🔫8🔫

94 5 0
                                    

Γρηγοριας pov:

Όταν ξύπνησα είχε είδη νυχτώσει κοίταξα γύρο μου και είδα τον Tyler να μιλάει στο τηλέφωνο. Εγώ σηκώθηκα πάνω για να τεντωθω.

Tyl- Επιτέλους ξύπνησες. Δεν είχα τι να κάνω τόση ώρα.

-Και γιατι δεν έφυγες παιδάκι μου;;

Tyl- Τόσο βαθιά που κοιμάσαι δεν θα έπαιρνες Χριστό αμα σε βίαζε κάποιος. Οπότε είπα να το εκμεταλλευτώ και να κάτσω ώστε να μου χρωστάς χάρη.

- Ναι οκευ ότι πεις. Είπα αδιάφορα και ξανά κάθισα κάτω.

Tyl- Είπα στα παιδιά να έρθουν από δω να ανάψουμε φωτιά και να πιούμε καμιά μπύρα. Είπε και γω ενθουσιάστηκα πάντα ήθελα να το κάνω αυτό.

- Τέλειαα. Είπα χαρούμενη.

___________

Μετά απο 1 ώρα τα παιδιά είχαν έρθει. Πείραμε ξύλα, βάλαμε φωτιά και καθίσαμε γύρο της με μια μπύρα στο χέρι.

Δεσπ- Εππ τι έγινε με τον Tyler

- Δεν εγινε κατι ρε απλα ήρθε γιατί βαριόταν. Απάντησα αδιάφορα χωρίς να ξέρω στα αλήθεια τον λόγο που ειρθε.

Δεσπ- Μάλιστα μάλιστα. Είπε ενώ με κοίταξε πονηρά.

Καλ- Εε παιδιά να σας πω. Ποιος ξέρει να χορεύει χιπ-χοπ φάση εκτός από την Γρηγο;; Ρώτησε. Οχχ κατάλαβα

Jam- Εγω, γιατί;;

Καλ- Είσαι μέσα για ένα μπατλ;; Ρώτησε χλευαστικά. Χάχα θα γελάσουμε σήμερα.

Jam- Αμέ μέσα. Απάντησε με ένα στραβό χαμόγελο. Σηκώθηκε πάνω όπως και η Καλυ. Όλοι αρχίσαμε τα επιφωνήματα "οοοο" και κατι τετοια.

- Βάζω τραγούδιιι. Είπα χαρωπά.

Jam- Οκ. Είπε ενώ η Καλυ μου έκλεισε το μάτι. Ξέρω τι πρέπει να βάλω χεχε😈


Αρχησε να χορεύει πρώτα η Καλυ.
Μετά από 1λ. άρχισα να μετράω αντίστροφα από το 10 για να τελειώσει και η Καλυ έκανε σπαγκατο τουερκ. Κακοοο σίγουρα τον έχει κερδίσει. ΟΥΨ

Μετά άρχισε τον χορό ο James, ουυ χορεύει πολύ καλά δεν του το είχα. Κάνει και breakdance. Yaaas

Μετά πάλι άρχισα να μετράω αντίστροφα. Ο James τελείωσε και της έκλεισε το μάτι χμμ. Εγώ μαζί με τα παιδια χειροκροτάμε.

stranger weapon 🔫 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora