*
Subota i nedelja su protekle skroz obicno. Niko se nije sastajao,samo su se tina i viktorija cule telefonom da se posavetuju jedna sa drugom oko pakovanja stvari. Dosao je i taj ponedeljak. Svi su otisli na stanicu i cekali bus. Viktorija i tina su se nasle pa su po citavoj stanici trazle onu dvojicu. Na kraju su ih i nasle. Usli su u bus. Ekipa je sela u sarage. Viktorija do prozora,a do nje stefan i tina pa aleksa. Ceo put su cutali. Svako je gledao svoja posla. Stigli su u hotel tek u 11 sati uvece. Tina i Viktorija su bile zajedno u prvoj sobi,a u sobi do njihove neka grupa decaka sa kojima se nisu bas poznavale jer su iz drugog odeljenja. Aleksa i stefan su bili na drugom kraju hotela skroz.
*U tininoj i viktorijinoj sobi*
Obe se raspakuju i razgledaju sobu.
Tina: viks?
Viktorija:a?
Tina: sta se desava sa tobom?
Viktorija:(pocinje da premwce stvari nervozno po koferu i odsecno odgovara) nista,sta bi bilo?
Tina:(podize obrvu,ostavlja svoje stvari i hvata viktorijine ruke oko zglobova kako bi zaustavila njeno histericno ponasanje) aloo,smiri se covece
Viktorija: ja sam skroz smirena!
(Ulece stefan u sobu)
Stefan: 'dee ste?(sav srecan pita)
Tina: nije trenutak stefane..
Stefan:(prilazi im i iznenada seda tini u krilo) aa stoo?
Tina:(od tolikog cudjenja prasne u smeh) hahaha sta je tebii danas?
Stefan: ovaa malaa ureduu je,i kada nije i kadaa nije!(pocinje da mlati rukama i peva)
Viktorija: boze...(trudi se da ostane ozbiljna)
(Ulece neki lik u sobu i kaze da je pogresio pa zatvara vrata)
Stefan:(napravi zenski glas) skren'o si s' puta beboo!
Tina:(grli stefana koji joj i dalje sedi u krilu i umire od smeha)
YOU ARE READING
Losa devojka
Short StoryZdravo svima! Ovo je prica sa mog instagram profila @_luda_za_tobomm__ radi se o mladoj tinejdzerki koju stizu problemi tinejdzerskog perioda I danasnjeg vremena. kroz to prolazi zajedno sa svojim prijateljima koji su uvek tu za nju.