-a observat latura sensibilă. M-am ridicat de la sol și am pășit treptat spre misteriosul care se holba cred că de 20 de minute. Cu fiecare pas pe care îl decurgeam spre spion, acesta rămânea nemișcat. M-am apropiat mai mult până i-am putut observa trăsăturile fizice mai bine : era un om solid, cu mușchi bine conturați și ici-colo tatuaje nedescifrabile, cu o privire misterioasă, păr negru a abanosul și ochi verzi, asemănători cu două smaralde scăldate în lapte. Stătea și mă privea serios, parcă dorind să mă sechestreze.
- Bună ziua, domnișoară Dylan. A spus acesta cu statura sa de om de afaceri , dar de data aceasta cu o privire cât de cât prietenoasă. Mă numesc Tate Rodriguez, sunt un om de afaceri renumit, poate ai auzit de mine, a rânjit și m-a privit cu un aer dubios. Am înghițit în sec la numele său.
- Am auzit de dumneavoastră, dar de ce mă sorbiți atât de înfierbântat din priviri? Știu că arăt bine, dar nu credeți că sunt cam tânără pentru dumneata? Am râs sarcastic, iar acesta și-a schimbat privirea într-una ucigătoare care mă seca de puteri.
- Nu mă interesezi absolut deloc, domnișoară Dylan. Am strâmbat din nas la remarca sa indirect răutăcioasă. Am venit cu intenția de a-ți propune ceva. A rânjit ștrengar și eu începeam să devin curioasă din ce în ce mai mult.
- Domnule Rodriguez, mă faceți curioasă. Ascult, am spus cu un aer politic ușor amuzată de reacția mea.
- Domnișoară Dylan...
- Spuneți-mi Faith, l-am întrerupt neinteresată de reproșul ce avea să urmeze.
- Faith, o să trec direct la subiect. Îți cunosc abilitățile în arta crimelor. Ai o amprentă remarcată în industria criminalilor din oraș. Ucizi cu sânge rece, iar asta îmi place. De asemenea, ți-am observat și tehnica de luptă, una puternică, dar nu destul de inteligentă pentru FBI , dar eu ți-o pot îmbunătăți. A spus scurt și totuși parcă neinteresat de răspunsul meu. L-am privit derutată preț de câteva minute.
- Ce încercați să spuneți? De unde știți de mine? Am spus sigură pe mine și interesată de afirmația pe care mi-o va da.
- Micuțo .. Am mârâit la porecla sa .. Îți propun să intrii în lumea mea. Nu e o lumă bună, dar cu antrenament te poți descurca. Îți sugerez să vii în echipa mea și să fii șefa chiar. Vreau să conduci unul din clanurile mele, pentru că tu ai potențial. Și, cum am spus, ești bine cunoscută în arta armelor și a luptei, iar cu câteva îmbunătățiri, poți fii prima criminală din istoria clanurilor mele. Desigur, cea mai bună. Deci, ce spui? M-a privit atent așteptându-mi decizia.
Am privit suspicioasă și am porcesat rând pe rând fiecare detaliu în amănunt. Sugestia sa părea tentantă, dar trebuia să par greu de convins, doar sunt o criminală, nu mă pot lăsa așa ușor, nu?
- Sună minunat, domnule, dar nu pot accepta. Deabia am timp de slujba mea și câteva crime de plăcere,un antrenament nu e inclus în program. Am spus parcă regretând informațiile dezvăluite.
- Faith, draga mea, banii nu constituie o problemă. Odată ce te alături afacerilor mele, eu te voi plăti pentru fiecare misiune. Nu te îngrijora,bugetul meu e mult mai ridicat decât pizzeria la care lucrezi.
Am muțit complet când am realziat șansa care îmi era oferită. Dacă era o glumă sau dacă Tate era un agent trimis de poliție să mă captureze?
Era însă unica mea șansă, dar eram dispusă să risc? Dacă totul era o minciună?
Întrebările fără răspuns pe care mi le adresam nu îmi dădeau pace. Tate începea să mă ucidă din priviri, parcă spunând 'Ce nu e în regulă cu idioata asta?! Îi ofer un job care îi place și o plătesc și nu e sigură pe ea?!' Am râs gândindu-mă la fața lui de ardei umflat spunând acele cuvinte. Am decis să risc, dacă nu riști nu câștigi, corect?
- Uh, uite, o să mă mai gândesc la propunerea ta, dar am o scurtă întrebare, de ce eu din toți criminalii? L-am privit calmă și totuși complet disperată de răspunsul său.
- Faith, o să fiu direct cu tine. Îmi placi, ai o tehnică perfectă, dar necesită puțin antrenament. Plus, arăți minunat, ai un corp de invidiat și trăsăturile feței sunt bine conturate. Ai putea distrage ușor inamicii doar dându-te pe lângă ei. Astfel, nu ar mai fi atenți la luptă sau transportul de arne și droguri. Ești astefl o luptătoare perfectă pentru echipa mea. Clanul Amnesia are nevoie de tine! A zâmbit ușor și m-a privit scurt.
Am rămas surprinsă de ceea ce a spus, dar nu avea completă dreptate. Nu pot atrage privirea băieților, deabia mă observă câinele meu. Am decis să nu comentez.
- Tate, mă voi alătura clanului tău, cu o singură condiție.
La auzul cuvintelor mele mi-a făcut semn să continui.
- Eu fac regulile și tot ce vreau cu viața mea, nu mă spionezi sau nu iei decizii în locul meu. Am respirat ușurată și l-am privit serioasă. Intimitatea e al doilea cel mai important lucru pentru mine și nu am de gând să las pe nimeni să mi-o încalce.
M-a privit nedumerit parcă sperând să fie o glumă, apoi a oftat înfrânt.
- Desigur Faith, promit să nu-ți limitez libertatea și să nu-ți încalc intimitatea.
A întins degețelul mic către mine și l-am strâns într-al meu în semn de Pinky Promise.
Am zâmbit ușurată. ' Bun venit în Amnesia , Faith!' Mi-a spus încântat și mi-a întins un telefon. 'Acesta este noul tău telefon, ai tot ce ține de clan și nelămuriri în el.' A zis , dispărând în ceața deasă.
Mi-am mușcat buza și am zâmbit incontrolabil. Mâine, începea noua mea viață!
CITEȘTI
Secret love.
Aventure'Tu ești drogul ce îmi face bine.' - Faith 'Tu ești demonul ce îmi dă aripi' - James 'Tăcerea e cel mai frumos sunet, dar oare când iubirea tace, bătăile inimii continuă?' O iubire , împărțită în doi poate schimba personalitatea unui om, dar această...