Γρηγοριας pov:Το επόμενο πρωί βαριόμουν να παω στη σχολή για αυτό δεν σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Ήρθε η Δέσποινα να με ξυπνήσει αλλά ήμουν είδη ξύπνια.
Δεσπ- Δεν θα έρθεις παιδί μου σήμερα;;
- Οχιιι βαριέμαι και θέλω να κοιμηθώωω. Ειπα και της γύρισα την πλάτη.
Δεσπ- Και γω αλλά θα πάω για αυτό σήκω. Είπε απαιτητικά και με ξεσκέπασε.
- Δεν θελωωω δεν έχω όρεξηη. Και μη με ξεσκεπάζεις. Άλλο εσύ άλλο εγώ. Είπα και κουκουλωθείκα με την κουβέρτα.
Δεσ- Ποοο καλά δεν θα αργήσω εξαιτίας σου. Σε αφήνω να κοιμηθείς αλλά αύριο θα πας. Είπε και γω είχα κλήση είδη τα μάτια μου για να κοιμηθώ.
- Ναι μαμααα. Είπα ειρωνικά καθώς έφευγε.
Τα κορίτσια είχαν φύγει και γω κοιμόμουν. Ώσπου κάποια στιγμή ακούω κάποιους θορύβους από τον κάτω όροφο.
Χμμ για να δούμε τι είναι. Όχι παιδιά δεν φοβάμαι ίσα ίσα θα έχει πλάκα. Τρελή;; Maybe🤷♀️
Κατεβαίνω σιγά-σιγά τις σκάλες μαζί με ένα βάζο. Το ξέρω γελοίο αλλά δεν είχα κάτι άλλο να βρω.
Πηγαίνω στο σαλόνι τίποτα. Πηγαίνω στην κουζίνα και βλέπω ένα αγόρι κάτι να σκαλίζει στα συρτάρια.
Και επειδή εγώ δεν περιμένω να δω ποιος είναι του πετάω το βάζο στο κεφάλι.
? - Ααα
Φώναξε και έπεσε κάτω λιπόθυμος. Αμάν τι εκανα Χριστέ μουυ. Αυτός δεν ήταν κλέφτης αλλά ο βλακας Tyler.
Όμως τι ήθελε στο σπίτι μου ο χαζός. Αυτά παθαίνεις κύριε όταν μπαίνεις έτσι στο σπίτι του άλλου. Καλά να πάθεις.
Τον έσυρα μέχρι το καναπέ του σαλονιού και του έριξα ενα κρύο ποτήρι νερό. Χαχαχα έπρεπε να δείτε την μάπα του όταν ξύπνησε.
- Είσαι καλά;; Ρώτησα προσπαθώντας να μείνω σοβαρή.
Tyl- Αν εξαιρέσεις το ότι μου έριξες ένα βάζο στο κεφάλι μου και τώρα ένα ποτήρι νερο... Ναι βρε μία χαρά. Είπε ειρωνικά με πολλά νεύρα.
Ο ο δεν είναι καθόλου καλό αυτό. Αλλά δεν φταίω εγώ γι αυτό οκ;; Κάπως έπρεπε να προστατεύσω τον εαυτό μου.
- Να σου πω δεν φταίω εγώ που μπαίνεις έτσι σε ξένα σπίτια.
Tyl- Ναι ρε σορρυ που ήρθα για να σου κάνω παρέα και να κάτσω εδώ γιατί βαριέμαι να παω και γω σχολή. Είπε σαρκαστικά.
KAMU SEDANG MEMBACA
stranger weapon 🔫
AcakΤι γίνεται όταν 4 κορίτσια του πανεπιστημίου ανακαλύψουν 5 Bad Boys που είναι συμμορία μαφίας;!;!;! Αν θες να μάθεις πήγαινε διάβασε τα κεφάλαια που σε περιμένουν😉🔫 ❌ Don't copy❌ ❌ Υβριστικό περιεχόμενο❌