Masal ve Öykü erken kalkıp kardeşlerine kahvaltı yaptırırlar. Önce kardeşlerini bırakıp sonra kendi okullarına giderler. Onlar okula girer girmez çetenin üyeleri onların etrafına toplanır. Çünkü bugün çok büyük kavga vardır. Baba parası yiyen havalı bir tipin Deniz'e laf atması sonucu çıkan bu kavga çok çekişmeli geçiçektir.
Diğer grubun lideri olan Selen Masal'ın karşısına geçer ve şöyle der;
Selen: Kızım bak seni uyarıyorum dayak yemeden terk et burayı!
Masal: Bak seen! Sen mi dövcen?
Selen:(Etrafı göstererek) Ben değil biz.
Masal: (Selen'in gösterdiği yere bakar, grup harbidende çok kalabalıktır fakat Masal yinede ellerini kaldırarak.) Hadi dövün o zaman der.
Ve Selen'in yüzüne yumruğu geçirir. Selen düştüğü yerden kalkamazken Mazal gruptan bir kişiyi daha yere serer lakin çeteden her kişiye en az 3 kişi dusmektedir. Yaklaşık 1 saat süren kavganın sonunda grubun tamamı yere serilmiştir. Çeteden bir kaçının burnunun kanamasından başka sıkıntı yoktur.
Masal: Bu kavga çok iyi oldu.
Der ve Selen'in yanına giderek grubundakilere birer bardak soğuk su ısmarla iyi dayak yediler der.
Çetenin üyeleri gülerek Masal'a katılır .
Deniz koşarak sınıfa gider. Onun için dersten bu kadar uzak kalmak çok büyük bir başarıdır. Çete Deniz'in arkasından sınıfa girer. Herkes oturduğu yerde doğrulur çünkü çetenin siniri bozuktur, en ufak olayda çok büyük kavga çıkara bilirler. Çeteden Deniz derse çok bağlı olduğu için onun sırası en önde öğretmen masasının yanındadır. Geri kalanlarının sırası ise en arkadadır. Deniz'in aksine çetenin diğer üyeleri hiç ders dinlemezler. Sınavlara Deniz'in zoruyla bir iki cümle ezberleyerek girerler.
Masal ve Öykü kardeşlerini okuldan alıp lunaparka götürmek için okuldan erken çıkarlar. Deniz'de arkalarından söylenir . Barış ve Savaş ise çetenin konusu olmamıycak kadar küçük olayları halletmek için okulda kalırlar.