Gizemli Mide Bulantısı

192 6 10
                                    

Arkadaşlar Hıçgıdık ve Astrid bu hikayede evli, yanlış anlaşılma olmasın diye yazdım. Zaten açıklamada da var ama olsun :) İyi okumalar...
-Astrid'in Ağzından-
Sabah çok kötü bir mide bulantısıyla uyandım. Kendimi tuvalete kapattım ve on dakika ordan çıkmadım.
H: İyi misin Astrid?
A: Yine midem bulanıyor, 3. gün bugün. Ne oluyor bana ya? Acaba bir yemekten mi zehirlendim?
H: Ne olursa olsun, Gothi'ye gidiyoruz.

Ayy aşkım benim, benim için endişelenmiş. Of onu çok seviyorum ya, hayatımın anlamı o benim. Ama bunu sakın Hıçgıdık'a söylemeyin, bu kadar romantik olduğumu bilmesini istemem. Sonra çok dalga geçer benimle. Tuvaletten çıktıktan sonra pijamamı çıkardım ve günlük kıyafetlerimi giydim. Hıçgıdık da giyindi ve beraber Gothi'nin evine doğru gittik.

H: Umarım ciddi bir şeyin yoktur.
A: O kadar ciddi bir şey yoktur. Basit bir mide bulantısı işte.
H: Aşkım ama insanlar basit bir mide bulantısı zannedip felç kalıyorlar. Biz senin iyi olduğunu öğrenelim, sonra mutlu mutlu yaşamımıza devam ederiz.
A: Normalde şu an sana itiraz ederdim ama başım çok dönüyor o yüzden susuyorum.
-Hıçgıdık'ın Ağzından-
Astrid'e 3 gündür bir şeyler oluyor, umarım iyidir. Her şeyden emin olmak için onu Gothi'ye götürüyorum. Yürürken ansızın bir ses geldi, ses Astrid'ten gelmişti. Kafamı çevirdiğimde Astrid yerde yatıyordu. Hemen onu aldım ve koşa koşa Gothi'ye götürdüm.

Gothi kapıyı açtı ve hemen Astrid'i içeride boş bir yere yatırdım. Gothi az çok anladığım şeyler çizdi kumun üstüne:
Gt: •|=/||=_*-+_(Dışarı çık, bu Astrid için acil bir durum olabilir.)

Başımı salladım ve dışarı çıktım. Ardından annemi aradım.
———————————————
H: Alo anne?
V: Efendim oğlum?
H: Anne hemen Gothi'nin evine gel, Astrid bayıldı!
V: Ne!? Tamam hemen geliyorum!
———————————————
5 dakika sonra annem yanıma geldi. Çok endişeliydi ve Gothi hala bize bir şey söylememişti. Sadece bekliyorduk ve beklemek beni daha çok geriyordu, ya Astrid'e bir şey olduysa? Ya onu sonsuza kadar kaybedersem? Beklemek kafamda ne kadar çok soru bıraksa da olumsuz düşünmemeliydim. Astrid için güçlü olmalıydım. Yaklaşık iki dakika sonra Gothi geldi.
Gt: /&+)_+'}'<(İçeri gel Reis...)

Başımı sallayarak içeri doğru yürüdüm. Astrid uyanıktı, hemen gidip ona sarıldım.
H: İyi misin Astrid? Çok korktum seni öyle görünce.
A: Ben iyiyim, sadece bana ne olduğunu öğrenmek istiyorum, Gothi?
Gt: §/+_(,€\-^•!(Endişelenecek bir şey yok Astrid. Tebrikler, hamilesin...)
H-A: Ne!?
A: Aman Tanrı'larım! Anne oluyorum!!
H: B-ben baba mı oluyorum ş-şimdi?
A: Evet aşkım! Bir bebeğimiz olacak!!
H: Astrid, beni dünyanın en mutlu insanı yaptın şu an! Ya baba oluyorum!
A: *güler*
Gt: —)|)_:+)_ (Ben size biraz vakit ayırayım, o sırada da Valka'ya müjdeyi veririm.)
H: Sağol Gothi. Ee Astrid, basıl hissediyorsun?
A: İçimde büyüyen bir canlı varmış gibi hissediyorum.
H: Çok açıklayıcı oldu ya...
A: *güler* Ya ben şu an çok mutluyum, anne oluyorum anne! Tüm dünyaya haykırmak istiyorum anne oluyorum diye ya.
H: Kusura bakma aşkım ama tüm dünyaya bunu yayamam ama istersen Berk'e yayabilirim.
A: Muhteşem olur. Reis ve Reise'nin çocuğu olacak! Şu an kimse benim mutluluğumu bozamaz!
H: Hadi neyse kalk da eve gidelim. Artık sana ceza veriyorum, hem Reis olarak, hem kocan olarak, hem de çocuğumun babası olarak. Kural 1: Yataktan kalkmayacaksın, me istersen ben gider alırım senin için. Kural 2: Gothi'nin verdiği proteinleri kullanacaksın, inat etmek yok. Kural 3: Ev işleri yok, yemeği ben yaparım. Sen yeter ki kalkma. Kural 4: Bu bebeği 9 ay boyunca sevgiyle taşıyacaksın karnında.
A: Tamam ya, şimdilik bi' eve gidelim, sonra bakarız kurallara.
-Evde-
A: Ya aşkım, beni kucağında taşımana gerek var mıydı sence?
H: Evet vardı. Hamilesin sonuçta.
A: Ama yürümek bebeğe bir zarar vermiyor ki!
H: Olsun ben yine de önlemimi alayım.
A: *güler*

-Astrid'in Ağzından-

Hıçgıdık çok korumacı oldu. Az önce beni koltuğa taşıdı ve televizyonu açtı. Hiçbir iş yaptırmıyor bana. Daha öğreneli en fazla 30 dakika olmuştur, ben şimdiden bıktım. Yani hamile olmaktan bıkmadım, Hıçgıdık hiçbir şey yaptırmıyor ondan bıktım. Tamam korumacı olması güzel ama yürümeyi yasaklayacak kadar da değil yani. Acaba geriye kalan 9 ay boyunca ne yapacak çok merak ediyorum...

H: Bi' şeye ihtiyacın olursa hemen beni çağır. Ben getiririm, çünkü oradan kalkmayacaksın.
A: Aşkım ama sadece oturmak bebeğe zarar verebilir. Yani yürümem de lazım.
H: Tamam ama benim yardımımla.
A: Of Hıçgıdık ya! Aa bak ne hatırladım. Küçükken annem söylemişti, stres bebeğe zarar verir. Ve sen böyle yapınca ben stres oluyorum.
H: Tamam sen sakin ne istersen yaparım ben.
A: Şeyy... yürümek istiyorum?
H: Tamam ama sadece 1 saatte bir kez yürüyebilirsin.
A: Tamam canım.

Ama ben Astrid Hoff- yani Astrid Haddock'um, kurallara tabibi de uymayacağım. O yüzden Hıçgıdık'ın salondan çıkmasını bekledim ve hemen annemi(Valka'yı) aradım.

————————————————————
A: Alo anne?
V: Efendim canım?
A: Ya senin olanlardan haberin vardır umarım
V: Evet evet, ben de size geliyordum sizi tebrik etmek için.
A: Ya anne nolur gel Hıçgıdık çok korumacı oldu beni oturttu saatte bir kez yürüyebiliyorum sadece!
V: Tamam hemen geliyorum. Ah korumacı oğlum benim.
————————————————————

Tanrı'lara şükürler olsun annem geliyor. Şimdi o Hıçgıdık'ı uyarır böyle bir şeyi yapmaması için. Ay ben bugün çok mutluyum ya. Hiçbir şey mutluluğumu yıkamaz benim.

*Tık Tık*

Herhalde annem gelmiştir, Hıçgıdık muhtemelen kapıyı duymadı o yüzden kapıyı açmak için ayağa kalktım ve kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda gelen ne annemdi, ne de ekip.

A: B-baba?

Küçük Mucizemiz-HICCSTRID-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin