uvod

14 0 0
                                    

LOSA DEVOJKA uvod
Problemi danasnjice jesu losi tripovi,jos dok su tinejdzeri. Decaci rastu u momke koji ce se depilirati,cupati obrve...a devojcice u devojke koje se ponasaju huliganski,recimo,mafijaski. Jedan od takvih slucajeva je Tina. Petnaestogodisnja tinejdzerka. U svom razredu ona predstavlja onu za koju roditelji kazu da svojoj deci da je se klone,da nije dobro drustvo. Njena bff Viktorija je uvek bila ona dobrica,uvek odlican djak,streber... iako su potpuno razlicite,druzile su se.
(U toku je cas matematike,profesorica deli testove koje su juce radili. Tina I Viktorija sede u istoj klupi)
Profesorica: tina! Opet jedan!
Tina: uh uh... bas mi zao (ironicno se obrati nastavnici I mrzovoljno grabi kontrolni)
Profesorica: viktorija! Pet! Spremaj se za takmicenje.
Viktorija: jeeej!(odskakuce do profesorice I uzme kontrolni pa se vrati na mesto.)
(Kada je podelila sve kontrolne,pocela je da predaje novu lekciju. Tina I Viktorija pricaju...sapatom.)
Tina: jednom ima da joj otkinem onu periku sa glave! Da joj se svi smeju
Viktorija: nemoj tako
Tina: amaan,mozes li jednom da se slozis sa mnom??
Viktorija: aa dobro. Bilo bi zanimljivo hehe
Tina: tooo sestro slatka(odvali viktoriju po ledjima. Tad je I zvonilo I krenule su kuci. Inace su I komsinice.)
(Idu ulicom)
Tina: viktorija
Viktorija: molim?
Tina: imam plan
Viktorija: kakav?
Tina: paa ovako. Vidis onu staru kuci tamo?
Viktorija: ahamm
Tina: ee,ajde sa mnom. Dogovorila sam se sa Stefanom da dodje
Viktorija: mama bi me ubila,a I on mi nije zanimljiv...
Tina: aa imam iznenadjenje za tebe.
Viktorija: kakvo?
Tina: dodji danas u pet pa ces videti. Ali se sredii
Viktorija: ali mama ce me ubiti... a I istoriju moram uciti
Tina: maa ajde samoo
Viktorija: ajde dobro,pokusacu da se izvucem..

Losa devojkaWhere stories live. Discover now