DOLUNAY

25 3 0
                                    

Dolunaya 30 dk kala ormana doğru ilerledik ve bir yerde durduk.
Ateş'in gözünden
Ben dönüşmüştüm Arya hala dönüşmeye çalışıyordu çığlık atıyordu onu. Yanına gittim ve tam gittiğimde beli de kırılmıştı sonra kurda dönüştü çok güzeldi beyaz tüyleri yeşil gözleri vardı sonra eski formuna dönüşüp bayıldı onu kucağıma alıp evine götürdüm.Evin kapısını Nasıl açıcaktım paslaşın altına baktım neyseki anahtar vardı kapıyı açıp aryayı yatağına yatırdım aşağıya gittim ona kan aldım ıyy vıcık vıcık ona verdim o da içti teşekkür etti bende onunla vedalaşıp evime gittim.Eve doğru yürürken önüme Alper çıktı.Ne işin var senin burda dedim o da okulda yarım kalan işi halletmeye geldi. Dedi bende zevkle dedim bana doğru koştu üstüme atladı bende onu düşürüp tekmelemeye başladım ayağı kalkıp yüzüme vurdu dudağım patlamıştı ona baktığımda gitmişti.
ERTESİ GÜN
Okula doğru yürüyordum Ateş'e teşekkür etmeliydim okula gidince kurt tarafına yöneldim Ateşi gördüm yanına giderek teşekkür ettim ve dudağının patladığını gördüm iyi misin diye sorduğum da başını olumlu bir şekilde salladı bende ona veda ederek vampir tarafına geçtim abimi sınıfta gördüm ve yanına gittim Çisille konuşuyorlardı ne ara tanıştı bunlar.
Bende kantine gittim Beste ve arkadaşları bir kızı dövüyorlardı bende yanlarına gittim ve Beste napıyorsun dedim bana baktı ve kızı dövmeye devam etti.Bende hemen besteyi ve arkadaşlarını duvara fırlattım hemen kızı kaldırıp iyi olup olmadığını sordum iyi olduğunu söyleyip teşekkür etti adını sordum adım Elçin(multi medyada var)diye cevap verdi bende Arya diye ekledim onu neden dövdüklerini sorduğumda boşver dedi bende sınıfını sordum 11/A bende oradayım dedim ve onu sınıfa götürdüm Elçin bak bu Çisil en yakın arkadaşım dedim ona tanıştığıma memnun oldum dedi Elçin.Çisil de Elçine istersen bize katılabilirsin diyince çok  mutlu  oldu.
Okul çıkışı
Üçümüzde hemen kaynaşmıştık okul çıkışında vedalaşıp abimin yanına gittim dönmüşsün dedim birbirimize sarıldık ve annemlerin sana bir sürprizi var dedi ve eve gittik annemleri çok özlemiştim önce anneme sonra babama sarıldım ve babamlar gözlerimi kapattılar gözlerimi açtığımda bir araba gördüm babam bana anahtarlarını verdi arabanın onlara çok teşekkür ettim be çok mutluydum.

Vampir AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin