Kavga

139 6 3
                                    

Not: Astrid'in babasının adı Bard

A: B-baba burda n-ne işin var?
Brd: Konuşmamız gerek.

Ah olamaz! Babam kesin hamile olduğumu öğrendi. Yandım ben! Ama şöyle bir şey var ki ben artık bir yetişkinim ve kendi kararlarımı verebilirim. Sonuçta evliyim yani.

A: Gel içeri baba böyle ayakta kaldın.
Brd: *içeri girer ve koltuğa oturur* Neden böyle bir şey yaptın? Sana 4 yıldır söylüyorum, bir Hofferson bir Haddock ile birlikte OLAMAZ! Bunu kafan basmıyor işte. Haddock'lar ve Hofferson'lar arasında büyük babanlara kadar dayanan bir kavga var. Baban olarak söylüyorum, o bebeği aldıracaksın.
A: Baba ne dediğinin farkında mısın sen?! Artık 25 yaşındayım ve artık hayatımı sen kontrol edemezsin. Sizin bu saçma aile savaşınız benim umrumda bile değil, ben Hıçgıdık'ı seviyorum ve ömrümün sonuna kadar onunlayım! Sen değil miydin bana "Sevdiğin kişiyle mutlu olduğun sürece benim için bir sıkıntı yok" diyen? Oysa bende beni tebrik etmeye geldin sanmıştım... Şimdi çık bu evden, HEMEN!

Yanağımdan akan gözyaşlarını sildim. Babam nasıl böyle bir şey söyler? Yok efendim bebeği aldıracakmışım çünkü Hofferson ve Haddock aileleri arasında kavga varmış. Babam da herhalde kavga istiyor, evden çıkmaya niyeti yok.

A: Niye hala evden çıkmıyorsun?!
Brd: Bak Astrid, bana karşı saygılı ol yoksa sonun kötü olur.
A: Ne yapacaksın? Bizi mi boşayacaksın?!
Brd: Gerekirse onu da yaparım.
A: Defol git bu evden! Seni bir daha burda görmek istemiyorum.
Brd: Astrid yeter!
A: Ne yeter ya? Yaptıkların yetmemiş gibi bir de hayatımı ele geçirmeye çalışıyorsun! Bu ne cüret ya?!
Brd: Aaah yeter artık!
A: Aah!

*Şlap*

Babamın ilk hamlesiyle yere düştüm. B-bana tokat attı! Kendi kızına kıydı... Ayağa kalkmaya çalıştım ama karnıma dinmeyen bir ağrı girdi. Ardından gözyaşlarıma yenik düştüm. Öz babam bana nasıl böyle bir şey yapabildi? Yerde acılar içinde kıvranıyordum, hem babamın attığı tokat, hem de karnım bana acı veriyordu. O sırada kapıdan içeri tanıdık bir yüz girdi.

A: Hıçgıdık!

Hıçgıdık elindeki torbaları yere fırlattı ve benim yanıma koştu.

H: Ne yaptın ona?!
Brd: Astrid ben... ben çok-
A: Dokunma bana! Git burdan! Artık babam değilsin!
H: Defol git yoksa ben seni dışarı zorla çıkartırım.

(Artık Astrid'in ağzından yazarken Bard olarak yazacağım) Bard kapıdan üzgün ve sinirli bir şekilde çıkarken Hıçgıdık da Valka'yı aradı.

H: Alo anne nerdesin?
V: Size geliyordum bende, birazdan oradayım ne oldu?
H: Çabuk Gothi'yi çağır!
V: Noldu ki?
H: Sonra anlatırım ama bize acil Gothi lazım!
V: Tamam!

Karnımın ağrısı geçmiyordu. Hıçgıdık yanağım için buz getirirken bende bebeğime bir şey olmaması için dua ediyordum. Hıçgıdık buzu getirdi ve yanağıma koydu.

H: Nasıl oldu bu?
A: O geldi, beni tebrik etmek yerine bebeği aldırmam gerektiğini söyledi. Ardından bende sinirlendim ve evden çıkmasını söyledim. O da evden çıkmayınca daha da sinirlendim. Sonra bağırdım ve bana tokat attı.
H: Emin ol, bu cezasız kalmayacak. Ona hem bebeğimin babası olarak, hem Reis olarak hem de senin kocan olarak bunu ödeteceğim.
A: İşte seni bu yüzden çok seviyorum, beni her zaman koruyorsun.

O sırada Valka ve Gothi kapıdan girdiler. Valka ve Hıçgıdık beni yerden kaldırıp koltuğa yatırı. Gothi de bebeği kontrol etmek için garip garip şeyler yaptı.

G: £≠€'~<§£\≠->{(Bebek iyi ama Bayan Haddock, daha ilk günden böyle şeyler yaşıyorsan daha çok işimiz var seninle.)
A: Tamam ama bunun için beni suçlayamazsın. Bu tamamen Bard'ın suçu.
V: Bard mı? Senin baban Bard mı?
A: Evet
V: Nasıl ya?
A: Uzun hikaye, sonra anlatırım. Ve Gothi, çok teşekkürler
G: €-{ ${]' (Ne demek, işim bu.)

Ardından Gothi bana proteinimsi bir şey verdi. Bunu her gün içecekmişim, bu bebeğin gelişmesinde yardımcı olacakmış. Hıçgıdık Gothi'ye teşekkür ettikten sonra Gothi evden çıktı. Valka da bize yemek hazırlamak için mutfağa gitti. Biz de Hıçgıdık'la baş başa kaldık.

H: Biraz daha iyi misin?
A: Evet ama babam niye böyle bir şey yaptı, anlam veremiyorum.
H: Evet, bende. Madem benden nefret ediyor, bari öz kızına zarar vermesin.
A: Bu arada, babam bir aile kavgasından bahsediyordu. Haddock'lar ve Hofferson'lar arasında olan bir kavgadan.
H: Annem bana hiç böyle bir şeyden bahsetmemişti. Gidip bir sorayım.

-Hıçgıdık'ın Ağzından-

Bard nasıl böyle bir şey yapabildi aklım almıyor. Ama ona bunun hesabını soracağım. Öz kızına nasıl kıydı anlamıyorum, yani çok anlamsız. Astrid kendi kararlarını verebilecek kadar büyük. Ama şu an asıl merak ettiğim şey şu büyük kavga. Astrid'i odamıza çıkardıktan sonra annemin yanına gittim.

H: Anne seninle bir şey konuşmam lazım.
V: Evet oğlum, söyle.
H: Bard Astrid'e bir kavgadan bahsetmiş. Hofferson'lar ve Haddock'lar arasında olan bir kavgadan. Bana neden daha önce böyle bir şeyden bahsetmedin?
V: O konu, biraz karmaşık Hıçgıdık. Eğer vaktin varsa detaylarıyla anlatabilirim.
H: Vaktim var merak etme.
V: Yanlış hatırlamıyorsam 4 yıl önceydi. Senin büyük baban ve Astrid'in büyük babası arenada savaşıyorlardı. Ama bu savaş dost savaşı gibi bir şeydi, yani amaçları birbirlerini öldürmek değildi. Ama sonra Astrid'in büyük babası yanlışlıkla çok kötü bir hamle yaptı ve senin büyük baban ölümden döndü. Sonra senin büyük baban bunun yanlışlıkla olmadığını söyledi ve bir kavga başladı. Bu kavga büyüdü, büyüdü, büyüdü ve hala Hofferson'lar ve Haddock'lar arasında kavga var. Ama ben inanıyorum ki siz bu kavgayı sonlandıracaksınız. Astrid ve sen, beraberken çok güçlüsünüz.
H: Bana bunu anlattığın için teşekkür ederim anne.
V: Önemli değil oğlum.

Kavga nedeni bana biraz saçma geldi, muhtemelen Astrid de saçma bulur. Astrid'i tanıyorsam "Bu yüzden mi kavga ettiler? Ben gidip Bard'dan bunun hesabını sorarım şimdi!" diyeceğini biliyorum ama ben buradayken bir daha o adamın yanına gidemez. Astrid demişken, onu daha fazla telaşlandırmamak için hemen yanına gitmem gerek.

Küçük Mucizemiz-HICCSTRID-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin