Nerden başlayacağımı bilmiyorum.Lisedeydim popüler olucam die bütün dersleri sallamasyon yaptım anasını satayım.Birde o yan sınıfın çocukları yokmuydu.Helede o David çocuk piçin tekiydi ama tanrı özene bözene yaratmiş.Bide bana baksan Rapunzeldeki cadıdan beterdim lan.Hade onu geçtim evden çıkıp terk edilmiş inşaata uzun etekle girip mini etekle çıkıyodum.O çarpık bacaklarımın neyini ortaya çıkarıyorsam.Yüzümede bir kilo makyaj anam görmesin diye sesizce evden çıkardım.O orospu götü kalkmış Elenor yokkmuydu şeytan diyoki git kızı öldür, ölüsünü deş, parçalarını Everes 'ten tek tek parçalarını rasgele at.O kız yok mu okız elinde iphone s5, altında mini etek, yüzünde 2kilo makyaj, mememeleri fırlamış dışarı götünü bir oyanı bir buyanı ata ata geziyo.David piçi bakmadan dururmu kızın ağzının içine düşecek.
Bir gün David bizim sokaktan eve gidecek bende tam arkasındayım.Yine dayanamayıp gittim yanına ."naber"dedim ama 1-2merte arkasındayım.Çocuk arkasına bakmadı bile .Bana cevap vermediya göt gibi kaldım ortada .Belki duymamıştır diyip bir daha bagırdım "nası gidiyo?"yine cevap yok .Artık iyice fıttırdım gittim yanına tuttum kolundan çocuk bana bir döndüki kolunu tuttuğuma bin pişman oldum .Meğersem çocuk kulaklığı takmış cukka cukka yani.Rezil oldum.Çocuk özirdiledi filan derken evinde verdiği partiye davet etti.Bende malım tabi kesin senin anan izin vercekte olur dedim.Öyle diyen aklımı bir tabur asker siksin.
David olayından sonra aradan üç dört gün filan geçti .Ben anamdan nası izin alcam derdine düştüm.Babam deseniz bunda on sene önce bizi terk etti.Açıkçası bu konulara çok girmek istemiyorum.Neyse işte anama söyleyecek yalan buldum bu gece Stella"da kalcam diyerek çıktım evden.Parti evine yani David"in partisine gittim.Gidince ne göreyim tanımadığım popi inaanlar okulun popi insanları yarısıda kız haa.Parti başladı sat 02.00 millet dağıldı bir ben kaldım.David odayı toplamak için girdi benim gitmediğimi görünce"saat biraz geç olmadımı" Ben işin burasını hiç düşünmemiştim. "ben gelebilmek için anneme Stella'da kalcağımı söyledim"David gülümsedi bende biraz utandım ezikliğimi iyice arttırdım.Davit"evde kimse yok bende kal"dedi.Bende hayır diğcek göz varmı hemen "oluur"dedim.İşte o gece tuvalete kalktım yanlışıkla David"in odasına girmişim David uyumamış.Yanına yattım bide ben pijama giymem çamaşırla girdim ćocuğun yanına çocuk fark etti aslında bende farkına varmıştım .Dayanamadık gerisini anladınız işte ...
İkinci bölümde görüşmek üzere...