Kafamda kep sıcaklıktan dolayı gömleğimi kot şortumun kemer yerine bağlamış sırtımda çantam ve güneş gözlüklerimle kaykaya binmiş sıcak londra sokaklarında dolaşıyordum otelden yeni çıkmıştım. Beni paul yetiştirdi on yaşından beri onun yanında tasarmcılık okuyorum. Zaten yedi yaşında annem babam öldü beni babaanem büyütmüş. Falan filan işte kulağımdaki kulaklıktan dolayı telefonu duymamıştım daha sonra titrediğini farkettim arayan pauldu.
P: alo
S: efendim paul
P: sana yeni müşteriler buldum
S: oh çok şükür paul. Parasızlıktan gebermek üzeriyim.
P: ana biraz farklı
S: nasıl farklı?
P: sahile gel.
S: tamam zaten hazırım beş dakikaya ordayım.
Bu arada adın Selena ondokuz yaşındayım iki yıldır çalışıyorum.
Bu sırada sahile gelmiştim. Masalardan birine oturmuş paulu beklerken denizi izliyordum. Aslında yüzme bilmeme rağmen denizi görünce kötü oluyordum nefesim daralıyor, boğulcak gibi oluyordum. Bu yüzden yaz tatilerini havuzda geçirirdim. Belkide içimdeki bütün acıları denize bakarak yok ettiğim için korkuyordum. Beli bana hesap sorar diye. Üşümeye başlamıştım kafamdaki kepi çıkarıp maşasız olan saçlarımı açtım, belimdeki siyah kırmızı kareli gömleği siyah sporcu atletimin üstüne geçirdim düğmelerini iliklemedim. Güneş gözlüğümü çıkarıp saçımı yana attım. Arkamı döndüm sonunda paul geliyodu. Ohaa yanında benim nefret ettiğim bir süprizide getirmişti...
Selam millet ilk hikayemin ilk bölümü ✌ iyi okumalar. Beğenirseniz ikinci bölüm gelecektir.