Κεφάλαιο ΙΙ {Σε τι κοσμο ζουμε}

10 6 2
                                    

Η μαγεία ήταν σαν ένας μυς που κάθε φορά που τον γύμναζες αυτός δυνάμωνε,εκτός από μερικούς μάγους οι οποίοι είχαν εκ φύσεως την δύναμη αυτή.Η Ιζαμπελα ενώ γεννήθηκε από γονείς που μόνο ο ένας είχε μαγικές δυνάμεις,το κορίτσι έδειξε ότι ήταν και θα γινόταν μια πολύ δυνατή μαγισσα.Ξορκια που έπαιρνε σε άλλους χρονιά για να τα καταφέρουν η Ιζαμπελα τα κατάφερνε στην αρχή κιόλας που πήγε στην σχολή μαγειας.

Βρισκόμαστε στο τώρα.Η Ιζαμπελα είχε ξυπνήσει αρκετή ώρα πιο πριν άλλα δεν είχε σηκωθεί από το κρεβάτι της,την κυνηγούσαν οι εικόνες από χτες το βράδυ,το κεφάλι του αγοριού ενώ η Ιζαμπελα είχε σταματήσει τον χρόνο εκείνου το κεφάλι άρχισε να δονητε και πήρε την μορφή από κάτι απόκοσμο και αποκρουστικό.Χτυπησε η πόρτα και το κοριτσι σηκωθηκε με τις πιτζάμες για να ανοιξει.Μολις άνοιξε το χαμόγελο της έφτασε μέχρι τα αυτιά ήταν η γυναικά που την είχε μεγαλώσει αφού έφυγαν οι γονείς της,της είχε ιδιαίτερη αδυναμία.Ηταν η κυρία Ζηνοβία,η δασκάλα στην σχολή της και επίσημη κηδεμόνας της.Μια έξυπνη κυρία με στυλ μιας προηγούμενης δεκαετίας,μια κυρία με αριστοκρατικο ύφος και επίσης μια θεραπεύτρια με πολύ μεγάλη δύναμη.

Την φίλησε στο μάγουλο και μπήκε μεσα στο διαμερισμα

-Πολυ ωραιο τελικα το σπιτι (ειπε η κυρια Ζηνοβία) Βολεύτηκες;

-Τακτοποίησα τα πράγματα μου και όλα καλά πάνε στο σπίτι,εκτός από το χτεσινό (απαντησε το κορίτσι με σκυμμένο το κεφάλι)

Η κυρία Ζηνοβία άρχισε να της εξηγεί ότι σε αυτόν τον κόσμο όπως υπάρχουν κανονικοί άνθρωποι έτσι υπάρχουν και μαγικά οντά,οι μάγοι ανήκουν στα μαγικά οντά και με τους αιωνες οι μάγοι τα είχαν βρει με τους ανθρώπους και ζούσαν μεταξύ τους και κάποια στιγμή ζευγάρωσαν,όμως δεν μένουμε μόνο εκεί πέρα υπήρχαν και αλλά ειδοι τα οποία ήταν διεφθαρμένα με διάφορες μεταλλάξεις έχοντας ως βάσει την μαγεία,δαίμονες σκοτεινοί άλλα και πλάσματα του φωτός,ζώα τα οποία τα είχε επηρεάσει η μαγεία και μπορούσαν να δώσουν δυνάμεις αλλιώς είχαν ξεχωριστές ικανότητες.Το κοριτσι ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο,ηξερε για ισως μερικα κουνελια που ειχαν την δυνατοτητα να μεταφερουν μηνυματα οπουδηποτε στον αλλα το να μαθαινει οτι υπαρχουν οντα πολυ πιο δυνατα και ενω μερικα ξεκινησαν σαν ανθρωποι αρχισαν να ασκουν την τεχνη της μαγειας και μετα τρελαθηκαν απο την δυναμη,αλλαξαν και γυρευαν μαγεια για να φανε,κυνηγουσαν σε ομαδες και συνηθως οποιος μαγος τα πετυχενε δεν ζουσε για να πει την ιστορια του.Εψαχναν συνηθως για δυνατους μαγους για να εχουν πολυ τροφη,εαν δεν ετρωγαν εχαναν τα λογικα τους και μετα απο λιγες εβδομαδες πεθαιναν.Η Ιζαμπελα ειχε πολλα να χωνεψει και της ειπε "Αρα αυτο στο μαγαζι ηταν ενα τερας;" η Ζηνοβία οτι αυτα τα τερατα δεν μπορουν να κανουν τετοια κολπα αλλα μπορει να ηταν ενας δαιμονας που ενιωσε ποσο δυνατο ηταν το ξορκι της.


Η ΜαγισσαWhere stories live. Discover now