Ο πραγματικος κοσμος ειναι τρομακτικος,αμα εισαι διαφορετικος θα κανει τα παντα για να σε αλλαξει και αν δεν το καταφερει τοτε θα σε απομακρυνει.
Οι μαγοι δεν ηταν ελευθεροι να κανουν οτι θελουν,υπηρχαν και κανονες..χμμμ παντα υπαρχουν κανονες.Τωρα η Ιζαμπελα ειχε μπλεχτει σε μια πολυ δυσκολη κατασταση.Ενα χαρτι ειχε φτασει σημερα με το ταχυδρομιο απο το ανωτερο συμβουλιο μαγειας,ελεγε οτι ειχε παραβιασει τους κανονες με ενα πολυ δυνατο και δυσκολο ξορκι που επειρεαζει τον χρονο.Θα επρεπε να βρεθει αναμεσα στους γειρεους και να προσπαθησει να εξηγησει την κατασταση.
Δεν θα ηταν τοσο εύκολο,ειχε ακουσει ιστοριες για το ανωτερο συμβουλιο αλλα ποτε δεν πιστευε οτι θα κανει κατι για να φτασει εκει περα,ομως η διαδικασια ηταν η ιδια σε τετοια θεματα,μιλας μπροστα τους λεγοντας τι ειχες κανει και χρειαστηκε να κανεις το ξορκι και μετα με ενα αλλο ξορκι επαιρναν αυτη την αναμνηση και επαιζε στην τηλεοραση για να δουν εαν λες την αληθεια,εαν δεν την ελεγες παντα υπηρχαν και οι φυλακες αλλα αμα υπηρχε οντως σοβαρος λογος τοτε εφευγες.
Για μισο λεπτο..
Θα εβλεπαν και τον δαιμονα,ισως δεν θα ηταν και η καλυτερη ιδεα να ξέρουν..όμως έπρεπε να το κρύψει χωρίς να ξέρει πως!Ίσως ένα ξορκι θα βοηθούσε,την δύναμη την είχε αλλά δεν θα μπορούσε να το κάνει στον εαυτό της,ήθελε βοήθεια.
Είχε ακούσει για ξορκια που αφαιρουν την μνήμη,μετά έπρεπε και την φυλάξεις σε ένα δοχείο αλλιώς την εχανες για πάντα,αυτό αυτό έλεγαν οι φήμες.Και πάλι ένα άτομο έπρεπε να την βοηθήσει και μάλιστα μάγος δυνατός (έτσι κι αλλιώς δεν ήξερε πολλούς).Το τηλέφωνο στην άλλη γραμμή χτυπούσε,σε ένα μεγάλο γραφείο της κυρίας Ζηνοβιας.Η γυναίκα έλεγξε το νούμερο στην χρωματιστή οθόνη και το σήκωσε έχοντας ένα γεμάτο χαμόγελο.
-Γραφείο ανωτάτης εποπτείας (η Κυρία Ζηνοβιας ήξερε καλά τι έλεγε)
Η Ιζαμπελα πάγωσε για ένα δευτερόλεπτο και μετά πήρε μια βαθιά ανάσα προσπαθώντας να ρωτήσει στην αρχή άσχετα θέματα και να φέρνει γύρο γύρο αυτό που ήθελε να πει!
-Πώς νιώθεις για αύριο;
Η άλλη γραμμή σταμάτησε,To ηξερε,λογικο ειναι ανωτάτου επίπεδου εκπαιδευτικος με ακρες στα πιο ψηλα στρωματά του κοσμου της μαγειας.-Εχω αγχος αλλα πιστευω οτι θα τα καταφερω.Ομως χρειαζομαι την βοηθεια σου.(ειπε η Ιζαμπελα)
-Τι μπορω να κανω για εσενα;
-Θα σου εξηγησω απο κοντα απλα δεν μπορω να στο πω απο το τηλεφωνο.
Ξαφνου και τα φωτα αρχιζαν να παιζουν και η αλλη ακρη της γραμμης ειχε παράσιτα,δυο πρασινα φωτεινά σταφανια εμφανιστηκαν και με μια κινηση χωρισαν στην μεση,ανοιξαν μια πυλη και απο μεσα βγηκε η κυρια Ζηνοβιας χωρις να της φαινεται τιποτα περιεργο.Απο την αλλη η Ιζαμπελα πρωτη φορα έβλεπε κάποιον να μπορεί να ανοίξει κοσμική πυλη,ηταν ενα ξορκι που μονο οι γηραιοί.
Γεια σου Ιζαμπελα.
-Γειαααααα.
-Λοιπον πες μου τωρα,πως μπορω να σε βοηθησω;
-Βρηκα ενα ξορκι που αφαιρει την μνημη,και χρειαζομαι καποιον αλλον να το κανει πανω μου
-Γιατι;τι θα ηθελες να αφαιρεσεις;
-Την στιγμη που εκανα εκεινο το ξορκι με τον χρονο κάτι εμφανίστηκε και δεν θα ηθελα να το δουν οι γηραιοί αυριο.
-Μην ανησυχείς θα κανω το ξορκι και δεν θα κανω αλλες ερωτησεις.
-Ας ξεκινησουμε λοιπον!
H Ιζαμπελα αρπαξε μια κιμωλία και άρχισε να σχεδιάζει διάφορα σύμβολα στο πάτωμα και η κυρία Ζηνοβιας άναβε διάφορα κεράκια και τα εβαζε στην σωστη θεση.Η Ιζαμπελα καθισε στο κεντρο και η κυρια Ζηνοβιας αρχισε να μουρμουραει κατι στα λατινικα και η ατμοσφαιρα ειχε αρχισει να αλλαζει και το κλιματα να γινεται πιο κρυο,τα κερακια αρχισαν να αναβοσβηνουν μαζι με τον αερα να σφυριζει.Η Ιζαμπελα επεσε κατω στο πατωμα λιπόθυμη και δακρυα να βγανουν απο τα ματια της,τα δακρυα πριν προλάβουν να πέσουν άρχισαν να φωτίζουν και να αιωρούνται και να γινονται ενα,η κυρια Ζηνοβιας πηρε ενα μπουκαλακι και εβαλε μεσα το αεριο,σηκωσε την Ιζαμπελα και την ακουμπησε στον καναπε και ανοιξε μια πυλη και εφυγε
ΤΟ ΠΡΩΊ ΠΟΥ ΞΗΜΈΡΩΣΕ Ο ΗΛΙΟΣ.
Τα ξυπνητήρια ήταν σαν βελόνες στα αυτιά και είχε έρθει σχεδόν εκείνη η ώρα που ανησυχούσε όμως δεν μπορούσε να θυμηθεί γιατί...
Σε οσους περνανε δυσκολα και για οποιους ξερουν καποιον που να ειναι σε δυσκολη θεση.Για την πρωτη κατηγορια αμα το διαβαζεις αυτο να ξερεις οτι κερναω τον καφε που θα πιουμε και θα προσπαθησω να βοηθησω οσο για την δευτερη κατηγορια ΜΙΛΑ,αμα νιαζεσαι τοτε δειξε το μην περιμενεις να το καταλαβει ο αλλος...Μην το αφησεις μεχρι να ειναι αργα γιατι μετα οτι δακρυ και να ριξεις δεν θα τον φερει πισω
Izambela <3
YOU ARE READING
Η Μαγισσα
FantasíaΗ Ιζαμπελα ενα νεαρο κοριτσι μολις εχει αποφοιτησει απο την σχολη μαγειας και για πρωτη φορα αντιμετωπιζει τον πραγματικο κοσμο ο οποιος θα την βαλει σε πολλα διλημματα .Οι δυναμεις της μεγαλωνουν οπως και ο πειρασμος.